Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 23 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 221

Onderwerp: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

  1. Top | #161
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Dinner reservations

    Hoi,

    ik probeer al een ruime week dinner reservations te plaatsen bij WDW. Na membership, selectie restaurant en tijd, guests en betalingswijze ingevoerd te hebben, krijg ik continu de melding "Server is busy" (met een geïrriteerde Donald). Antwoord van WDW op mijn email: er zijn geen server problemen.

    Komt iemand dit probleem ook tegen? En heeft iemand ervaring met telefonisch reserveren? (duurt dit heel erg lang bijv?)

  2. Top | #162
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Ja, ik probeer ook al een week het Fantasmic Dinner Package te boeken. Ook al heel de week "Server is busy". Heb het nog niet telefonisch geprobeerd. Probeer het volgende week nog een keer, als het dan niet lukt ga ik bellen.

  3. Top | #163
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Mijn eerste reserveringen gedaan op de "oude" Disney site en dat ging prima. Het Fantasmic Dinner Package kon ik toen nog niet boeken. Toen dat een paar weken later wel mogelijk was had Disney de site vernieuwd en kreeg ik ook steeds Donald Duck te zien. Uiteindelijk een week later wel gelukt, ik ging er vanuit dat er nog wat opstart problemen waren.
    Ik heb nog nooit een restaurant reservering telefonisch gedaan maar allerlei andere reserveringen wel. Mijn ervaring is dat je vlot en vriendelijk geholpen wordt dus als het online niet lukt, zou ik gewoon bellen. En niet te lang wachten want dan is er (bijna) geen plaats meer.

  4. Top | #164
    Newbie EvelineD's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    5

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Ik heb enkele weken geleden ook dit probleem gehad.
    Op aanraden van een mede-forum lid heb ik toen gebeld naar het dining nr van Disney.
    En alles ging super vlot,heel vriendelijk en een een half uur nadien had ik al alle reservatiemails ontvangen.
    En stonden mijn reservaties ook op de ipad in my disney experience app!!

  5. Top | #165
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Bedankt voor jullie reacties.
    Gisteravond geprobeerd te bellen. Kreeg geen gehoor, maar misschien doe ik iets verkeerd. Je moet toch 001 voor het gegeven nummer plaatsen? of moet je nog iets weghalen of toevoegen?
    Heb eigenlijk nog nooit naar de USA gebeld.

  6. Top | #166
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Ik heb het gisterenavond nog een keer geprobeerd op de iPad en het is gelijk gelukt! Vorige week telkens op de pc geprobeerd, nu dus op de iPad, weet niet of dat het probleem was, maar wij hebben de reservering binnen!

  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker Kvanderdonk's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    85

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Ik heb vanavond gebeld en nu wel gehoor gekregen. Dus per telefoon gereserveerd. Ging prima, werd wel een beetje gek van al het gespel, maar ja al die Nederlandse namen en straatnamen :-) .
    We gaan een keer ontbijten in Ohana en we hebben een Fantastmic Dinner Package.

  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Wat zijn (even niet naar het geld kijkend) echte aanraders om eens lekker en luxe te gaan eten in Walt Disney World?

  9. Top | #169
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    Wat zijn (even niet naar het geld kijkend) echte aanraders om eens lekker en luxe te gaan eten in Walt Disney World?
    Nou.....wij zijn verleden jaar op de verjaardag van mijn man (4 juli) gaan eten bij The California Grill in Disneys Contemporary Resort. Helemaal top, zowel het eten als het vuurwerk (zeker natuurlijk dat van 4 juli) als de sfeer. Echter......naar de afschrijving van je CC moet je maar niet kijken .

    Gisteren heb ik, wederom voor de verjaardag van Gène, gereserveerd op de Disney Boardwalk bij het restaurant van Cat Cora, Iron Chef bij The Food Network, Kouzinna. Aantrekkelijker van prijs en Grieks eten, dat hebben onze kids graag. Wellicht dat we van daaruit het vuurwerk van Epcot kunnen bekijken.

  10. Top | #170
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Restaurants in WDW: Reserveren

    Oh wat leuk Saskia, ben heel erg benieuwd hoe dit restaurant zal zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •