Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Villa: Westridge Legacy Park

  1. Top | #1

    Standaard Villa: Westridge Legacy Park

    Goedemiddag allemaal,

    Wij (stel met 3 kids) gaan eind april voor 2 weken naar Orlando. Wij vliegen met United via Washington en hebben mede dankzij dit forum een auto gehuurd bij usereisen.de (equivox).

    Wij hebben een townhouse gehuurd via AV welke gelegen is in Westridge Legacy park. Volgens de gegevens zou deze liggen aan de chelsea drive welke een zijstraat zou moeten zijn van de legacy park blvd. Helaas kan ik geen van deze beide straten in mijn navigatie systeem (TomTom 6 en met Map24) vinden.

    Klopt het dat legacy park blvd eerder bekend stond als potrais road 1?
    Heeft iemand ervaring met de townhouses in Westridge Legacy Park?

    Alvast bedankt voor evt reacties..

    Grt,

    Bryan


  2. Top | #2
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    hallo

    wij gaan er in november naar toe ik weet geen adres maar ik heb wel een link. http://www.townslegacypark.com/community.htman
    met een plattegrond van het park.en met de indeling van de townhouses.

    groeten theo

  3. Top | #3

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    Theo,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik ga al over bijna 3 weken. Ik zal je ieder geval laten weten of de townhouse is bevallen...

    Grt,

    Bryan

  4. Top | #4
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    http://www.townslegacypark.com/ deze werkt beter

    ik hoor graag hoe het geweest is ik heb ook via av geboekt waarschijnlijk zitten die townhouses bij elkaar in de buurt.


    groeten theo

  5. Top | #5

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    Theo,

    Ik denk ook dat de townhouses bij mekaar in de buurt zitten. Ik zal in ieder geval goed rondkijken

    Weet jij al welke jij krijgt (westridge?) ?

    Weet jij trouwens als legacy park blvd vroeger als poitras road 1 bekend was?

    Grt,

    Bryan

  6. Top | #6
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    hallo bryan

    ik heb nog geen naam van het townhouse ik weet alleen dat het drie kamers zijn .ben benieuwd of ze een beetje in de buurt van het zwembad zitten.maar ik hoor het wel als je terug bent

    grt theo

  7. Top | #7
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    Hoi Bryan,

    Westridge en Legacy Park zijn 2 communities die (bijna) naast elkaar liggen. Westridge is een wijk met van die poolvilla's en Legacy Park heeft alleen townhouses met een gezamenlijk zwembad.

    Westridge is begin 2000 opgeleverd en Legacy park is wat nieuwer.

    We hebben op Westridge 2x een villa gehuurd en dat is ons daar toen prima bevallen en ik denk dat ook Legacy Park een goede keuze is.

    Vorig jaar hadden wij een villa vlak in de buurt , maar het sleuteladres was op Westridge, en kon daar met TomTom 6 + floridakaart erin gewoon op straatnaam/huisnummer naar toe navigeren.
    ( Ik gebruik zelf een Mio168 PDA als navigatie )

    Probeer als test even 2 straten te zoeken op Westridge :

    New Mexico lane , Davenport , FL
    Langham Drive , Davenport , FL

    Als je die adressen wel kunt vinden , dan is het een kwestie van f uitzoomen op je kaart en dan zou je de straten in de omgeving moeten zien.

    Westridge en Legacy liggen overigens in Davenport en niet in Kissimmee/Orlando, misschien dat daar je probleem ligt.

    Ik moest toen bij het 1e gebruik in Florida wel eerst mn PDA resetten omdat hij de satellieten niet wilde vinden.

    Ook wij hebben dit jaar een Chevy Equinox en ik ben benieuwd hoe die bevalt, vorig jaar hadden we een Chevy TrailBlazer die een stuk groter is.

    Groetjes ,
    Pieter & Petra

    ( 8-) nog 8 weekjes )

    Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
    Laatst gewijzigd door PENPE; 12-04-07 om 00:00.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  8. Top | #8

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    Hoi Penpe bedankt voor jullie reactie.

    De New Mexico lane , Davenport , FL en de Langham Drive , Davenport kan ik wel in mijn TomTom vinden dus ik zal in ieder geval in de buurt uitkomen

    Deze straten liggen in de buurt van Poitras road 1 /Legacy Park Blvd.

    Ik heb vanuit verschillende forums begrepen dat de kans aanwezig is dat als je de Chevy Equivox huurt Alamao je een gratis upgrade aanbiedt (soms de trailblazer). Dus ben best wel benieuwd.

    Nog 3 weekjes en ik zal het weten

    Groetjes,

    Bryan

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    Legacy Park was vroeger inderdaad potrais road 1, op google enz. staat deze oude naam er ook nog, maar is idd wel Legacy Park. Ik heb namelijk zell een villa gehuurd op Highgate Boulevard (ligt in Highgate park) en moest volgens eigenaar via Legacy park gaan, had 'm toen precies dezelfde vraag gesteld als jij en hierop bevestige hij dat dit inderdaad vroeger potrais road 1 was. Dus, maak je geen zorgen.. alles komt dus dik voor elkaar.

    Ps. zelfs zonder navigatie is het zeer makkelijk te vinden. Kijk maar op google maps.

  10. Top | #10

    Standaard Re: Westridge Legacy Park

    Mytimothy: Bedankt voor de reactie.

    Ik heb de route zowel geprint als in mijn TomTom ingesteld

    Ik zit alleen nog twijfelen of ik via de I4 (exit 64B) en 192 of via de 417 I4 (exit 58 en dan de 27 zal rijden

    Ik heb namelijk begrepen dat de 192 af en toe nog al druk kan zijn....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •