Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Reisschema Erik: Rondreis mei 2007

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Bedankt voor jullie reacties!!

    De reisorganisatie heeft me er ook niks over verteld. Daarom leek het me al onwaarschijnlijk. Een bekende van me was zwaar overtuigd dat het noodzakelijk is. We vertrekken over een week en daardoor was ik bang dat ik het niet meer geregeld kreeg..

    Nu het ontkracht is kan ik weer rustig slapen..

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    We hadden daarover (int. rijbewijs) zo'n mooi sticky topic, maar helaas werkt de link daarin niet meer (bij mij in ieder geval niet). Even repareren Martijn?
    http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1987

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Volgens de Amerikaanse ambassade hier in Nederland is het aan te bevelen maar niet verplicht; maar zoals gezegd echt nodig is het niet.


  4. Top | #24
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    Nu moet ik eerlijkheids halve bekennen dat ik een typfout gemaakt heb. We overnachten niet in st-petersburg, maar in Fort Myers beach..:???:
    Daar liggen we in het Outrigger beach resort.. Een hotel aan het strand heb ik begrepen...
    Wij hebben vorige week nog in het Outriggers overnacht. We zaten in het gedeelte met uitzicht op het strand en ook nog op de begane grond! Het was een ruime kamer met groot kingsize bed en een keukentje. Heerlijk zo vanuit je huisje naar het strand en de zee. Prachtige zonsondergang, het strand werd met en tractor met sleptuig helemaal geschoond. Dit was een plek waar we langer hadden willen blijven. In de omgeving is verder niet veel. Een goede supermarkt is er ook op enkele minuten rijafstand.
    Dus genieten maar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •