Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 122

Onderwerp: Miami airport: Autohuur

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    bedankt,
    ik dacht dat het korter bij elkaar lag en dan moesten we zo niet met de bagage bus in bus uit, maar in dit geval is het inderdaad stom om dat te doen.

  2. Top | #32

    Standaard Alamo Miami buiten het vliegveld?

    Pas geleden heb ik gehoord dat autoverhuur Alamo buiten het vliegveld van Miami ligt.
    Ik kan me dat niet voorstellen. Weet iemand daar meer over?
    Als dat inderdaad zo is, is Alamo dan wel handig te bereiken?

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Alamo ligt inderdaad even buiten het vliegveld van Miami samen met een paar andere.
    Er gaat zoals Njit zegt een shuttle elke 7 minuten volgens het 'wie het eerst komt, wie het eerst gaat' princieppe. Is het er druk, en ja dat kan wel eens, dan moet je wat langer wachten.
    Zorg dat je je bagage wat slim in je auto inpakt zodat je niet nog eens tijd kwijt bent als je daar aankomt, want ja het is lopende band werk.

  4. Top | #34

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Onze auto terugbrengen naar Car rental Alamo was een ramp. Nergens was er aangegeven hoe we moesten rijden. Ze waren aan het werken om de wegen te verbreden. Alle luchthavens hadden we geen problemen mee behalve in Miami.
    Dus goed rondkijken.
    Wim

  5. Top | #35
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    In principe was het heel eenvoudig om naar Alamo te rijden. In de 1e plaats hadden we een Tomtom gehuurd waarop de optie stond om naar Alamo Miami te rijden. 3x klikken en we waren onderweg.
    Verder staan overal als je in de buurt komt van Miami Airport borden die de route aangeven naar de autoverhuurbedrijven. Zelfs al als je op de highway rijdt in de buurt van Miami Airport.
    Dus voor ons gelukkig geen problemen zoals Wim heeft gehad.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Zonder TomTom is het best lastig te vinden ja. Ik ging helemaal binnendoor, 1 afslag gemist ergens in Miami Beach zelf waar de weg 'hard' wordt gescheiden door metalen paaltjes. Kon gewoon niet meer op tijd de juiste route pakken, wat de snelste zou zijn, en moest toen lekker binnendoor. M'n broer in een andere huurauto maakte precies dezelfde fout, dus wat dat betreft geen probleem. Maargoed, met TomTom kom je er altijd wel. Alleen beetje vage buurten waar er ook nog een neger op ons af komt lopen met een kaartje en m'n vriendin zo snugger is om het raam open te doen om te vragen wat ie moet Probeert ie haar wat te versieren tot ie mij ziet zitten, toen was ie snel klaar met z'n gladde praatjes. Weer eens wat anders dan verkopers op kruispunten met bloemen.... (wat me weer doet denken aan het begin van de film Office Space... geweldig :mrgreen: )

  7. Top | #37

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Wie kan mij vertellen of de shuttlebusjes die vanaf de haven van Miami vertrekken van Alamo en Dollar en dergerlijke gratis zijn en naar waar ze juist naartoe (airport, south beach) gaan? Een wagen huren vanaf Port of Miami en afleveren een dag later op de luchthaven afleveren is namelijk duurder dan bv ophalen in de luchthaven en daar ook weer afleveren. Zou die shuttle gratis zijn voor klanten in het bezit van een voucher van diezelfde maatschappij? Of kan je best op zeker spelen en reserveren vanaf port of Miami (wat dus iets duurder is) ?

  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Hoi,

    Ik weet dat de shuttelbusjes van Alamo van het vliegveld naar de verhuurlokatie bij het vliegveld gratis is.

    Ik kan je niet vertellen hoe het zit met de shuttelbusjes vanaf de haven naar de verhuurlokatie (vliegveld/stadskantoor).

    Zover ik het weet worden er geen dop off kosten in rekening gebracht (wij boekten de auto via Holland International, bij Alamo) bij het ophalen bij het stadskantoor en inleveren op het vliegveld (wij haalden de auto op bij het vliegveld en leverde deze bij het stadkantoor in, let op de openingstijden van het stadskantoor van Alamo).

    Susie One

  9. Top | #39
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Ik weet nog wel dat onze TomTom leeg was op de laatste dag dat wij in Miami waren. We moesten van Dolphin Mall naar Alamo, en zonder TomTom toch best vervelend als je ergens nog nooit eerder bent geweest.We moesten het doen met de routebeschrijving die we hadden gekregen van Alamo wat we in het begin best vervelend vonden omdat we allebei geen ster zijn in kaartlezen! Er stond dat we richting het Hyatt hotel moesten, dus we hebben min of meer het Hyatt opgezocht, en Alamo was daarna snel gevonden, Thank God!!

  10. Top | #40

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Mijn man zoekt altijd van te voren uit waar hij de auto kan ophalen en terugbrengen. Wij hadden de auto opgehaald bij Alamo Miami Airport en teruggebracht bij het vliegveld van Ft Lauderdale, omdat we een cruise gingen maken. Van de voren een kaartje uitgeprint van internet en zonder problemen gevonden.
    Van Ft lauderdale airport naar cruiseport met een shuttlebus voor 11 dollar pp (buiten bij vertrekhal)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •