Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 23 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 221

Onderwerp: WDW: Eten / Restaurants / Reserveren

  1. Top | #101
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: restaurantjes

    Wij hebben in augustus 14 dagen Bij Disney gegeten met het dining plan. Wij hebben ongeveer een maand van tevoren alles geboekt via internet. Gaat echt perfect. Je kunt gewoon een tijd selecteren en het systeem geeft alle restaurants die plaats hebben aan.
    Je kunt gewoon annuleren en iets anders boeken. Het lukte ons in eerste instantie niet om Le Cellier te boeken. We hebben op een gegeven moment gewoon 's morgens geprobeerd of er vrij was en we konden toch 's avonds nog terecht. Echt ideaal dat je nu niet meer hoeft te bellen en super overzichtlijk.

  2. Top | #102
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Restaurantjes in WDW

    Zijn in oktober in WDW geweest en met de disney magic weg geweest en bij beide werd ons verteld dat disney maximaal 45 % van de capaciteit daadwerkelijk via internet reserveert, deel via telefoon en rest ter plaatse. Wij konden nu ook in restaurants eten waar we niet voor konden reserveren vooraf als we gewild hadden. Ter plaatste besloten wat reserveringen af te zeggen vanwege verandering van de planning maar wat anders boeken was totaal geen probleem geweest.

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Restaurantjes in WDW

    @Chanti: Dank voor de tip mbt het Sci-fi Dine in Theater. Ik ben het uit nieuwsgierigheid gaan opzoeken en gelijk maar vast online gereserveerd voor april 2011! Leukkkk!


    Wij hebben zelf dit jaar ge high-tea-d in Grand Floridian wat we erg leuk vonden. Ook Victoria & Albert was heel bijzonder om eens mee te maken, incl live harpmuziek.
    En met de kids: Chef Mickey (Cont. resort) & Crystal Palace: ontbijt met Pooh & Friends (MK).

    Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  4. Top | #104
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Restaurantjes in WDW

    Goede keuzes Audry! Sci-fi is echt erg leuk. Wij gaan dit jaar ook voor het eerst Crystal Palace ontbijt doen. We hebben vorig jaar de lunch gedaan, was leuk en lekker, maar het ontbijt schijnt beter te zijn!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Restaurantjes in WDW

    Ik heb het in die twee disneyvakanties nog nooit meegemaakt dat we regelrecht werden uitgelachen als "walk-ins" bij sit down restaurants. En als dat wel gebeurt mag je een klacht indienen.

    Wij proberen het echt regelmatig,ook in drukke perioden, en we hebben nooit langer dan een kwartier tot half uurtje moeten wachten. Alleen le cellier hebben we van tevoren geboekt en een keer boma. Maar bij boma kwamen we door het verkeer veel te laat. Geen punt. Bij Le Cellier waren we een half uur te vroeg. We hebben het gewoon geprobeerd en we zaten binnen 10 minuten.

    Verder regelmatig Grand floridian cafe, beaches and cream, captains grille, epcot-restaurants en het was nooit echt een punt hoor!

    Als je heel zeker wilt zijn dan moet je alle plekken vastleggen. Dat geldt zeker voor de charactermeals. En verder le cellier, de luau, california grill en dat soort plekken. Maar bij de andere wat meer gangbare restaurants kun je best wat flexibel zijn hoor!

    Mijn aanrader; boma!! leuk, prachtig resort en lekker eten!

    Veel voorpret!
    Laatst gewijzigd door Hannah; 04-01-11 om 08:44.
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  6. Top | #106
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Restaurantjes in WDW

    Afgelopen zomervakantie zijn we als 'walk-in' bij Le Cellier naar binnen gelopen en na ongeveer een kwartiertje konden we aan tafel :grin: ! Al zo vaak geprobeerd reservering te maken, wilde maar niet lukken.

    Overigens, Outback blijf ik toch stuk beter vinden 8-[
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #107
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard WDW restaurants

    Pretparketen is vaak verschrikkelijk, toch slaagt Disney erin om wel kwaliteit te brengen (ook al betaal je er dan iets teveel voor). In Epcot heb ik al 'chefs de france' bezocht en dit jaar twijfel ik nog tussen Coral reef, le cellier en Cantina de San angel. Iemand daar al geweest?
    Ook in Animal Kingdom lodge willen we eens afrikaans proberen, maar kies ik dan best Boma, Jiko of Sanaa?
    Andere tips zijn ook nog altijd welkom.

  8. Top | #108
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: WDW restaurants

    Laatst gewijzigd door Njit; 08-04-11 om 14:40.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #109
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: WDW restaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    die laatste kende ik nog niet , thx.

  10. Top | #110

    Standaard Re: WDW restaurants

    In Animal Kingdom Lodge moet je echt gaan eten bij Boma, wij doen dit ieder jaar weer en het is gewoon een feest. ik zelf heb een mais allergie (erg vervelend in de States) als je dat daar aangeeft dan komt de chef-kok je halen en loopt het hele buffet met je af en vertelt je wat je wel en niet mag hebben, en bepaalde gerechten worden apart voor je klaargemaakt. Geweldig!!!! In Epcot willen we altijd eten bij Deutschland, een heerlijk buffet. En in Magic Kingdom komen we bijna niet voorbij de Crystal Palace links aan het einde van Main Street, geweldig buffet met als toegift Winnie de Pooh.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •