Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 65

Onderwerp: Mickey's Not So Scary Halloween Party

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Halloween in Disneyworld

    Ik heb even op de www.disneyworld.com gekeken bij tickets. En de tickets voor MNSSHP zijn nu nog niet te koop, maar daar was je al wel achter.
    Ik zag dat er nu de tickets van Pirate en princess verkocht worden. Dit event vind plaats in begin Juni. Wat ik denk is dat ze rond begin Juni online komen. Dit had volgens mij iemand anders ook al gezegd op het forum.
    Dus nog even geduld.... zo snel is het niet uitverkocht.... als je zag hoeveel mensen er vorig jaar in het park waren...druk!!!!

    Vorig jaar waren de tickets voor MNSSHP al vanaf begin mei (dacht 6 of 7 mei) online, maar toen hielden ze niet de P&P party in Juni. Denk vandaar.

    Je kiest wel een leuk event uit, je gaat toch wel verkleed neem ik aan?
    Dit was ik met mijn vriend vorig jaar.... we hadden veel bekijks met onze outfits.

    Groetjes Marloes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:25. Reden: q

  2. Top | #22
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Mickey's Not So Scary Halloween Party

    Ik heb MYW tickets gekocht voor 10 dagen In deze periode vallen ook 2 Halloween party dagen. Moet ik nog apart betalen voor de Halloween party en is er dan een korting of niet voor MYW tickets?

  3. Top | #23
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Mickey's Not So Scary Halloween Party

    Oftewel:
    Ja, voor de speciale avonden heb je een extra ticket nodig om van de extra actiteiten die avond gebruik te kunnen maken.
    Nee, er is geen korting of zoiets te krijgen. Je betaalt gewoon de volle mep die dag/avond, ongeacht of je al een ticket hebt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #24
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Mickey's not so scary Halloween party 2006

    doordat ik geen pro ben in het plaatsen van foto's geef ik gewoon even de link
    waar onze foto's van halloween 2008 opstaan.
    http://www.tomenvalesca.be/index.php...d=55&Itemid=67
    hopla!

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Mickey's Not So Scary Halloween Party 2011

    Bron : WDW

    Ticket zijn nu te koop

    Mickey's Not-So-Scary Halloween Party is a Halloween-themed special event held on select dates in Magic Kingdom theme park. Purchase of an additional event admission ticket is required to attend Mickey's Not-So-Scary Halloween Party. During Mickey's Not-So-Scary Halloween Party, Guests of all ages are encouraged to dress up in their favorite Halloween costumes. Even better, you can collect delicious candy as you trick-or-treat around Magic Kingdom theme park.Advance purchase savings is available for the events on September 13, 16, 20, 23, 27, 30, and October 2, 6, 7, 10, 11, 13, 16, 18, 20, 21, 23, 25, 27, 28 30, 31 and November 1. .
    †For safety, please choose costumes that are not obstructive or offensive.

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Mickey Not So Scary Holloween party 2011

    Kun je die tickets enkel bestellen door te bellen met Disney of kun je die ook ergens online bestellen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Mickey Not So Scary Holloween party 2011

    Gewoon online via de Disney website, ga dan naar Ticket's en package's en dan Buy Park Ticket's waarna je bovenin de special events selecteerd en dan bestellen maar

    http://disneyworld.disney.go.com/
    Laatst gewijzigd door calypso; 02-05-11 om 09:04.

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Mickey Not So Scary Halloween Party 2011

    De kaartjes voor de laatste drie dagen zijn meestal meteeen weg zijn ook de drukste dagen! is rond kerst ook zo met de MVMCP.

    Will call is ideaal want zo kun je de kaartjkes ook nog eens niet vergeten of verliezen, gewoon ophalen bij de kassa en klaar je kunt naar binnen.
    trouwens toegang is al vanaf 4 uur terwijl de party pas om 7uur begint.

  9. Top | #29

    Standaard Re: Mickey Not So Scary Halloween Party 2011

    kan je als je die dag al in het park bent gewoon blijven? of moet je dan het park uit en het speciale kaartje kopen?

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Je kan in het park blijven maar zult dan wel een nieuw ticket voor de Halloween party moeten kopen, anders moet je eruit. Je hebt op die dagen toegang tot 19:00uur

    Als je in het park bent zul je ongeveer zo rond een uur of 17:00 bij het steigertje naast het Kasteel in MK zien dat men daar polsbandjes kan halen met je ticket, dat polsbandje laat zien dat je in het park mag blijven.
    mensen zonder dit polsbandje zullen voor 19;00uur het park moeten verlaten en hier word op gelet!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:26. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •