Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 21 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 208

Onderwerp: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

  1. Top | #161

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Dat er geen glas mee naar binnen mag lijkt me logisch maar als we het hebben over een potje baby voeding zou hier wat mij betreft zeker een uitzondering moeten worden gemaakt.
    Het is maar de vraag of je baby lust wat er daar binnen verkocht wordt (of zou moeten worden)
    Ik vind het allemaal heel erg vreemd!
    Volgens mij mogen de potjes naar de Disney zwemparken prima mee en daar loop je ook op blote voeten.

    Naief vind ik het zeker niet!
    Ik neem naar alle parken van alles mee aan eten en drinken en kijk ook niet op een site bij een nieuw park of dit wel mag.
    Het is helemaal gek dat het soms dus wel blijkt te mogen.

    Ik zeg volgende keer maar weer naar Blizzard Beach!

  2. Top | #162
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    8

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Hallo,

    Wij gaan de eerste week van januari naar Orlando.Is het dan niet te koud voor zo'n zwemparadijs?

  3. Top | #163
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Tsja, wat voor weer zou het zijn....Vergis je niet, het kan er koud zijn, het record staat op min 7. Maar het warmte record staat op 31 graden. Gemiddelde temperatuur in de maand januari is zo'n 22 graden. Da's frisjes, vooral als de wind in de verkeerde hoek zit, voor een dagje zwembad, vooral als je het warme water uitkomt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-10 om 21:51. Reden: fqe



  4. Top | #164
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    potjes babyvoeding mogen niet mee naar binnen. Je krijgt een plastic bakje (afsluitbaar) waar je het in over kunt gooien.

  5. Top | #165
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    42

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Wij zijn in mei 2010 naar dit zwemparadijs geweest omdat we wel eens wat anders wilden na jaren dezelfde waterparadijzen. Het is enorm goed bevallen. Alleen het zwemmen bij de dolfijnen valt zwaar tegen. Er loopt een tube door het bad met dolfijnen. De dolfijnen zijn niet altijd in de buurt en je bent er in twee seconden voorbij! Brillen zijn verboden in de tube dus als je pech hebt . . . Wij hebben een afgeschermde plek gehuurd. Hier waren lockers bij inbegrepen. Deze staan vlakbij, dus niet eindeloos lopen. Bij de ingang zit ook een gastvrouw die de boel bewaakt. Verder kregen wij handdoeken die tussentijds geruild mochten worden. We lagen beschut. Voor de twee meiden (11 jaar) die we bij hadden moesten wij ook een bedje huren (iedereen in de party) terwijl die het meeste op pad waren. In ieder geval een geringe meerinvestering waar je veel voor terug krijgt. Wij hebben ook de all inclusive food genomen. Het eten was relatief goed. Zelfs fruit. Als je slim bent ga je om 16:30, een half uur voor sluitingstijd, nog even eten en drinken. J ekunt er dan weer even tegenaan. Dit jaar gaan we weer hoewel we nu twee uur moeten rijden vanuit Bradenton.

  6. Top | #166
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Even een ander vraagje en ik weet niet of dit hier thuis hoort maar hoe zit het met zwembadwater in Aquatica in maart?? Is het aangenaam om een waterpretpark te doen in die periode?
    Shoppen in Orlando is super!

  7. Top | #167
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Maart weet ik niet maar in april was het water zeer aangenaam , zelfs ik ben ik in geweest en dat zegt heel wat!

  8. Top | #168
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jill Bekijk Berichten
    hoe zit het met zwembadwater in Aquatica in maart??
    Of het aangenaam is hangt niet zozeer van de watertemperatuur af. Dat zit wel snor...Op de luchtemperatuur hebben ze geen invloed. Daarom is het lastig om te voorspellen of een bezoek aangenaam is in maart. Zelf hebben we er goeie ervaringen mee, maar ja, resultaten uit het verleden....



  9. Top | #169
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    We gaan morgen naar Aquatica, maar ze voorspellen slecht weer met thunderstroms Hopen dat het allemaal meevalt, we hebben namelijk niet echt een andere keuze (hebben al kaartjes, en gaan overmorgen weg uit Orlando..). Maar even duimen dus dat het uiteindelijk meevalt! #-o

  10. Top | #170
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Aquatica: SeaWorld’s Waterpark

    Hoe zit het met de schaduw? Zijn er ligstoelen onder parasol of met andere schaduw?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •