Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 208

Onderwerp: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

  1. Top | #141
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Wat een onzin. Ik heb genoeg Amerikanen rokend door het park zien lopen. Dat heeft helemaal niets met nationaliteit te maken, maar alles met opvoeding en karakter.
    Eet nooit gele sneeuw.

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Wat een onzin. Ik heb genoeg Amerikanen rokend door het park zien lopen. Dat heeft helemaal niets met nationaliteit te maken, maar alles met opvoeding en karakter.

    Daar ben ik het mee eens...Mijn man is ook een roker en we zullen altijd een daarvoor toegestaan plekje zoeken, dat betekend dat hij ook precies weet als er één is opgeheven;-)O

    En natuurlijk ook wij komende rokende mensen tegen in de parken maar weet zeker dat het niet 50% nederlanders zijn.....Je hebt blijkbaar toch nog meer west europeanen die moeite hebben met vooropgestelde regeltjes....
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  3. Top | #143
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido405 Bekijk Berichten
    Klinkt als onzin.
    Ik ga er morgen heen.
    Ik ga expres eten en pakjes drinken meenemen om te kijken hoe dit werkt.
    Ben toch wel zeer benieuwd hoe het afgelopen is.

  4. Top | #144
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Ik ben ook nog steeds benieuwd.....
    .

    Outside Food Policy Aquatica
    Aquatica has clear limitations on what types of food/beverage purchased outside are allowed to be brought in to the park. Coolers are permitted, but they must be no larger than 16-quart size; large insulated bags are available for purchase at Guest Relations. For guests with special dietary requirements a limited number of unlimited daily picnic size lockers are available for rent at the park. Two picnic areas are located at the bus drop-off area at the front of the park and guest may re-enter these areas as often as they would like during an operating day.


    The following food and beverage items are not permitted:
    • Picnic lunches or other family portion servings (such as large bags of chips, 2 liter sodas, sandwiches, hot dogs, slices of pizza, subs, fried chicken, etc)
    • Alcohol
    Coolers may contain:
    • Snacks in individual serving sizes (cracker packs, under 3 oz bags of chips, fruit snacks, etc)
    • Bottled water
    • Baby food in plastic containers
    For your safety, the following items are not permitted inside Aquatica: Glass containers, firearms, straight blade knives, large pointed scissors, pocketknives with a blade over two inches, pepper sprays, utensils and flammable liquids.

    For the safety of our animals the following items are not permitted inside Aquatica: Plastic straws, balloons, cup lids.

  5. Top | #145
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    We zijn er afgelopen week wel meerdere keren geweest en namen genoeg drinken mee.Wel letten ze op die grote koelboxen,die mogen niet mee naar binnen.

    Wel moet ik zeggen dat het eten goed is wat je binnen kunt krijgen.Wat betreft de kaas pizza,deze komen vers uit de steenoven.

    Kortom een geweldig waterpark waar wij als gezin menig uur plezier hebben gehad.

  6. Top | #146
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Ik zag in Aquatica aparte lokaties waar men mocht roken. Het park zelf is rookvrij. Drinken meenemen mag in een koeler. Het is een geweldig park en wij gaan deze week nog een keer terug
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #147
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Wij zijn er afgelopen woensdag geweest en omdat we vroeg waren hadden we redelijk goede plekken, maar wel in de volle zon. We zaten bijna continue in het water en voor portemonnee en camera hadden we een kluisje gehuurd. Later lieten we ze gewoon onder de handdoek op het ligbed, maar we hadden er vanuit het water wel zicht op. Vanaf het ligbed naar het water was hooguit 4 meter, maar die kon ik niet zonder slippers overbruggen. Bloedverziekend heet die stenen! ](*,) We hadden een koeltas met 8 flesjes water mee en wat koekjes en chips. Geen probleem. Je moet geen gezinsverpakkingen meenemen, dat willen ze niet. Het eten op het park is duur. Wij waren voor 5 personen 50 dollar kwijt en we hadden er één beker drinken bij. Het eten vonden we niet lekker en dat was in 2008 ook al zo. De glijbanen zijn lekker spectaculair en we zijn er van 9 uur 's morgens tot 5 uur 's middags geweest. Het is allemaal erg leuk, maar neem alstjeblieft slippers mee en heel veel zonnebrandcreme. Meteen om 9 uur al smeren, want je verbrandt levend!

  8. Top | #148
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Aquatica: Toerist overleden in waterpark

    Toerist overleden in Aquatica. Oorzaak nog onbekend.

    http://www.wftv.com/news/25274539/detail.html
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #149

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    We zijn daar afgelopen zondag nog geweest, toch raar om dan te lezen dat er de dag erna iemand overleden is.
    Om de paar meter zit er wel een lifeguard en persoonlijk vind ik de snelheid van de stroming wel mee vallen. Bovendien is het allemaal redelijk ondiep, dus als je gaat staan moet je sowieso wel met je koppie boven het water uit komen.
    De tijd zal leren waaraan de man daadwerkelijk overleden is....

  10. Top | #150

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Wij konden al ons eten inleveren. Cuban Bread, kalkoen, aardbeien alles. Behalve water dat mocht mee. Volgens mij is dit het enige park in Orlando die zo doet.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •