Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 221

Onderwerp: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

  1. Top | #201
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Voor character diners heb je dezelfde voorkeur als dat ik zou hebben: Crystal Palace (vooral nostalgie, hebben we gegeten toen we voor het eerst in WDW waren) en Tusker house (heerlijk eten voor mij als niet-vleeseter). Ook in de top 3 bij mij: Garden Grill in Epcot, the Land. Een ronddraaiend restaurant waar Mickey, Pluto, Chip & Dale langskomen. Het eten is family style, dus vast menu en alles wordt op tafel gezet. Vanaf november ook ontbijt en lunch!
    Verder: Boma, Buffet in Animal Kingdom Lodge. Mama Melrose's Ristorante Italiano, in Hollywood Studio's (kan je ook als Fantasmic pakket nemen). Portobello, Downtown Disney. T-Rex, Downtown Disney. Tutto Italia Ristorante, Epcot (misschien niet zo geschikt voor kids). Kona Café, in Polynesian Village Resort. Chef de France, Epcot (daar blijkt Remy van Ratatouille wel eens langs te komen maar het is ons nooit gelukt om 'm te zien (1x verkeerde tijd en 1x mechanische problemen)). Ik vergeet vast nog een paar leuke maar deze zijn in ieder geval favoriet. Kijk ook eens op de website van Disney. Ik ben al in heel veel restaurant geweest (maar zeker niet allemaal) en ga in oktober nog wat nieuwe proberen dus vraag maar raak.
    Ik kreeg vandaag nog een mail van mijn vaste travelagent van Dreams Unlimited (waar ik de Disney cruises altijd boek) en zij was gaan eten bij 1900 Park Fare in het Grand Floridian en daar erg over te spreken. Dat is character ontbijt met Alice en als het goed is ook Pooh en Tigger. Het diner is met Cinderella.

  2. Top | #202
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Thnx voor alle tips! Aanhouder wint Net toch nog een ontbijt kunnen boeken bij Cape May!
    Ik blijf de rest toch ook maar gewoon checken

  3. Top | #203
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Heb hier al heel wat doorgelezen maar blijf nog met wat vraagjes zitten.
    onder andere:

    - Wij zouden graag ontbijten/lunchen met characters. Wat zijn de mogelijkheden en wat houdt dat exact in? Komen de characters gewoon even langs de tafel en that's it of is er soms meer ?
    - Wat is het best om dit te boeken: Is het beter om in een WDW resort te verblijven?
    - Is het dan beter ook een dining plan te nemen en zo ja welk indien je bvb enkel zou willen ontbijten?

    Sorry voor de vele vragen maar zie door de bomen het bos niet meer. Gelukkig is het pas voor juli dus heb nog tijd om me voor te bereiden maar blijkbaar moet je ook ruim op voorhand boeken

  4. Top | #204
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    De characters komen in een bepaalde volgorde langs alle tafels. Ze nemen de tijd voor interactie, handtekeningen en foto's. Als je lang blijft zitten heb je soms zelfs dat ze nog een keer langskomen. Als je op een makkelijke manier (zonder in de rij te staan) characters wil ontmoeten is een ontbijt/ lunch of diner een goede zet. Je hoeft voor een character ontbijt niet in een WDW resort te verblijven, je kan gewoon vanuit je villa of ander hotel naar het betreffende restaurant rijden (of park waar het restaurant zich bevindt). Het is natuurlijk wel heel leuk om in een WDW resort te verblijven . Het andere voordeel is dat je eerder kan reserveren bij de restaurants. Dat kan 180 dagen vooraf maar als je in een WDW resort verblijft, kan je 180 vooraf voor je hele verblijf reserveren. Dus als je een week in een resort zit kan je voor de laatste dag 187 dagen vooraf reserveren.
    Het dining plan zelf is best aan de prijs en haal je er waarschijnlijk niet uit (zeker niet als je alleen gaat ontbijten!). Maar er zijn vaak hele leuke aanbiedingen (vooral op de Ierse WDW site) voor een gratis dining plan bij je verblijf. Dat is een kwestie van rekenen en vergelijken. Je kan op internet ook alle menu's met prijzen vinden en zo een fictieve dag nemen en uitrekenen wat je kwijt zou zijn als je alles zelf betaalt.
    Ik snap dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Disney World is echt een heaven voor planners maar als je er nog niet helemaal in zit dan wordt het snel wat veel. Vraag maar raak hoor, ik vind het heel leuk om mijn ervaring en kennis van WDW te delen.

  5. Top | #205
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Weet je toevallig ook hoe het zit met parkeren bij Cape May en daarna bij Epcot? Wij verblijven buiten het park en gaan dan na het ontbijt naar Epcot.
    Kunnen we dan op een plek parkeren? Of moeten we van Cape May weer met de auto naar Epcot?

  6. Top | #206
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Het is in ieder geval geen probleem om voor je ontbijt bij de Beach club (daar zit Cape May dacht ik) te parkeren. Je moet je wel altijd melden bij iemand die de slagboom dan open doet (soms ook legitimeren). Deze persoon wijst je waar je kan parkeren. Het is dan de bedoeling dat je na het ontbijt weer wegrijdt maar of daar echt op gecontroleerd wordt weet ik niet. Dat zou je natuurlijk wat dollars parkeergeld kunnen schelen want het parkeren bij het hotel is gratis.

  7. Top | #207
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Gaat helemaal goed komen, net weer een reservering kunnen maken bij Garden Grill!

  8. Top | #208
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Leuk! Heb je voor het ontbijt geboekt? Ben wel benieuwd hoe dat is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-15 om 03:52. Reden: q

  9. Top | #209
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    46

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Nee voor het diner, we ontbijten dan 'smorgens bij Cape May, naar Epcot en dan 's avonds bij Garden Grill eten

  10. Top | #210
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

    Goed geregeld!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-15 om 03:53. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •