Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Schoolvakantie's in Florida

  1. Top | #1

    Standaard Wanneer zijn er schoolvakanties in Orlando?

    Wie weet wanneer er de summerholidays (schoolvakanties) zijn in Orlando (Fl).

    Ik wil nml een bezoekje brengen volgend jaar aan de parken, maar ik heb geen echt zin in grote groepen kinders/mensen in de wachtrijen.

    Dus vandaar...

    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Marcel (newbie)

  2. Top | #2
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    via http://www.floridakiss.com/sitetools/contact/ kan je de vraag stellen aan het Kissimmee Convention & Visitors Bureau.

    zij weten het vast wel.
    suc6
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #3
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: schoolvakanties in orlando.....wanneer ???

    Met de "fastpas" hebben de amerikanen het wachtrijprobleem opgelost. Je loopt wel een klein beetje van hot naar her door de parken, maar je hoeft tegenwoordig nergens meer te wachten Marcel!! ](*,)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-09 om 07:28. Reden: full quote eruit
    Floridian Francien

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    27

    Standaard

    Dat is wel erg optimistisch gesteld. Lang niet alle attracties hebben FastPass en wachtrijen zul je nooit helemaal kunnen ontlopen.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Bij Disney kun je met de fastpass 1 attraktie "aktiveren" waar je na ca 1,5 à 2 uur in mag zonder wachten (hooguit kleine rij), is het minder druk dan mag je eerder. In die tussentijd kun je niet elders een fastpass halen. 5 minuten na je ingangstijd voor de attraktie (je hebt een uur om erin te gaan), kun je leders een fastpass halen.
    In de tussentijd kun je dan andere attraktie(s) doen.

    Bij Universal kun je een Expresspass kopen. 15 $ pp voor 1 park op 1 dag. Je kunt maar 1 keer in een attraktie (met die kaart dan) maar je kan overal in wanneer je wilt zonder lang te wachten. Eerst een kaartje trekken bij die attraktie (kan dus eenmalig) en er dan in. De Express kaarten worden beperkt uigegeven op een dag dus zeker geen lange rijen dan. Als je er 1 wilt hebben op een drukke dag moet je er dus heel vroeg zijn om ze nog te kunnen kopen. Ik zou dit zeker aanraden als je in de zomer gaat met wachtrijen van een uur of langer...
    Er is ook nog een Expresskaart voor beide parken op 1 dag maar weet niet wat die kost (Islands of Adventure).

  6. Top | #6
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard

    Zou ik nou zo abuis zijn???? Wij hebben in mijn herinnering vorig jaar meerdere keren gebruikt gemaakt van de fastpass. Verdeeld over de dag. We liepen erg op ons horloge te kijken en legden best grote afstanden af in de warmte. Ook deelden ze aan de ingang van de attracties af en toe een fastpass uit. Zeker mazzel gehad, maar ik kan me in Epcot in ieder geval geen wachttijd herinneren.
    Floridian Francien

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou, dan heb je zeker mazzel gehad, bv. bij de Noorse attractie Maelstrom kun je zeker wel op een half uurtje rekenen, en testtrack is goed voor minimaal een uur (behalve de single riders lane, die is iets beter)
    Eric

  8. Top | #8

    Standaard Schoolvakantie's in Florida

    Hallo,
    Wij gaan naar florida van 5 -20 aug 2007( week 2 en 3 ).
    Nu had ik 2 vragen
    -Klopt het dat de scholen in florida terug beginnen in de 3e week van aug?
    -Indien ja, Is het voor onze periode misschien beter eerst een rondrit te maken om dan pas in de 3e week van aug naar de parken in Orlando te gaan?Of maakt het voor de drukte in de parken niet veel uit of de scholen vakantie hebben of niet ?

    Bedankt voor jullie reacties.
    Groeten uit Antwerpen.
    patrick

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Schoolvakantie's in Florida

    Ik ben uberhaupt benieuwd wanneer de schoolvakantie periodes zijn van de kinderen in Amerika. Ik kan het echt nergens vinden, als ik met google zoek dan kom ik alleen maar reisorganisaties en dat soort sites tegen.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Schoolvakantie's in Florida

    \\/ gevonden, via www.vinden.nl en dan School Holidays Florida. Ik kreeg de hier onder aangegeven link

    http://www.fldoe.org/districtcalenda...trictNumber=72

    Hoop je hiermee geholpen te hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •