Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 51

Onderwerp: Racing in Florida

  1. Top | #31
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Dragrace

    Bithlo, link van Njit, is wel een mooie baan. Je staat er letterlijk met je neus bovenop.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Dragrace

    Wel oordopjes mee dus. Anders ben je de rest van de vakantie bezig met 'wat zeg je?' en moet je zo'n apparaat aanschaffen:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Dragrace

    En savonds even de neus reinigen. Komt gegarandeerd een nieuwe binnenband uit :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #34
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Racing in Florida

    Gisteren is de Daytona 500 verreden. Met een vervelend incident: er ontstond een gat ("pothole") in het wegdek. De titel van het commentaar in de St. Pertersburg Times vond ik wel leuk:
    On its biggest day, NASCAR puts on The Great American Disgrace
    The great american disgrace. Goh ..... :lol:
    En een citaat:
    A pothole that showed up between Turns 1 and 2 in the final 80 laps of the race caused two delays that lengthened the race by nearly 21/2 hours. So it eventually took better than six hours to cover 500 miles, which made the race feel more like a drive down I-4.
    Er spreekt vooral veel frustratie over de I-4 uit. Het probleemkindje van centraal Florida.

    Het hele artikel lees je hier: http://www.tampabay.com/sports/autor...cle1073359.ece
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-10 om 16:09.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #35

    Standaard Re: Racing in Florida

    Hallo,

    Heb heel de 2010 speedweek van Daytona meegemaakt.
    Dat zijn vijf racedagen die in negen dagen vallen.
    Als je dat wil doen moet je een echte liefheber zijn en je goed organiseren.
    De hotelprijsen in Daytona en directe omgeving zijn bij grote evenementen zoals de Daytona 500,Bikerweek of Pepsi 400 duur.
    Veel mensen gaan naar Orlando om te overnachten(hotels genoeg en overal plaats) en kombineren dat met de pretparken.
    Dat wil zeggen dat je moet rijden en dat mag je niet onderschatten.Je bent toch een dikke 90min. onderweg en je moet uiteraard ook terug.Je kan gratis parkeren(op 2.5.mijl van het circuit) en wordt met bussen naar het stadion gebracht.Als je dat doe schrijf op waar je geparkeerd staat want die parking is zo inmens groot.
    Je kan je ook parkeren vlakbij de baan maar dat kost 50$ per keer.
    We hebben dit jaar tegenslag gehad met het weer.Het kan daar ijskoud zijn,dus daar moet je op voorzien zijn.
    En het eten.....ga naar een Publix(de Delhaise van Amerika)en smeer lekker je boterhammetjes zelf of pak Suchi mee want wat je daar kunt krijgen is sh..... .
    De echte goede tickets zijn aan turn 4.Ik zat op de Dale Ernard touwer en dat was perfect.Je kan tickets on-line bestellen of terplaatse kopen.Google Daytona Speedway en je vindt alles.IK heb de eerste nacht in de Days Inn op corner International Drive/Kirkman Rd. in Orlando verbleven en dat moet je niet doen.
    Trek een uurtje of twee uit van je eerste dag en ga andere hotels bekijken.Ik heb gekozen voor de Rodeway Inn op Intern. Drive en dat was prijs/kwaliteit best o.k.(34$ per nacht)EEN GOUDEN RAAD: neem je P.C. mee en reserveer je hotel on-line via b.v.b. expedia of een ander die je op het forum vindt want het scheeld echt enorm veel met wat ze aan de hotelbalies vragen.

    Groetjes

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker BillyenFlippy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    24

    Standaard Race overall

    Hoi,

    Mijn man doet aan autocross, nu is zijn race overall aan vervanging toe. Aangezien we dit jaar weer naar Florida gaan, dus ook een dagje naar daytona, waren wij eraan het denken om deze daar te halen. Het liefst heeft hij ereen van monster energy.
    Weet iemand een winkel in daytona of ergens anders in florida waar we deze kunnen vinden. Ik heb al heel wat uurtjes achter de computer gezeten maar ik kom er niet meer uit.](*,)
    alvast bedankt.

    Ellen

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Race overall

    Moet je eens kijken op de site van Daytona speedway.
    Hebben een webshop, maar er is ook een gewone shop.
    Misschien ook leuk voor een bezoek aan de race track.


    http://www.daytonainternationalspeed...?homepage=true

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 15-04-11 om 13:59.

  8. Top | #38
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Race overall

    In nederland kijk je daarvoor in de Gouden Gids, in de US heb je daarvoor de Yellow Pages: http://www.yellowpages.com/daytona-b...26+Merchandise . Staan zat winkels die Racing Apparel hebben.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker BillyenFlippy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Race overall

    bedankt. ik zal eens gaan zoeken.

  10. Top | #40

    Standaard Daytona 500! Wie heeft ervaring?

    Hallo,

    In februari 2012 gaan we voor het eerst naar Florida!
    Nu hebben we gisteren tot onze grote vreugde 2 hele mooie plaatsen voor de Daytona 500 kunnen krijgen!:lol:=D>
    We zijn in LA (autoclub speedway Fontana) al een paar keer naar Nascar geweest en vinden het geweldig.
    Is hier iemand die al een keer naar de Daytona 500 is geweest?
    Wat zijn de ervaringen?

    Ben heel benieuwd!

    Groetjes,

    Bernice



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •