Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 208

Onderwerp: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

  1. Top | #101
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Maandag was erg rustig toen ik er was. Wel vroeg gaan.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #102
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    26

    Standaard

    Misschien voor de hand liggend, maar heeft vaak met het weer te maken, op de echt mooie dagen was het behoorlijk druk, maar niet te. Wel vroeg komen want anders heb je geen parasol, en die heb je echt nodig als het zonnetje volop schijnt :razz:



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edenanita Bekijk Berichten
    Iemand al naar dit park geweest en wat zijn de ervaringen??
    Onze ervaringen met dit park, heel erg positief, met ontzettend veel leuke attracties. Enige tegenvaller is de glijbaan langs de kleine orcas waar ze groots mee adverteren, je gaat veel te snel om daar iets van te zien en de orcas zwemmen ook op plekken waar je ze niet ziet. Als je daarentegen in de rapid river gaat, daar hebben ze een glaswand geplaatst waar je de orcas perfect kan zien. En een golfslagbad met golven van ca. 1 meter hoog. Moet je zeker doen dit park \\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-08 om 02:23.

  3. Top | #103
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NormanP Bekijk Berichten
    Enige tegenvaller is de glijbaan langs de kleine orcas waar ze groots mee adverteren, je gaat veel te snel om daar iets van te zien en de orcas zwemmen ook op plekken waar je ze niet ziet.

    Orca's? Die vind je alleen in Sea World. In Aquatica zijn er Commerson's dolphins. Deze fraai zwart-wit getekende dolfijn die wat aan een orka doet denken is een snelle zwemmer. Een volwassen Commerson's dolfijn weegt maximaal 85 kilogram, en orca 4000...........



  4. Top | #104
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    ... en ze zwemmen het merendeel van de tijd ondersteboven .... :shock::razz:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    26

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Orca's? Die vind je alleen in Sea World. In Aquatica zijn er Commerson's dolphins. Deze fraai zwart-wit getekende dolfijn die wat aan een orka doet denken is een snelle zwemmer. Een volwassen Commerson's dolfijn weegt maximaal 85 kilogram, en orca 4000...........
    Ok dat wist ik niet, bedankt voor de info, ik vond ze qua tekening op een orca lijken :razz:

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Is dit park meer de moeite waard dan Typhoon Lagoon of Blizard Beach?
    We twijfelen er nog over om naar Aquatica te gaan te meer omdat we een 10 dagen Disnisney magic your way plus extras te nemen. en verder alleen naar Studios en Islands willen.
    weer aan het werk

  7. Top | #107
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    De keuze voor een waterpark is natuurlijk altijd heel persoonlijk. Je kunt gewoon niet vragen wat "de beste" is, da's zo ontzettend persoonlijk. Dus om je eigen keuze te bepalen kun je het beste wat websites bekijken en daar je keuze op baseren. En misschien ook wat reisverslagen lezen. Zoals de mijne van afgelopen zomer. Zie maar.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    . En misschien ook wat reisverslagen lezen. Zoals de mijne van afgelopen zomer. Zie maar.
    Dan wordt het dus Aquatica, jouw zoon is een echte fan geloof ik :razz:
    weer aan het werk

  9. Top | #109
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Understatement!! Ik ben blij dat ik jaarkaarten heb gekocht, en dus volgend jaar weer onbeperkt daar heen kan. Maar ook voor de Disney-zwemparken hebben we nog wat toegangsdagen tegoed. Elk park heeft zijn eigen fun en gelukkig hebben we voldoende tijd om van alle fun genoeg gebruik te kunnen maken. Dat wens ik alle andere FL-gangers ook ttoe.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #110
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard

    Ik zit op de plattegrond te kijken op de site van Aquatica, want er wordt gezegd dat er genoeg te doen is voor de kleinste kinderen, maar weet iemand wat er dan te doen is ? En waar op het park?

    Nog even het stukje uit het citaat wat Njit had gemaild:

    Speaking of the children’s areas, they claim that there will be special options available for even the smallest of children not even able to walk yet.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-06-09 om 16:52. Reden: berichten samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •