Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 23 EersteEerste ... 1220212223 LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 221

Onderwerp: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

  1. Top | #211
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Vond ik ook!

    Heb je trouwens nog advies.. Crystal Palace ontbijt of diner? (Nog niets vrij hoor.. Maar voor t geval dat )

  2. Top | #212
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Ontbijt en dan een tijd nemen voor de officiële opening van het park. Een bijna lege mainstreet blijft bijzonder! Maar lunch en diner zijn daar ook leuk en goed.

  3. Top | #213
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Ik heb nu ontbijt om 8.30 bij Crystal Palace , maar dan kunnen we vast de opening niet zien (park gaat die dag 9.00 open met daarvoor magical hour)? Misschien goed om te blijven checken voor een tijd wat eerder?

  4. Top | #214
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    De openingsceremonie kan je zien vanaf het plein net na de toegangspoortjes. De gasten worden daar tegengehouden en kunnen dus niet verder naar binnen. Jij bent met een vroeg ontbijt al binnen dus zou je terug moeten gaan om het te kunnen zien. De show start ongeveer 10 min. voor de officiële opening. Ik weet niet hoe vroeg je al kan ontbijten maar het wordt moeilijk om beide te doen denk ik. Zelf zou ik kiezen voor een vroeg ontbijt want zo spectaculair is die opening nu ook weer niet. Heb de opening maar 1 of 2 keer gezien. Ben zeker geen ochtendmens en ga tegen alle adviezen in vaak wat later naar de parken (en ga nooit langer in een rij staan dan 20 min.). Kijk eens op youtube naar een filmpje van de opening en bedenk dan of je het waard vindt om super vroeg te gaan ontbijten. Of je gaat later ontbijten als het park al open is maar dan mis je de ervaring van door een lege mainstreet te lopen. Zie je, zo ingewikkeld is een dagje WDW

  5. Top | #215
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Ja net even op YouTube bekeken, was leuk om te zien, maar ga er geen moeite voor doen, heb dan liever een relaxt ontbijt Kijk, zo simpel kan het dan ook weer zijn haha

  6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Ik heb net nog een ontbijtje kunnen boeken bij Tusker House om 8.00 voor ons bezoek aan Animal Kingdom, dus ben nu helemaal compleet
    Probeer nog Crystal Palace wat eerder, maar ik ben al helemaal happy!

  7. Top | #217
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Goed bezig! En dan na het ontbijt gelijk op safari en de Lion King show
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-15 om 03:53. Reden: q

  8. Top | #218
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Ik denk, nu we alsnog het ontbijt bij Crystal Palace en Tusker House hebben kunnen boeken, dat we het ontbijt bij cape may gaan annuleren. We hebben immers 's avonds ook al een character diner bij Garden Grill.

    Ondanks dat het er lekker uit ziet, hebben de andere 2 ontbijtjes toch wat meer voordeel (waaronder vroege entree in het park). en financieel gezien kan het ook niet altijd feest zijn hè

    Nog een vraagje over Garden Grill.. Moet ik "family style" zien als een soort keuze menu? Of krijg je alle gerechten die op de kaart staan op tafel gezet?

  9. Top | #219
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Kan me voorstellen dat het ontbijt bij Cape May een beetje teveel van het goede is, zeker als je ook nog bij Garden Grill gaat eten. Genoeg mogelijkheden in ieder geval om lekker te eten en veel characters te zien.
    Family style is dat alles op tafel wordt gezet en iedereen pakt wat hij/zij wil. Dus je krijgt een grote schaal met salade en alle andere dingen op het menu worden ook op tafel gezet. Voor de kinderen kan ik me herinneren dat zij een eigen bord met eten kregen. Mijn moeder en ik eten geen vlees en wij kregen dus ook een eigen bord met een (super lekker) vegetarisch gerecht. De interactie met de characters was ook erg leuk. Zie hier onze dag in Epcot en het eten in Garden Grill samen met mijn zus en haar kinderen: http://cruizindisney.blogspot.nl/201...-geworden.html

  10. Top | #220
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Ik heb net even gekeken bij de lijst van deelnemende diningplan 2016 restaurants.. Er worden aardig wat niet genoemd... Maar redelijk wat zaken daarvan zijn zelfstandige ondernemers en die schijnen vaak laat te tekenen.
    Laten we het hopen!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •