Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 208

Onderwerp: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

  1. Top | #111
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Kijk eens in mijn reisverslag van afgelopen zomer. Zie linkk onderaan dit bericht. Dan kun je een boel foto's zien van wat er voor kids te doen is.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #112

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Kijk eens in mijn reisverslag van afgelopen zomer. Zie linkk onderaan dit bericht. Dan kun je een boel foto's zien van wat er voor kids te doen is.
    Ik ben overtuigd!
    We gaan in september dit waterpark bezoeken.
    Leuk verslag trouwens ik ga de rest van je verslagen ook nog eens rustig lezen.

  3. Top | #113
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Dit park is absoluut een aanrader. Zijn er dit jaar geweest: het is schitterend aangelegd, er is ontzettend veel te doen voor groot en klein, rustig dobberen of voor de waaghalzen. Wat mij opviel was dat het eten van prima kwaliteit was.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  4. Top | #114
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    hallO

    Ik heb m'n vraag een tijdje terug ook in een ander topic gesteld maar geen reactie dus ik probeer t hier even. Heeft iemand ervaring met t huren van een 'private cabana' in Aquatica of t reserveren van de 'sun lounchers' ?
    Is dit de moeite waard of gaat de voorkeur uit naar zelf een plekje zoeken, handdoek in t zand (?) en genieten maar?

  5. Top | #115
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    effe googlen en wat vind je dan :wink:
    Enjoy your day in one of two premium cabanas located on the island between our two wave pools. These cabanas feature upgraded furniture on this private island. This exclusive area can only accommodate a maximum of four guests per rental.

    Price includes a maximum of 4 guests total. This cabana may also be purchased at the park upon check in or by calling 1-888-800-5447 – subject to availability.

    Seasonal Prices From $174.99
    Nou voor dat geld, never en te nooit niet Ik moet wel zeggen ziet er leuk uit zo'n party tentje haha Ik zou gewoon vroeg naar het park gaan en meteen doorlopen naar het zwembad.
    Probeer daar bedjes onder de grote parasols te krijgen.
    Is een stuk goedkoper,en zeker niet slecht om tge liggen.
    Per slot van rekening zul je toch veel in het water liggen of de glijbanen onveilig maken.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-10 om 18:19. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #116
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Pascal,

    Dankjewel voor je reactie. Ik had de info & prijzen ook gevonden maar vroeg me af of t de moeite waard is, of iemand t ooit eens gehuurd heeft.
    De bedjes-onder-de-grote-parasols bij t zwembad kun je niet reserveren, begrijp ik?
    Ben er nooit geweest en heb geen idee v hoe zoiets gaat.
    We zullen zeker merendeel vd tijd druk zijn met v alles maar t is wel handig om een vaste plek te hebben denk ik, ook voor de kids.

  7. Top | #117
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Is dit de moeite waard of gaat de voorkeur uit naar zelf een plekje zoeken, handdoek in t zand (?) en genieten maar?
    't is meer "handdoek in het zand en verbranden maar". Kom op tijd en zoek een parasol...... . Nadeel van Aquatica is dat er relatief weinig beschutting is, je moet het van de parasols hebben. Zand en paden worden zo heet dat je echt niet op blote voeten kunt lopen. De Disney parken bieden veel meer natuurlijke schaduw en beschutting.



  8. Top | #118
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Thanks again, das info waar we iets mee kunnen; zal mijn broer toch iets van slippers aan moeten schaffen ... ooh wat zal ie balen

  9. Top | #119
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Thanks again, das info waar we iets mee kunnen; zal mijn broer toch iets van slippers aan moeten schaffen ... ooh wat zal ie balen
    Hoeft niet hoor, juist leuk voor de toeschouwers; al die tough guys die van de ene op de andere voet staan te wippen.....Ennne...de flipflops kosten 2 dollar bij The Old Navy.



  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Wij gaan ook altijd vroeg. Voordelen: Parkeren vooraan en een plek uitzoeken waar je maar wilt.

    Voor ons de beste plek: tussen het grote kinderspeelklimspuitding en de ingang van de wildwaterbaan. Onder een gewone stoffen parasol, want onder die gaasparasols verbranden we nog steeds levend.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •