Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: [Hotel] Marseilles Hotel, Miami Beach

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] Marseilles Hotel, Miami Beach

    Ik en mijn vriend hebben het hotel Marseilles geboekt en we horen verschillende berichten. Is het echt zo slecht of valt het wel mee?

  2. Top | #2

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Marseilles

    Afgelopen september heb ik 1 nacht verbleven in dit hotel. Ik word niet vrolijk van dit hotel op de locatie na want die is ronduit perfect. Je kan 's avonds lopend naar Ocean Drive.

    Kamers zijn klein, badkamer was vervallen, de kamer rook muf en het zwembad was een vieze oude bende. Indien je naar het toilet wilt gaan als je aan het zwembad ligt kan je beter de moeite nemen om even naar je kamer te wandelen in plaats van de wc te gebruiken bij het zwembad.

    Mijn advies zou zijn spendeer iets meer en je krijgt op Cllins Avenue meer waar voor je geld.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard

    Prima hotel niks mis mee de ligging is top en tussen de dure hotels De Ritz , Delano , Richmond Hotel. En direct aan het strand.

    Maar inderdaad dan spreek ik 4 jaar geleden en een jaar later kwamen we weer en het is wat achter uit gegaan maar op zich nog beter als bijv een Maxime of Dorchester. Ons favo stekkie is Holiday Inn South beach ook een te gekke ligging. En nog beter Crown Plaza The Royal Palm dan zit je op loop afstand van Ocean Drive superrrr locatie. Wij gaan 15 juni weer en dan weer heerlijk in oktober jippie!!! :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 12:08. Reden: samengevoegd

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard hotel marseilles

    ik vond het ronduit het slechtste hotel waar ik ooit gelogeerd heb!
    in de brochures ziet het er leuk uit evenals op internet maar van dichtbij is het 10 keer niets
    ik was hier in 2001 dus ik weet niet of er inmiddels iets is veranderd
    ook het parkeren van je auto kost daar een vermogen toen 14 dollar per dag en dan stond ie nog in een achterafstraatje ook!!
    de service vond ik erg slecht en heel onvriendelijk personeel
    ik ga hier in elk geval nooit meer heen


    groetjes toverfee

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Locatie
    Loosdrecht
    Berichten
    3

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Marseilles, Miami

    Een prima hotel, 30 meter van de oceaan en met zwembad. Eenvoudige kamers, maar schoon en met airco. Maar voor 80 dollar voor 4pers een prima keus.

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    10

    Standaard

    Wij zijn in hotel Marseilles geweest.

    Het hotel is wel goed, goede ligging, zwembad is goed te doen en het is niet ver lopen naar het strand.
    Alleen de kamers zijn erg gehorig en slecht uitzicht.
    Eten hebben wij er niet gedaan dus geen informatie over.
    Als je nog vragen hebt laat maar horen

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    11

    Standaard Marseilles hotel

    Wij zijn dit jaar in maart in het Marseilles hotel geweest voor 2 nachten. Het is een mooi art-deco hotel met koloniale inrichting. De tuin is geweldig met zwembad, tuinbar en daarachter nog een stuk strand met palmbomen en hangmatten Relaxen dus!. Door een achterpoort toegang tot het openbare strand en de zee.
    Personeel was er erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren ook uitstekend. Wij hadden een kamer aan de zijkant met uitzicht op een blinde muur (dat was minder) maar wel een klein keukentje.
    Onze medereizigers hadden een grotere kamer aan de voorkant met uitzicht op straat. Zij hadden helaas geen keukentje.
    Samen kwamen we dus een heel eind.
    Het ontbijt kon je nuttigen op het terras aan de voorkant. Van heel eenvoudig tot heel uitgebreid. Zo waren ook de prijzen.
    Dineren kan je er niet, maar er zijn restaurants genoeg in de buurt.
    's Middags een taco, hamburgers of een andere (ook gezondere) snack
    bij een trandtentje kopen (heerlijk).
    De gehorigheid is ons ook opgevallen, maar wij waren er op de laatste nacht (onze eerste) van een Springbreakfeest, waarin veel mensen
    's nachts met deuren schijnen te moeten gooien. De tweede nacht hebben we prima geslapen.
    Parkeren bij het hotel was echt een probleem, er zijn 4 parkeerplaatsen voor 2 hotels dus.. alleen valetparking.2 Blokken terug (ik denk 16de straat) ligt een grote parkeergarage waar je voor 16 dollar 24 uur kunt parkeren. Is goed te lopen en voor in-en uitladen kun je tot voor de ingang van het hotel rijden.
    Wij vonden dit een goed en mooi hotel en als we nog eens naar Miami gaan zullen we hier beslist terug komen!

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    10

    Standaard Marseilles

    Wij zijn in hotel marseilles geweest en in de lobby kan je dagtrips en excursies boeken.
    Wij hebben de trip sterreneilanden geboekt je kon ook combinatie sterreneilanden en citytoer doen wij kozen alleen voor de sterreneilanden.
    Toen we deze tocht gedaan hadden gingen we dus niet terug naar het hotel nee wij gingen naar de jongen toe die het busje bereed en we zeiden dat we alleen voor sterreneilanden geboekt hadden.
    we hadden de keus of de citytoer gratis krijgen of met de bus naar huis.
    Tip boek dus alleen sterreneilanden de rest krijg je er gratis bij.

  10. Top | #10
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: uitstappen

    Marseilles is ideaal gelegen in het art deco district. Parking op 100 meter van het hotel kost 18 dollar per 24 uur. Mooi zwembad met directe toegang naar het strand en beachbar, tuin met hangmatten. Bij het inchecken krijg je ook een bon voor een gratis drankje in de bar.
    De kamers zijn mooi maar niet zo goed geïsoleerd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 12:03. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •