Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Reisschema wrajadi: Orlando-strand??-Miami 2007

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema wrajadi: Orlando-strand??-Miami 2007

    Wij (gezin met 2 kinderen van 12 en 10 jaar) zijn helaas maar kort in Florida: van 4-11 augustus 2007. We komen aan op Orlando Airport en blijven dan 3 nachten in Doubletree Castle in Orlando en willen dan naar Seaworld en Epcot.
    Op 11 augustus vliegen we terug vanaf Miami Airport naar huis.

    Van 7 tot 11 augustus zoeken we naar een hotel/motel/B&B/resort direct aan het strand. Lekker luieren, terrasje, zwembad, strand, shoppen, niets doen, genieten....We twijfelen wat nu het allerleukste is om te doen: Sanibel, South Beach of de Keys?? In ieder geval moeten we wel op tijd weer in Miami kunnen komen (we vliegen in de middag). Wie heeft suggesties voor deze 4 dagen?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: Reisschema Orlando-strand??-Miami

    de stranden aan de oostkust zijn de mooiste maar om daar nu voor 4 dagen naar toe te gaan ??? ik zou kiezen voor South Beach keus aan hotels te over kijk wel van tevoren op tripadvisor er zijn goede en slechte hotels Miami heeft ook een RIU aan het strand

  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema Orlando-strand??-Miami

    Bedankt voor de tip! Is het RIU dan zo goed? Ik ga er in ieder geval even naar kijken.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: Reisschema Orlando-strand??-Miami

    RIU is een goede hotelketen, al ken ik die in Florida niet. Het eten is er erg goed maar niet goedkoop.
    Ik ga er zelf over een paar weken heen, dus eerder kan ik je nog niets uit eigen ervaring vertellen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •