Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 131

Onderwerp: Wassen in Florida

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Veel mensen weten niet dat het reservoir hiervoor in het draaiend gedeelte van de langzaamwasser zit en mikken het wasmiddel tussen het wasgoed.
    Doe ik in NL ook. Wel in een bolletje
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Wel in een bolletje
    [-o< onderwerp wordt steeds leuker voor de zoekfunctie op Google: zoek op poeder-bolletje-witwassen.....en je krijgt het Florum!



  3. Top | #43
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    zonder bleach worden mijn kleertjes zelfs op 60 graden niet echt zo zuiver als in nl.
    Als je maar twee-drie weken in FL bent maakt dat niet zoveel uit, als 't zweet en de grootste vlekken er maar een beetje uit zijn. Als je de boel in NL/BE daarna weer wast is het zo weer helemaal tippie-toppie. Ten tenminste, da's mijn ervaring. Dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #44
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je maar twee-drie weken in FL bent maakt dat niet zoveel uit, als 't zweet en de grootste vlekken er maar een beetje uit zijn.
    Dat is ook mijn ervaring. Zolang het zweet en andere lichte vlekken er maar uit zijn zodat de was fris is, is het belangrijkste tijdens de vakantie. Ik koop altijd Tide vloeibaar en dat voldoet prima. "Zware" vlekken zoals bloed enzo zijn wat moeilijker voor de Amerikaanse wasmachines en wasmiddelen daarom heb ik ook altijd een stukje ossegal zeep bij me en dan lukt het meestal wel. Donkere was op "warm" en witte was op "hot".
    Zoals Michael al zei, bij thuiskomst gewoon alles opnieuw wassen en dan is er geen 'vuiltje' \\/ meer aan de lucht.


  5. Top | #45
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    13

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Misschien heb ik het fout begrepen maar in ons hotel (fairfield inn) ging er automatisch wasmiddel bij. Ik heb er zeker geen wasmiddel ingedaan. Nu ben ik aan het twijfelen of ik dat wel goed gedaan heb. Over een paar weekjes zit ik daar weer en dan zal ik beter op letten.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Wassen in Florida

    als je je kleding op een rekje hangt drogen ze dan wel goed ?Dit ivm de hoge vochtigheid?

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    29

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Ja hoor, de was droogt op een rekje. Zet het rekje gewoonbinnen neer. Door de airco is de lucht niet meer zo vochtig. Het duurt wel een dag, maar het gaat best wel.

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Als je een villa hebt, dan vooral niet in de garage hangen, daar is namelijk meestal geen airco. In de kamers waar airco is zorgt de airco voor een droge lucht en droogt e.e.a. goed en redelijk snel. In hotelkamers is ook airco en geldt hetzelfde.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Wassen in Florida

    ok da's leuk nieuws(meer ruimte in koffer) hahahaha

  10. Top | #50
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Wassen in Florida

    Misschien ben ik wel de enigste gek die waspoeder tabletten meesleept de oceaan over??

    Ik was eigenlijk elke tweede of derde dag . Stinkend ondergoed in mijn koffer is iets waar ik rillingen van krijg.

    Ik heb de eerste keer wel een paar verschillende soorten Amerikaans waspoeder gebruikt maar ik vond de was niet fris ruiken.
    Nu stop in in alle net niet gevulde gaatjes in mijn koffer lekker de tabletten van Ariel of Omo. :lol:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •