Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Reisschema Erik: Rondreis mei 2007

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Nooit problemen mee gehad. Wel alvast uit de tas halen bij de check.
    Apart in een bak leggen voor de rontgen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Je hoeft niets aan te geven.
    Mocht hij gloednieuw zijn, neem dan voor de zekerheid een kopie van de aankoopbon mee voor de douane als je terug komt, ofschoon het eigenlijk overbodig zou moeten zijn, omdat ze aan het typenummer kunnen zien waar hij gekocht is.
    Tegenwoordig reist de helft van de mensen met een laptop, dus verder is er geen enkel probleem.
    Eric

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Zou ik ook zonder problemen allerlei films op de laptop kunnen zetten?

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Waarom zou je dat niet kunnen?
    Je mag zelf weten wat je op je laptop zet, ofdat je hem alleen wilt gebruiken om je bed mee voor te verwarmen...
    Eric

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Ze hebben echt wel wat beters te doen dan jouw laptop te bekijken. En ze gaan ook je iPod niet beluisteren om te zien om je alle muziek die er op staat wel gekocht hebt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    Zou ik ook zonder problemen allerlei films op de laptop kunnen zetten?
    Ze gaan echt niet je hele laptop nakijken hoor!
    Daar hebben ze de tijd niet voor, gewoon doen.

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Controle daarop bij reizigers is minimaal. Maar het kan wel ....

    Een collega van me is eind januari op Schiphol gecontroleerd na een reis naar Maleisië. Voor zijn 20 op maat gemaakte overhemden kon hij meteen een paar honderd euro aftikken. De drie Gameboy-cassette's met op ieder zo'n 250 illegaal gekopiëerde spelletjes (voor zoon meegenomen) waren een ander verhaal. Daarvoor mag hij binnenkort voorkomen ....

    Illegale software en film-kopieën vertegenwoordigen een steeds grotere waarde en schade voor de producenten. Dat daar steeds meer aandacht voor komt bij de douane en zo moge duidelijk zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-07 om 07:22.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Ik waag het er maar op...

    even iets anders.. Lijk steeds meer spoken te gaan zien hiero..

    Iemand verteld me net dat ik een internationaal rijbewijs moet hebben om in Florida te mogen rijden.. Ik heb daar niks van gehoord. Kan iemand dit asap ontkrachtigen??

    grtz..

  9. Top | #19
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    Kan iemand dit asap ontkrachtigen??
    Ja hoor, heel makkelijk:

    Done! Ontkracht!

    (maar nee, een Internationaal Rijbewijs is dus echt NIET nodig!)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik

    Tijdens mijn vakantie in 2002 had ik inderdaad een Internationaal rijbewijs gehaald bij de ANWB. Maar toen ik dus aangehouden werd door de politie en dit afgaf, keek de agent mij echt vragend aan wat hij hiermee moest en vroeg dan ook onmiddelijk of ik mijn rijbewijs wilde geven.

    Volgens hem was dit stuk papier niks waard en kon hij er niks mee, sindien neem ik nooit meer een internationaal Rijbewijs.

    is weggegooid geld, naar mijn mening en ervaring.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •