Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 164

Onderwerp: Shopping: Coupons en koopjes

  1. Top | #51
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons)


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #52
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons)

    Thanx Michael, ik had het idd al gevonden.

  3. Top | #53
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons)

    sorry had het niet gezien

  4. Top | #54
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Dit moet je zien ! (Extreme Couponing)

    Wie gebruikt er wel eens een coupon in de USA? Wie is er niet vies van korting?
    Maak je borst dan maar nat;
    http://www.recensiekoning.nl/2011/07...reme-couponing

    Kijk vooral even de You Tube filmpjes die erna komen.

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker nixian's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Dit moet je zien !

    Hai Michael,
    Hardstikke leuk en inderdaad de filmpjes zijn hilarisch. Ik ben vervolgens wat recencies "afgelopen", zitten trouwens hele aardige dingen bij zoals bijvoorbeeld een recensie over "lastminutedining". Had ik nog niet eerder van gelezen. Ga het het gelijk maar eens uit proberen. Zoals je zegt, wie is er niet vies van korting?

  6. Top | #56

    Standaard Re: Dit moet je zien ! (Extreme Couponing)

    Geweldig !!!

  7. Top | #57
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Dit moet je zien ! (Extreme Couponing)

    Dit programma is al flink in opspraak gekomen, omdat er fraude wordt gepleegd. Zie bijvoorbeeld dit artikel:

    http://www.jillcataldo.com/node/16258

    Eén van de winkels waar een aflevering is opgenomen zegt het volgende erover:

    "We appreciate your comments regarding the recent airing of TLC’s Extreme Couponing that was filmed at our Fry’s Marketplace in Sahuarita. Fry’s was flattered to be asked to participate in the national show and showcase one of our stores. In addition, we also had the opportunity to show that we are running one of the hottest coupon promotions out there by making all manufacturer coupons up to a dollar and gladly accepting all grocery competitor coupons. We understand that some customers may have questions regarding the coupon policy after viewing the show and we welcome your comments. We do want to make it clear that the show was done for promotional purposes and that our coupon policy posted here on Facebook remains the same and is for all Fry’s stores.

    The store's policy is to double the first three coupons, but all of the coupons were doubled for the show's taping. Other shoppers watching the show would have the impression that they, too, could enjoy doubling every coupon at Fry's, but Frys made it clear that they lifted their coupon policy as a "one-time" exception while this episode of Extreme Couponing was being filmed -- other shoppers will only be able to double the first three coupons at Fry's"

    On May 11th, Jamie Kirlew admitted to the Wall Street Journal that she did use coupons in a fraudulent manner on the show:

    Ik doe vaak boodschappen bij de Safeway en gebruik ook wel eens coupons. Op de coupons staat vaak een 'limited purchase' van bijvoorbeeld 4 produkten of er staat bij dat het niet in combinatie gebruikt mag worden met andere coupons/discounts. Ik vroeg me af hoe die mensen in het programma toch deden... Niet lang na de première van deze show, werd alles duidelijk. Fraude dus en reclame voor de desbetreffende supermarkt.

    And they still call it "reality television...."

    De meeste supermarkten hebben inmiddels nieuwe software gekregen m.b.t. de coupons. Het zou 'extreme couponing' tegen moeten gaan.

  8. Top | #58
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Dit moet je zien ! (Extreme Couponing)

    Grappig om te zien! :lol:

    Je moet er wel moeite voor doen, tijd voor hebben en een grote opslag hebben. Je vraagt je ook af wat je nu met zoveel voorraden moet :shock:
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #59
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Dit moet je zien ! (Extreme Couponing)

    allemachtig een gehele garage omgebouwd...
    Toch het zal zekers lonen zeg, 90% discount of meer..WOW
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  10. Top | #60
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Dit moet je zien ! (Extreme Couponing)

    Ik zie het nut van couponning zeker in maar niet als je ervoor zorgt dat je wel tichtallen tubes tandpasta in huis hebt.....

    Ik heb toevallig een week geleden ofzo op TLC dit programma gezien en daar was toen een vrouw die haar boodschappen voor een maand insloeg in 1x (uitgezonderd vers, als ze dit al koopt:-D)
    Wat zij deed was het vlees, aardappelpuree en al dat soort dingen aanschaffen in 1x met coupons.
    Normaal koste haar boodschappen $660 en nu had ze het voor nog geen $50 en kijk dat is leuk winkelen.
    Ze kocht ook niks extra's alleen de producten die ze nodig heeft, dus geen coupon verleidingen om meer te kopen dan nodig.

    Het is wel grappig om te zien hoe de coupons daar werken, niet alle maar veel winkels doen alle coupons accepteren dus ook van de concurrent (slim!!!) maar wat mij heel erg verbaasde is hoe anders het werkt met de korting op producten.
    Hier koop je een fles shampoo originele prijs is bv €2 als je dan een coupon hebt voor korting op shampoo van €3 dan krijg je de fles gratis maar geen €1 terug.
    In Amerika dus wel, deze vrouw kocht een pot met vitaminen die koste $3 en ze had coupons voor $5 korting en ze kreeg dus per pot gewoon $2 terug van de zaak.......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •