Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Hotelervaring: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    30

    Standaard Hotelervaring: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    In september willen we 2 overnachtingen boeken in Miami. Normaalgesproken gaan wij altijd naar het BW oceanfront maar onze reisorganisatie waar we bij boeken zei dat het sterk verouderd is en hun advies was dan ook het Days Hotel Thunderbird te nemen. Goedkoper en wat beter.
    Heeft iemand daar ervaring mee?

    grtz Melanie

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    Heb je een link naar de website van het hotel? Dat maakt je vraag nameliijk wat duidelijker, er kan dan geen onduidelijkheid zijn over welk hotel je precies bedoelt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    30

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    Days Hotel Thunderbird Beach Resort Miami Beach***18401 Collins Avenue, Miami Beach, Florida 33160

    http://thunderbird.dezerhotels.com/

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    Hoewel je het altijd met de bekende korrel zout moet nemen, op Tripadvisor klinkt het niet slecht.
    Kan je wellicht een eerste indruk geven.

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html

    Succes
    Knaapje

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    O ddie. Ja daar heb ik in ons eerste rondreisje Florida gezeten. Maar dat was 11 jaar geleden, in 1998. Toen vond in het hotel köt (excusez le mot), maar de service van het personeel heel goed. Zegt natuurlijk niets over hoe het nu is.

    Qua ligging: .... ja het is op/aan Collins Avenue, maar .... nee, het is een behoorlijk stuk weg van "where it all happens" in Miami Beach.

    Oftewel: aan mijn reactie heb je niet zoveel.8-[

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    Tja, wat moet ik erop antwoorden. Heb toevallig met beide ervaring. Thunderbird deze maand nog geweest en BW vorig jaar en jaar ervoor.
    Mijn Thunderbird ervaring was dus niet zo geweldig, maar ik kan natuurlijk weer een uitzonderingsgeval zijn. Hotel met valet parking ziet er aan de buitenkant idd mooier uit dan BW, maar de kamers zijn niet zoveel beter of mooier.
    Buiten het feit dat ik me zo rond een uurtje of 22.00 begon af te vragen of onze buren (jaja aan 2 kanten) een keertje zouden gaan stappen of hun geluidsniveau naar beneden draaien, bleek dat onze kamer zelfs niet waterdicht was. Er was een lekje bij de bovenburen waardoor het water in onze badkamer naar beneden gutste. Natuurlijk even gebeld, en we konden verhuizen naar de andere kant en kregen 2 couponnetjes voor gratis ontbijt (was niet echt iets, maar das natuurlijk persoonlijk!)

    Moet er wel bijzeggen dat zwembad in Thunderbird en toegang tot strand beter is dan bij BW. Die hebben een kleiner zwembad en een "tussenstukje zand" om naar het strand te gaan.

    Zoals je al leest, het blijft een persoonlijke ervaring. Succes met je keuze!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    30

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Days Hotel Thunderbird Beach Resort, Miami Beach

    Bedankt voor de reacties. Ben er nog niet helemaal uit maar denk toch dat het het BW wordt, die zit overigens ook niet echt dichtbij de hotspot maarja, we blijven alleen in miami omdat we dan lekker makkelijk de everglades kunnen bezoeken en de volgende dag gaan we toch richting de keys!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •