Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 208

Onderwerp: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

  1. Top | #121
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    zal mijn broer toch iets van slippers aan moeten schaffen ... ooh wat zal ie balen
    Das nou een goed tippie voor je broertje :-\"
    Ik ha bijna blaren onder mijn voeten...
    Zoooo warm was het daar om rond te lopen.
    flip flops zijn geen overbodige luxe.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #122
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Haha, jullie kennen mijn broer niet ... maargoed, we zalle zien.
    Als de blaren groter worden dan de voeten gaat ie misschien over stag.
    Dit zal dan zeker vermeld worden in t reisverslag en als t ff kan, met foto's!

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Het is misschien een domme vraag maar laten jullie dan jullie handdoek en slippers bij de strandstoel liggen als je bijvoorbeeld gaat zwemmen? .. of zal je stoel dan ingepikt zijn door anderen?

  4. Top | #124
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Geen domme vraag hoor; ieder land heeft zo z'n gewoontes. En daar kun je gewoon naar vragen.

    Je laat je spullen gewoon bij/op je stoel liggen, en bij terugkomst ligt alles er gewoon nog. Wel je waardevolle spulle uit het zicht leggen.

    Wat je sommige mensen trouwens ziet doen is het meenemen van de zwem-/drijfvesten naar hun stoel en daar "gereserveerd" houden voor de volgende plons. Dat vind ik "not done", want er zijn maar een beperkt aantal vesten. Dus gewoon terughangen in de rekken als je uit het (wild)water komt, of afgeven aan iemand die staat te wachten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Er zijn ook kastjes voorzien , waar je je waardevolle spullen kan opbergen ! \\/

  6. Top | #126
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    @ Aquatica

    Er zijn kluisjes aanwezig, kosten zijn $ 10,- en als je de sleutel weer terug brengt dan krijg je $ 5,- retour.

    Greetz, Remco

  7. Top | #127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Voor het eerst Aquatica bezocht! Super leuk waterpark met leuke waterattracties. Was het de afgelopen jaren nog super druk, nu viel het ons erg mee. Veel stoeltjes en bedden beschikbaar.
    Enige nadeel is dat je absoluut geen brood, chips of snoep mee naar binnen mag nemen. In de andere waterparken is dat allemaal geen probleem. Prijzen in het restaurant zijn vrij hoog.

  8. Top | #128
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Is dat nieuw dat je niks geen eten mee na binnen mag nemen?
    Volgens mij hadden wij in 2009 gewoon eten bij ons, het enige wat niet mee naar binnen mocht waren de rietjes op de mini pakjes drinken.
    Naast de restaurants in het park is er ook een soort buffet bar waar je kunt kiezen uit onbeperkt eten of 1 malig, het eten vond ik matig, is dit er nu nog?

  9. Top | #129
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Wij waren er ook verleden jaar en toen mocht er geen eten mee naar binnen, stiekem hebben we toen wat flesjes water mee naar binnen gesmokkeld maar ze hebben daar een prima systeem om drinken te kopen en betaalbaar te houden. Je koopt voor $10 een beker waar een chip onder zit en die kun je onbeperkt vullen bij de diverse stands door het park.
    Verder hebben wij eten gekocht bij de Mango Market en ik vond de kwaliteit daar prima, heerlijke sandwiches, rolls, salades, vers fruit en zelf pizza en chicken tenders.
    Ben benieuwd over 2 weken hoe het er nu is....
    Saskia

  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Ze schrijven zelf dit:

    Outside Food Policy
    Aquatica has clear limitations on what types of food/beverage purchased outside are allowed to be brought in to the park. Coolers are permitted, but they must be no larger than 16-quart size; large insulated bags are available for purchase at Guest Relations. For guests with special dietary requirements a limited number of unlimited daily picnic size lockers are available for rent at the park. Two picnic areas are located at the bus drop-off area at the front of the park and guest may re-enter these areas as often as they would like during an operating day.

    The following food and beverage items are not permitted:
    • Picnic lunches or other family portion servings (such as large bags of chips, 2 liter sodas, sandwiches, hot dogs, slices of pizza, subs, fried chicken, etc)
    • Alcohol
    Coolers may contain:

    • Snacks in individual serving sizes (cracker packs, under 3 oz bags of chips, fruit snacks, etc)
    • Bottled water
    • Baby food in plastic containers
    For your safety, the following items are not permitted inside Aquatica: Glass containers, firearms, straight blade knives, large pointed scissors, pocketknives with a blade over two inches, pepper sprays, utensils and flammable liquids.
    Mister Tanzer!!\\/

    Florida:1996/1997/1999/2000/2003/2004/2006/2007/2008/2010/2013
    New York: 2007/2009/2011/2013 Las Vegas: 1996/2005 Rondreis zuidwesten: 2001/2007/2009/2011



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •