Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 122

Onderwerp: Miami airport: Autohuur

  1. Top | #21
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    ... en vergeet vooral niet je bonnetje te checken die je terugkrijgt als je de auto inlevert. ( Moet op $ 0,00 staan )

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #22
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Je kan, wat Alamo betreft althans, niet snel genoeg je auto inleveren...
    Ze zijn alles behalve vriendelijk -> het gaat er aan de lopende band!

    Zoals reeds gemeld: je bonnetje nakijken -> moet op 0 Usd staan!

  3. Top | #23
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Het is wel lopende-band-werk ja, dat is ook bij Dollar/Thrifty.. je komt aanrijden 'Hi how are you, did you have a good trip?', ze lopen een rondje om de auto, checken de mile-stand en je krijgt het bonnetje. Je trekt je koffers uit de auto en ze rijden 'm zo naar achter waar ze gewassen en schoongemaakt/gestofzuigd worden en weer volgegooid worden en in de parkeergarage gezet. Ik vind het best een mooi concept, inderdaad aan de lopende band

    Alleen volgende keer laat ik niet TomTom wijzen naar de inleverplek, ik weet niet hoe hij er wilde komen, maar na wat vloeken en mn eigen gekozen weg ben ik er toch nog gekomen Of werd die afrit nou zo kort voor de afrit gemeld en was het te druk op de weg om nog van links naar rechts er tussen te komen? Ik weet het niet meer. Zal wel aan mij liggen :mrgreen:

  4. Top | #24
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Net terug.
    Mijn Tom deed ook wat raar, met opeens een U-turn waar het nog niet mocht. De buurt was iedergeval goed, want door even door te rijden alwaar de U-turn wel mocht stonden de bordjes van de diverse verhuurbedrijven in het zicht.

  5. Top | #25
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Inleveren kost echt niet veel tijd als je zelf de weg weet ben je gezien van de aankomst tot aan het vertrek met de shuttle bus hoogstens een half uur kwijt. Dat is in ieder geval mijn ervaring, wat de vriendelijkheid aangaat dat hangt uiteraard vast aan de persoon die je helpt. Ik heb me in ieder geval nooit onvriendelijk behandeld gevoeld, zelfs niet toen ik een achter de schermen tour kreeg omdat ik mijn GPS logger in de auto was vergeten.

    Toen ben ik overigens zelfs nog een keer terug gegaan met de shuttle bus omdat ik de logger pas op het vliegveld miste.ops:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 08:23. Reden: full quote eruit

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Wij hadden ook een bordje van Alamo gemist en voor je dan weer terug bent op dat punt.... kilometers/miles omrijden. Ze staan inderdaad weleens onlogisch, dan weer links, dan rechts met pijlen naar de andere kant.

    Toen we uitgestapt waren, was iemand van Alamo zo vriendelijk om een auto zo dicht achter de onze te zetten, dat we er geeneens meer tussen konden staan, laat staan onze koffers eruit halen. Toen we de koffers eruit hadden wou hij wegrijden met nog een reistas op de achterbank.
    Het moest allemaal vlug, vlug, wegwezen.
    Bonnetje stond netjes op 0 en de shuttlebus was zeer vlot, binnen 15 minuten bij NWA.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 08:24. Reden: full quote eruit

  7. Top | #27
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Dit was bij mij dus niet zo, de man vroeg netjes hoe het geweest was, liep om de auto heen, keen naar de mijles-stand, nam zelf de gps uit de auto, gaf mij het bonnetje met 0 Usd erop en hij wenste ons een fijne terugreis.
    Al met al zeer tevreden over Alamo !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 08:24. Reden: full quote eruit

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Is het mogelijk om eerst de koffers met kids af te zetten aan de luchthaven en dan de auto in te leveren?

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Waarom zou je dat willen?

    Dan ga je eerst met de auto naar het vliegveld, zet je je kinderen af, rijd je daarna weer terug en lever je de auto en daarna moet je alleen wachten op de shuttle.
    Die shuttle komt vaak genoeg hoor..

    A = vliegveld
    B = Alamo (gaat een shuttlebus naar het vliegveld)

    7 minuten rijden

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker robertbu's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Berichten
    15

    Standaard Re: Auto retouneren Miami

    Wij zijn net een kleine week terug en hebben inderdaad ook onze auto in Miami ingeleverd. Echt ideaal, staat al netjes aangegeven vanaf de grote weg waar je heen moet.
    Bij Alamo aangekomen was het inderdaad erg druk maar we werden wel netjes te woord gestaan. En met het bonnetje in de hand konden we de shuttle pakken naar het vliegveld.
    Ook dit was goed geregeld, werd gevraagd met welke maatschappij je vliegt en je wordt er voor de deur afgezet. Makkelijker kan niet wat ons betreft.
    Wij hebben er voor onze eerste keer Florida zeker geen slechte ervaringen mee!

    Groetjes,
    Robert & Marion
    www.familiebu.blogspot.com (honeymoon 2008)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •