Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 23 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 221

Onderwerp: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

  1. Top | #141
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Als je in een Disney resort verblijft dan kan je die 180 dagen aanhouden va je eerste aankomstdag en voor de hele periode reserveren. Als je buiten Disney verblijft is dat waarschijnlijk anders en kan je dus niet voor de hele periode reserveren maar steeds 180 dagen voor de reserveringsdatum.
    Ik reserveer ook altijd online, makkelijk en scheelt telefoonkosten. Als je met 2 of 3 personen bent dan kan je ook de gok nemen om niet te reserveren maar dan heb je wel kans dat het niet lukt of dat je lang moet wachten. Of buiten de reguliere lunch- en dinertijden gaan eten, dan is er vaak wel plek.

    Eet smakelijk!

  2. Top | #142
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    zoals cindy74 al aangeeft gewoon reserveren via de website
    wij hebben dit al meerdere keren zo gedaan, werkt prima
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #143
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Is het dan niet handiger om pas te bellen 180 dagen voor je laatste dag in Orlando? Dan zul je vast alles voor je hele verblijf kunnen reserveren.
    Ja dat zou idd handiger zijn maar helaas zijn bepaalde restaurants zoals Le Cellier en Cinderella's Royal Table dan al volgeboekt....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Je kan die reserveringen toch ook online doen .....dat heb ik vorig jaar ook gedaan je krijgt een reserveringsnummer en een papier waar alles opstaat.
    Ja dat kan idd ook... Heb ik vorig jaar ook gedaan voor bepaalde restaurants maar sommige dingen zoals Mickey's Backyard Barbeque kon ik toen niet online reserveren en moest ik voor bellen... Online reserveren is uiteraard een stuk makkelijker maar dan kan ik waarschijnlijk ook weer niet alles in één keer vastleggen, ofwel?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Als je in een Disney resort verblijft dan kan je die 180 dagen aanhouden va je eerste aankomstdag en voor de hele periode reserveren. Als je buiten Disney verblijft is dat waarschijnlijk anders en kan je dus niet voor de hele periode reserveren maar steeds 180 dagen voor de reserveringsdatum.
    Ik reserveer ook altijd online, makkelijk en scheelt telefoonkosten. Als je met 2 of 3 personen bent dan kan je ook de gok nemen om niet te reserveren maar dan heb je wel kans dat het niet lukt of dat je lang moet wachten. Of buiten de reguliere lunch- en dinertijden gaan eten, dan is er vaak wel plek.
    Ik logeerde vorig jaar in de Grand Floridian en toch lukte het me niet, maar dat was misschien omdat ze mijn reserveringsnummer niet konden terug vinden in de computer... Ook deze keer zullen we logeren in een Disney hotel dus is principe zou het me dus moeten lukken om voor gans mijn verblijf te reserveren? Niet reserveren ga ik niet doen want ik heb graag dat alles tot in de details uitgestippeld en geregeld is.... Zou gek worden moest mijn planning in de war gestuurd worden
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-10-12 om 15:27. Reden: 1+1+1

  4. Top | #144
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlene Bekijk Berichten
    JOnline reserveren is uiteraard een stuk makkelijker maar dan kan ik waarschijnlijk ook weer niet alles in één keer vastleggen, ofwel?
    je moet idd alles los reserveren. Maar ja, lijkt mij een stuk makkelijker dan alles telefonisch te bespreken. Je ziet dan direct wat er beschikbaar is op welke tijden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #145
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Als je in een Disney resort verblijft kan je inloggen op de wdw site en met je reserveringsnummer je reservering terugvinden. Als je daarna je restaurants gaat reserveren dan worden die automatisch aan je reservering gekoppeld. Je kan dan 180 dagen voor je eerste verblijfsdag alle reserveringen doen. Als ik nu inlog dan staat er een melding dat ik 29 oktober mijn reserveringen kan maken (dan is mijn vakantie over 180 dagen).

  6. Top | #146
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Als je in een Disney resort verblijft kan je inloggen op de wdw site en met je reserveringsnummer je reservering terugvinden. Als je daarna je restaurants gaat reserveren dan worden die automatisch aan je reservering gekoppeld. Je kan dan 180 dagen voor je eerste verblijfsdag alle reserveringen doen. Als ik nu inlog dan staat er een melding dat ik 29 oktober mijn reserveringen kan maken (dan is mijn vakantie over 180 dagen).
    Super!!! Bedankt voor de tip.... Dus je logt eerst in op de site door je mail adres en paswoord in te geven maar waar moet je dan juist je reserveringsnummer ingeven? Wel heel makkelijk dat je een melding krijgt wanneer je kan gaan reserveren....

  7. Top | #147
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    In de balk bovenaan de site staat als 3e in de rij "my reservations" als je daar op klikt krijg je een inlog veld en daarna je reserveringen te zien (je hoeft dus niet eerst in te loggen, daar wordt vanzelf om gevraagd). Soms moet je nog wat extra info geven voordat je reserveringen gevonden worden maar het reserveringsnummer zou voldoende moeten zijn.
    Ik ga dit keer proberen een tafel te reserveren in het nieuwe Be our guest restaurant in Magic Kingdom. Ben benieuwd of we nog een tafel kunnen krijgen op een beetje normaal tijdstip. Verder wat restaurants die we al goed kennen maar die ons leuk lijken voor de kinderen die dit keer mee gaan. Heerlijk al dat plannen!

  8. Top | #148
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    In de balk bovenaan de site staat als 3e in de rij "my reservations" als je daar op klikt krijg je een inlog veld en daarna je reserveringen te zien (je hoeft dus niet eerst in te loggen, daar wordt vanzelf om gevraagd). Soms moet je nog wat extra info geven voordat je reserveringen gevonden worden maar het reserveringsnummer zou voldoende moeten zijn.
    Ik ga dit keer proberen een tafel te reserveren in het nieuwe Be our guest restaurant in Magic Kingdom. Ben benieuwd of we nog een tafel kunnen krijgen op een beetje normaal tijdstip. Verder wat restaurants die we al goed kennen maar die ons leuk lijken voor de kinderen die dit keer mee gaan. Heerlijk al dat plannen!
    Heel erg bedankt voor de info... We hebben natuurlijk wel nog wat tijd want we gaan pas in september naar Disney maar ben graag goed voorbereid... Ook bij ons staat het nieuwe Be Our Gust Restaurant op het to do lijstje! Ziet er wel heel erg mooi uit en het menu ziet er zeker ook niet slecht uit. Maar denk dat je idd geluk zal moeten hebben om op een deftig uur een tafel te kunnen krijgen.... Iedereen wil er nu natuurlijk naar toe... Veel succes met de reserveringen alvast...

  9. Top | #149
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Vanaf vandaag is het nog 180 dagen voordat we aankomen in WDW, Art of Animation Resort. Vandaag gereserveerd voor bijna alle restaurants. Gewoon ingelogd en kon alle reserveringen maken voor de week dat wij er zijn (ook al is dat meer dan 180 verder). We eten de dag na aankomst in T-Rex (Downtown Disney), de volgende ochtend ontbijt in Crystal Palace (Magic Kingdom), de avond van de 4e dag in de Garden Grill (Epcot), dag 5 Be Our Guest (Magic Kingdom, een nieuw restaurant in MK en voor ons), dag 6 willen we eten in Mama Melrose en dan gelijk plaatsen krijgen voor de Fantasmic show maar die kon ik nog niet boeken, dag 7 is House of Blues geworden (Downtown Disney, zijn we ook niet eerder geweest). Voor een aantal restaurants moest ik mijn credit card nummer doorgeven, dat zijn restaurants met een bookings fee, als je niet komt of te laat afzegt dan moet je iets van 10 dollar pp betalen. Bijna alle door ons gevraagde tijden waren nog beschikbaar of soms iets vroeger of later. Ik ben zeer tevreden iig.

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Restaurants in WDW

    Super!!!! Je kan beginnen aftellen nu... Erg handig dat je bijna alles in één keer kon reserveren.... En een hele leuke restaurantkeuze gemaakt... Ben erg benieuwd naar het Be Our Guest Restaurant maar het klinkt allemaal heel veelbelovend.... Heb je een diningplan genomen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •