Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Reisschema Sjimmy: Rondreis 30-4/21-5

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Sjimmy: Rondreis 30-4/21-5

    Mijn broertje heeft een vriendinnetje opgeduikeld in Spring Hill en hij gaat een weekje met ons mee. Daarom hebben we de eerste week een villa in Spring Hill gehuurd. Hier blijven we tot 7-5.
    De laatste twee weken hebben we niks gereserveerd, wel een auto gehuurd, en willen we via de westkust, everglades naar the keys afzakken, om dat via Miami en de oostkust weer naar het noorden te gaan om op 21 mei vanaf Orlando weer terug te vliegen.
    We vliegen met Martinair.

    Als jullie nog tips hebben die we zeker niet moeten overslaan dan hoor ik het graag. We houden erg van mooie ongerepte natuur en minder van pretparken e.d. (al zullen we er heus wel een dagje heen gaan).

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Sjimmy: Rondreis 30-4/21-5

    Ongerepte natuur is er genoeg in Florida, echter lang niet zo spectaculair als aan de westkant van de VS. Maar er zijn een aantal schitterende nationale parken waar je naartoe kunt. Je vindt ze allemaal hier: http://home.nps.gov/applications/par...tate.cfm?st=fl

    Veel plezier!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •