Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 65

Onderwerp: Mickey's Not So Scary Halloween Party

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Mickey's Not-So-Scary Halloween

    :? Hallo allemaal,

    Ik ben een nieuweling op WDW gebied. Ik ga in oktober naar WDW. Kan ik nu met mijn gewone kaartje niet binnen als er zo'n speciaal evenement is. Dit is van 7 uur 'smorgens tot 12 uur 's nachts heb ik begrepen.
    Wil iemand mij uitleggen wat er dan ongeveer gaande is. Is zie wel op dit forum dat er dan veel mensen verkleed rondlopen maar wat gebeurd er verder voor speciaals.

    Sorry voor mijn onwetendheid op dit gebied. ops: ops: ops:

    Pluisje



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Mickey's Not-So-Scary Halloween

    Hoi

    Allereerst zijn deze evenementen van 1900 to 2400 uur dus niet van 'smorgen to in de avond!
    Voor de binnenkomst heb je een apart ticket nodig, dit zijn namelijk zogenaamd Hard Ticket nights, die dus een extra ticket nodig hebben.
    Wat er gebeurd is per evenement verschillend maar bij de halloween night zijn dus inderdaad veel mensen verkleed.

    Ook alle Disney figuren zijn daarop aangepast, hetzelfde geld voor het park. Verder zijn er speciale dingen georganiseerd in het park, zoals de "Trick or Treat" voor de kinderen, die kunnen overal in het park dan snoepjes en zo krijgen. Dit is uiteraard gratis en hoort bij de entree.

    Verder is er een speciaal vuurwerk show op het einde van de avond, en een speciale parade.

    kijk eens op de speciale Disney pagina om een beter beeld te krijgen.
    Hopelijk heb je nu een klein idee van wat er te doen is.
    :-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 11:11. Reden: full quote eruit

  3. Top | #13

    Standaard Halloween kaartjes Magic Kingdom ter plekke of van te voren kopen?

    Hoi Florida fans,
    Weet iemand of het ook mogelijk is om kaartjes te kopen voor Halloween in Magic Kingdom bij zo’n Guest/info loket van Disney in Orlando zelf?
    Of zijn we dan veel te laat?
    We zijn namelijk de eerste 2 dagen van onze rondreis (14/9) in Orlando en eindigen dan voor 2 weken in Orlando en willen dan naar Halloween.
    Of is het toch beter om ze van te voren te bestellen?

    Ik heb nog iets heel anders.
    We verheugen ons heel erg naar onze reis naar Florida. Zo erg dat we bang zijn dat het tegen gaat vallen. Wie heeft ook wel eens zo’n gevoel gehad.

    Groetjes, OswaldV
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 14:09. Reden: Titel aangepast en verplaatst naar juiste forum

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Halloween kaartjes Magic Kingdom ter plekke of van te voren kopen?

    Zelf ben ook op 14 September in Disney voor de Halloween party (is mijn laatste dag daar), en ik heb het ticket direct bij Disney besteld om zeker ervan te zijn dat ik een kaartje heb.
    Vergeet niet dat dit de eerste avond is dus kan nog wel eens druk worden en dus misschien geen kaarten meer beschikbaar aan de kassa. En had het ticket al binnen 3 dagen nadat ik het besteld had al thuis liggen.

    Maar goed dat is natuurlijk persoonlijk je kunt natuurlijk ook daar proberen ze te kopen, ik ga liever voor zekerheid, en met de lage dollar was het ook nog eens goedkoop. Normaal zijn ze wel daar te krijgen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 14:09. Reden: q

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    3

    Standaard WDW: Halloween

    Hoihoi,

    Ik heb een vraagje en kan het nergens vinden op het forum nog....
    Wij gaan van 5 september tot 15 september naar Disney toe.
    Nou is het rond die periode Halloween in het park...
    Wij hebben kaartjes voor 7 dagen. Nou is het op sommige avonden Halloween...Moet je hier extra voor bijbetalen of mogen we met de kaartjes die we hebben gewoon ook het park in? Wij hebben basishopper kaartjes.

    Groetjes Sanne

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Halloween

    Halloween wordt gevierd in het Magic Kingdom. De kaarten liggen op $ 40,- volgens de gidsen. De tickets worden vanaf 1 mei a.s. verkocht. Op welke avonden het Halloween is kan je vinden op disneyworld.com :-D
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: Halloween

    hallo
    Ik zou de tickets graag bestellen op de site maar ik kan niet vinden hoe ik ze kan bestellen. Meestal staat er een link met de mogelijkheid ze te kopen maar dit kan ik nu niet vinden. Er staan alleen nog maar van de prinsessen party en holy night party de link dat je kan bestellen maar nog niet van de halloween party of kijk ik misschien verkeerd?

    Monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 14:20. Reden: q

  8. Top | #18

    Standaard Re: Halloween in Disneyworld

    Ik kreeg een bericht van Small World Vacations (waar ik mijn vakantie ook geboekt heb) dat ik kaarten voor Halloween kon bestellen. Ik heb meteen voor 28 oktober besteld. Als het goed is krijg ik de kaartjes binnen 3 weken thuis.
    Ik weet alleen niet of je ook alleen kaartjes bij ze kan kopen.

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Halloween in Disneyworld

    Is het daar wel al halloween tussen 5 en 15sept?

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Halloween in Disneyworld

    Ja, dat klopt.
    Op de site van Walt Disneyworld is aangegeven dat de Mickey's not so scary Halloween party's zijn op geselecteerde avonden tussen 5 september 2008 en 31 oktober 2008.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 14:20. Reden: q
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •