Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: ??Hotelervaring: Travelodge Maingate East, Kissimmee (Gesloten?)

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard

    ben er inmiddels net van terug, is idd een redelijk hotel. Vond het alleen erg gehorig en ook de schoonmakers liepen om 7 uur al te zingen of naar elkaar te roepen. Verder zaten wij in de achterste toren en ging tot 3 keer toe onnodig 's avonds laat het brandalarm af. Toch vervelend als je midden in de nacht je kamer uit rent voor niks. Ook bij de balie enigzins onvriendelijkheid, niet hulpvaardig als de internet computer je biljetten uitspuugd en ook de telefoon het niet doet bij aankomst (kon mijn ouders pas de volgende dag laten weten dat we veilig waren aangekomen). Maargoed de kamer was redelijk schoon en er stond een bed, dus hebben een lekkere vakantie gehad.

  2. Top | #12

    Standaard Re: hotel travelodge maingate east

    Hallo ,wij Zijn Daar Een Paar Keer Geweest.
    Is Wel Goed En Centraal Met Veel Winkels In De Omgeving.
    Maar Hij Is In De Loop Der Jaren Veel Duurder Geworden.

    Maar Nog Wel Te Doen. Groet Van Irene.

  3. Top | #13

    Standaard Re: hotel travelodge maingate east

    Volgens mij zijn ze dit hotel momenteel aan het renoveren en staat een groot deel in de steigers. In begin augustus waren ze nog volop bezig en was een deel van het hotel maar beschikbaar

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ??Hotelervaring: Travelodge Maingate East, Kissimmee (Gesloten?)

    M.i. is dit hotel zelfs te slecht geworden voor een keten als Travelodge (is ook niet meer vindbaar op hun site. Volgens mij is het grote bord met de naam al gesneuveld en werden de kamers op het laatst alleen nog aan locals verhuurd. Het wordt tijd dat ze die lelijke gebouwen afbreken en er iets leuks neerzetten. De grond daar brengt genoeg op.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •