Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 122

Onderwerp: Miami airport: Autohuur

  1. Top | #101
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=sunny+cars
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=sunny+cars
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=sunny+cars

    Zijn zo maar een paar van een aantal berichten (niet veel, geef ik toe) die boven kwamen nadat ik "sunny cars" bij de zoekfunctie in de blauwe balk( boven aan iedere pagina) intikte.

    Sunny Cars is, volgens een aantal van die berichten, een bemiddelaar, dus voor de auto moet je waarschijnlijk bij de balie van iemand anders zijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #102
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Geloof dat ik de laatste keer in m'n pakket van USAFV ook Sunnycars had (en nu zijn ze meen ik weer terug bij e-autohuur), maar toen werd het in elk geval Alamo waar ik de auto op kon pikken. Het is dus inderdaad een bemiddelaar.

  3. Top | #103
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met herz wachttijden in miami airport?
    Ik heb op zich wel goede ervaringen met Hertz/MIA. Maar die zijn al weer drie jaar oud en dus niet erg recent. Over het algemeen heeft Hertz de zaakjes goed voor elkaar. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit iets misgaat. Ook daar kan ik over meepraten.

  4. Top | #104

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Ik had de zoekfunctie bovenin niet gebruikt ops:. Sorry!

    Bedankt voor het plaatsen van de links. Wij hebben de auto via het reisbureau geboekt en momenteel hebben wij nog geen vouchers. Weet nog niet bij welk bedrijf we de auto op moeten halen dus.

    Maare in ieder geval ... weer wat wijzer geworden over Sunny Cars.

  5. Top | #105
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met herz wachttijden in miami airport?
    Ja, wij hebben afgelopen Oktober ruim 45 minuten moeten wachten bij Hertz, en zijn bovendien zeer asociaal behandeld. Lees maar in ons laatste reisverslag.
    Tip: Controleer de auto voor je wegrijdt bij Hertz van voor tot achter en boven naar beneden. Accepteer geen slechte banden, veel schade, vies interieur en zeer hoge kilometerstand. Hertz is de laatste maanden bezig zijn klanten slecht te behandelen. Accepteer dit niet, je betaald tenslotte veel geld voor je huurauto. Ze claimen nog steeds de premium autoverhuurder te zijn en dat mag je van ze eisen.

    Gr.
    Walter

  6. Top | #106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Hertz is de laatste maanden bezig zijn klanten slecht te behandelen. Accepteer dit niet, je betaalt tenslotte veel geld voor je huurauto. Ze claimen nog steeds de premium autoverhuurder te zijn en dat mag je van ze eisen.
    In de afgelopen 4 maanden heb ik 5x een auto bij Hertz gehuurd. Stuk voor stuk prima auto's meegekregen. Ik merk wel dat Avis zijn auto's langer aanhoudt dan te doen gebruikelijk. Wellicht dat dit ook voor Hertz geldt, maar dat heb ik persoonlijk nog niet ervaren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Tip: Controleer de auto voor je wegrijdt bij Hertz van voor tot achter en boven naar beneden. Accepteer geen slechte banden.....
    Deze tip geldt natuurlijk voor elke verhuurmaatschappij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    ...veel schade, vies interieur en zeer hoge kilometerstand.
    Lijkt mij een goede reden om de auto te weigeren en een nieuwe te vragen. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ze dat weigeren. Sterker nog. Negen van de tien keer krijg je een upgrade. Zoals eerder aangegeven, over het algemeen heeft Hertz zijn zaakjes goed voor elkaar. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nooit iets misgaat.

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    28

    Standaard Miami - Alamo of Dollar

    wij twijfelen nog tussen een autohuren bij Alamo of Dollar.
    onze grootste vraag wij vliegen op Miami en willen graag weten of wij bij beide verhuurders de gehuurde auto zelf mogen uitkiezen (vinden wij erg leuk:smile

    alvast bedankt voor de info

  8. Top | #108

    Standaard Re: Miami - Alamo of Dollar

    Ik weet dat dit in Orlando Airport wel het geval is. Van Miami weet ik dat niet zeker.
    Wat betreft de keuzen denk ik dat je vooral naar de prijs moet kijken. Ik vind er persoonlijk weinig kwaliteit verschil in zitten.

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: Miami - Alamo of Dollar

    In Miami mochten wij vorige zomer bij Alamo zelf onze auto uitkiezen. Dit mochten wij trouwens ook het jaar daarvoor bij Alamo in Houston. Nu ik er verder over nadenk heb ik altijd waar dan ook in de USA alsmede Canada bij Alamo zelf mogen uitkiezen. En dat is heel wat keer geweest. :-P Misschien heb ik altijd mazzel gehad maar dit is mijn ervaring.

  10. Top | #110
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Miami - Alamo of Dollar

    Dan zal je wel steeds op grotere airports/verhuurstations geweest zijn.
    Bij Alamo op Jacksonville (2009) en Pensacola (2008) stond er gewoon een auto klaar.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •