Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Ron en Janine

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Ron en Janine

    Hi,
    Wij zijn Janine (41) en Ron (42) en onze twee kinderen Carlo (14) en Ilona (12).
    In augustus gaan wij voor het tweede jaar op rij naar Amerika. Deze keer voor 3 weken naar Lakeland, Florida.
    Net zoals vorig jaar, 3,5 week naar Seattle, doen we dit door middel van huizenruil.
    3 Weken te gast bij een amerikaans gezin en onze amerikaanse ruilers zitten 3 weken in ons huis, diezelfde periode.
    Hierbij hebben we ook onze auto's onderling ter beschikking gesteld.
    Deze manier van vakantie houden is ons zeer goed bevallen vorig jaar.
    We zijn erg benieuwd of Florida ons gaat bevallen en aangezien we alle vier graag pretparken bezoeken zal dit zeker geen probleem zijn.
    Zijn er mensen die wat beter bekend zijn met de directe omgeving van Lakeland? Met name tips voor goede restaurants.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen Ron en Janine

    Hallo Ron en Jannie,
    welkom op het gezellogste en zonnigste forum van de Benelux.
    Leuke manier van op vakantie gaan hebben jullie, je hoort het wel eens vaker maar niet zoveel.
    Waarschijnlijk hebben veel mensen een beetje schroom om dat te doen, terwijl het toch een hoop geld scheelt.
    Eén hele goede tip heb ik al voor je: lees eens lekker hier op het forum, en gebruik vooral de zoekfunctie.
    Je zult zien dat veel brandende vragen al eens eerder zijn behandeld.
    Verder kun je hier natuurlijk altijd terecht voor specifieke vragen, die je niet ergens anders beantwoord kunt vinden.
    Eric

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen Ron en Janine

    Ik heb net wat Lakeland-zaken op de evenementenkalender gezet.

    Er is overigens niet zo heel veel te doen in Lakeland / Polk County. Wel lekker centraal gelegen tussen Tampa en Orlando, maar als je naar één van deze plaatsen wilt ben je wel altijd een klein uurtje aan het rijden.

    Zoek je rust, dan zit je daar perfect!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •