Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 164

Onderwerp: Shopping: Coupons en koopjes

  1. Top | #11
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Michael,
    Weet jij ook aan gap korting coupons te komen.
    Wij gaan altijd wel even naar lake buena vista factory stores, daar ligt een relatief grote gap winkel. ze hebben meestal wel kortingcoupons, maar die zijn nogal lastig te krijgen.

    ik kan ze niet vinden tussen de overige kortingcoupons.
    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Geen specifieke GAP-coupons. Wel een link naar coupons voor de Lake Buena Vista Outlets: http://www.lbvfs.com/Orlando-Outlet-Coupons.cfm
    Gewoon regelmatig even kijken of er iets voor de GAP-store bijzit.

    En ook onderaan die pagina even klikken op de link voor de coupon waarmee je ter plaatse een couponboekje kunt ophalen, wie weet zit er een bruikbare coupon voor je bij.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Je kunt inschrijven op www.gap.com; je krijgt dan regelmatig een nieuwsbrief met daarin aankondigingen van een Sale, maar ook met coupons.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Ik kom steeds verder in m'n planning om van 1 juli 3 weekjes Florida te beleven. Inmiddels ook bij bestellingen voor Sea World en KSC aangekomen en daar zie ik de mogelijkheid om promo codes in te voeren.

    Heb al wat gezocht op het forum, maar kan niet direct een antwoord vinden op de vraag waar ik die promo codes eventueel zou kunnen vinden. Heeft iemand een advies?
    Overigens de overzichten voor de kortingsbonnen zijn bijzonder handig, hulde daarvoor! Lekker Nederlands ook....=P~

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Voor Seaworld zijn alle eerder bekende promocodes inmiddels niet meer te gebruiken. Ik en vele anderen hebben al veel geprobeerd en op internet gezocht, maar helaas niets meer. Heeft waarschijnlijk ook te maken met de nieuwe eigenaar (InBev). Gewoon via hun site bestellen is m.i. het gunstigst.

    Voor KSC heb ik momenteel ook geen codes. Het best kun je in Orlando couponboekjes halen (o.a. bij Walmart) en doorspitten, daar zitten namelijk vaak kortingsbonnen voor KSC in waarmee je $3-5 p.p. korting kunt krijgen. Ook kun je je voor de email-nieuwsbrief aanmelden op de site van KSC, en dan krijg je soms kortingscodes toegestuurt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #16
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    MIchael, misschien ook wel een site om te vermelden; www.couponcabin.com
    Marion was een beetje aan het struinen voor kortingen bij United en kwam deze tegen.

    Veel gratis coupons en promocodes voor uiteenlopende zaken. Airlines, hotels, autoverhuurders enz. enz. Mooie site voor al onze fervente couponjagers.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #17
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Is deze site al genoemd?
    http://www.osceolarestaurantguide.com/coupons.html

    O.a. ook kortingscoupons voor Denny's, Golden Corral, IHOP etc. voor restaurants in Kissimmee/St.Cloud.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Volgens mij ws die site nog niet genoemd.
    Super van die coupon voor het Black AngusSteakhouse, want die zit mooi bij mij in het Best Value Inn hotel in Kissimmee.
    En die voor International House Of Pancakes (IHOP) kan ik hoogstwaarschijnlijk ook wel gebruiken, al wilde ik waarschijlijk naar hun restaurant aan International Drive gaan.

    Wie weet er nog kortingsbonnen voor de restaurants welke bij de Universal Citywalk en Downtown Disney zitten??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-08-09 om 05:19.
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  9. Top | #19
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Restaurant.com coupons korting

    Ik kwam net dit berichtje tegen op Facebook

    MouseSavers.com
    just posted a super special from Restaurant.com that allows you to purchase a $25 restaurant gift certificate for only $1! Lots of restaurants in Orlando are participating! Expires at 3:01 am PST on 9/13/09. Click here to get the discount code and to... learn more: http://www.mousesavers.com/meals.html#restcomLees meer

    Eerder stuitte ik ook al op restaurant.com, ik heb ze al gemaild en je kunt ook vanuit NL gewoon de vouchers bestellen. Heeft iemand dit al gedaan en zoja, welke restaurants in Orlando zijn aan te bevelen van deze site? Mij kwam alleen TGI Fridays erg bekend voor.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard What's the catch?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    a $25 restaurant gift certificate for only $1!
    Mijn eerste vraag bij dit soort dingen: 'What's the catch?' Ik heb in de loop van de tijd al zoveel 'too good to be true' aanbiedingen langs zien komen en 'there's always a catch'. Er is altijd iets aan de voorwaarden waaruit blijkt dat de superaanbieding niet zo super is, of dat ik er niet voor in aanmerking kom (en daarmee waarschijnlijk nagenoeg niemand). Ik heb de indruk dat de regels voor misleidende reclame in Amerika niet zo streng zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •