Ihu's Breakaway Falls drop slide POV with slow motion
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Vandaag vrijdag was de hele dag deze nieuwe glijbaan in gebruik. Alle drie de buizen werden gebruikt en er stonden niet al te lange rijen voor. In het hele park vond ik het vrij rustig.
Mwah, leuk.Maar Der Stuka en de Bomb Bay van Wet 'n Wild lijken me spectaculairder. Daar heb ik een week later nog twee gigantische blauwe plekken van op m'n achterwerk door het stuiteren in het 'afrem-bassin'.
![]()
2 maanden geleden geweest, wat een leuk waterpark zeg!
Onze 3 kids hebben zich prima vermaakt (en wijzelf ook).
super veel glijbanen en diverse zwembaden.
Met golven, zonder golven, waterpark waar alles draait en beweegt, bandenglijbanen, stroomversnellingen etc etc.
Volgend jaar gaan we weer!
Vraagje: ik heb een package bij Discovery Cove online gekocht (inclusief Dolphin Swim).
Er is tevens een 'quick queue-pas' inbegrepen voor SeaWorld, maar ik had graag ook een 'quick queue-pas' voor Aquatica.
Hoe kan ik deze bijbestellen/kopen ? Heb al mail gedaan naar Discovery Cove, Aquatica..., maar daar vragen ze om hun op te bellen.
Is er geen andere manier, want een telefoontje naar de States van enkele minuten kan wat prijzig uitvallen.
Alvast bedankt.
Aan de kassa terplaatse of via de website via overige tickets
Laatst gewijzigd door moonlight91; 30-05-17 om 10:44.
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Bedankt voor de snelle reactie.
50 USD per persoon, amaai !
Iemand ervaring mee of dit voor dit park te moeite is in juli ?
Zijn er ook goedkope 1 day tickets of betaal je dan sowieso het volle pond?