Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Shopping: Betty Boop artikelen

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Shopping: Betty Boop artikelen

    Misschien een stomme en misplaatste vraag maar kan iemand mij misschien helpen met het volgende

    Ik ben een grote fan van Betty Boop en weet dat ze dat maar zat verkopen in Florida. Heeft iemand misschien nog goede tips waar ze veel (en liefst goedkoop, jaja ben een echte hollander) van Betty Boop verkopen ?

    Groetjes Tosca
    (the boopster) :wink: :wink: :wink:

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Volgens mij hebben ze daar in Universal Studios een hele winkel van. Een soort eerbetoon hadden ze. Of dat nog steeds zo is, weet ik niet zeker, maar ze hebben er daar wel veel dingen van te koop, volgens mij. Winkel zit recht tegenover de ingang :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    bedankt,

    maar probeer juist een winkel buiten de parken te vinden.
    in de parken is het toch weer allemaal een stuk duurder.

    toch bedankt he !!

    ps. ze verkopen in The Sun Shine State ongetwijfeld meer als in Nederland (hier is nl. weinig te vinden en wat ze hebben is niet zo exclusief !)

    :wink: :wink: :wink:

  4. Top | #4
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ha boobster,

    Niet echt leuk misschien, maar vandaag bij de H&M betty gezien (bij de nachtkleding)

    Groeten Petra

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    bedankt voor de tip, maar ik spaar alleen echte collectors - items van betty. jajajaja, ik weet het daarvoor moet ik naar the sun shine state.
    (en daar ga ik lekker van de zomer ook naar toe)

    nou tot gauw weer,

    groeten de boopster :wink: :wink: :wink:

  6. Top | #6
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Hoi, natuurlijk heb je gelijk, in Disney marketplace is een winkel met Memorabalia(?) Misschien hebben zij wat.....
    We waren ooit eens op zoek naar sportkleding van Disney, nergens te vinden, we kwamen toen uit bij Target, nu onze favoriete winkel, een soort v&d en AH, ze hebben van alles, dus misschien is jouw Betty daar ook te viden. Er is een super Target op Conroy afslag 30(?'k weet niet helemaal zeker) tegenover de milennium mall Geweldige winkel.

    Groeten Petra

  7. Top | #7

  8. Top | #8
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Wij komen net terug uit Rotterdam en daar hadden ze een heel leuk Disney winkeltje: De Collectors Company

    Wellicht ben je er al een keer geweest, maar hier hadden ze een grote vitrinekast vol met Betty Boop
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    en 2 hele grote Betty Boop figuren..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 22:18. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Nou weer bedankt voor jullie tips.
    The Collectors Compagny in R'dam ken ik al. (Heb ik zelfs een eigen klantenkaard) maar deze is tegenover Amerika echt duur.

    Vandaar dat ik echts shops in Florida zocht, zal ik waarschijnlijk wel in Universal Studios belanden, gezien ze daar een echte Betty Store hebben !

    Greetings Tosca (the boopster) :wink: :lol: :wink:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •