Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Perskaart

  1. Top | #1

    Standaard Perskaart

    Mijn vrouw is als journaliste in het bezit van een perskaart. Dit impliceert een hele pak voordelen (gratis toegang tot verschillende evenementen e.d.)

    Is iemand van jullie ook houder van zo'n perskaart? Hebben jullie deze met succes kunnen gebruiken in de VS bij pretparken of zo? Zo ja, welke?

    groeten,

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Perskaart in VS

    Heb er zelf geen maar zou er graag een willen hebben. Lijkt me wel leuk om eens zo behandeld te worden, want ik weet dat ze de journalisten toch in de watten leggen om maar goede positieve feedback van ze te krijgen.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Perskaart in VS

    Ik heb er een... maar ik maak er eigenlijk nooit misbruik van. Vakantie is vakantie en dan wil ik sowieso niet aan werk denken, dus die kaart vergeet ik om de haverklap!

  4. Top | #4

    Standaard Re: Perskaart in VS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freddyfingers Bekijk Berichten
    Mijn vrouw is als journaliste in het bezit van een perskaart. Dit impliceert een hele pak voordelen (gratis toegang tot verschillende evenementen e.d.)

    Is iemand van jullie ook houder van zo'n perskaart? Hebben jullie deze met succes kunnen gebruiken in de VS bij pretparken of zo? Zo ja, welke?

    groeten,
    Met een nederlands perskaart kom je niet zo ver in de US. wil je daar gebruikmaken van journalisten privelege's dan kun je bij het amerikaans consulaat in amsterdam een press kit aanvragen waarbij al je mogelijkheden en onmogelijkheden zitten. Overigens als je je perskaart gebruikt voor privedoeleinden..... denk dan eens aan de afspraken van de vereniging van journalisten of de regels die je van het ministerie bij je perskaart hebt gekregen.. Wil je genieten van je vakantie? vraag er dan vooral geen aan! al de burocratie van te voren......

    Greetz. Mark

  5. Top | #5
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Perskaart in VS

    Vergeet ook je ANWB lidmaatschapskaart niet mee te nemen. Dit is natuurlijk geen perskaart, maar op vertoon ervan kan je toch korting krijgen bij deelnemende parken, restaurants enz. Het "Show your card" embleem op de anwb kaart is de door-opener.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •