Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Hotelervaring: Comfort Inn Lake Buena Vista, LBV

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ervaring Comfort inn lake buena vista gevraagd.

    Wij hebben er een jaar of 10 geleden een keer gelogeerd, maar vonden het niet super. Vooral niet aan de I4 kant waar het erg lawaaiig is. Dus let even op waar je terechtkomt. Verder is het een american standard hotel met winkels en restaurants (Crossroads) op korte afstand.

    Over autohuur gaan we hier maar niet meer discussieren, daar zijn al genoeg topics over (WEL doen dus :-$) maar Disney Downtown is op loopafstand, als je van lopen houdt. Ik schat een wandeling van een half uur.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 19:56. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Ervaring Comfort inn lake buena vista gevraagd.

    U? Zeg maar je hoor.
    Het is inderdaad iets lawaaerig langs die I4 maar we hadden de verwarming cq airco in de kamer aan dus hadden we er helemaal geen erg in.
    Wel leuk dat je geen auto wilt huren, zo dacht ik er in eerste instantie ook over, maar een auto huren geeft je zoveel vrijheid.
    Dat we snel overstag zijn gegaan en toch een lel van een auto hebben gehuurd.
    Wat ik van het openbaar vervoer heb meegekregen is dat het tijden en tijden (jouw vakantietijd) kan duren voor er een bus voor komt aanrijden.
    Arie.

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ervaring Comfort inn lake buena vista gevraagd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arie Bekijk Berichten
    Het is inderdaad iets lawaaerig langs die I4 maar we hadden de verwarming cq airco in de kamer aan dus hadden we er helemaal geen erg in.
    Arie.
    Die airco was bij ons dus kapot (maar nu hopenlijk gerepareerd :wink, dus zaten we wel eens met de deur open, maar dat leek me informatie waar Guido niets aan had.
    We hebben nog wel een room change gehad, en inderdaad maakte de airco daar dusdanig geluid dat je de snelweg niet hoorde :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Hotelervaring: Comfort Inn Lake Buena Vista, LBV

    Even een ouwe koe uit de sloot halen...

    Vorig jaar zijn we naar de Comfort Inn geweest. Eerlijk gezegd liep het toen allemaal op rolletjes, niks aan te merken op het verblijf, het eten, de mensen, de kamer en de voorzieningen. We hebben er een topvakantie gehad (1e keer). Zeker voor het bedrag dat je ervoor betaalt, kan je denk ik niet klagen. We betaalden in juni 2009 voor 10 dagen 350 Euro.

    We zijn van plan dit jaar weer te gaan, echter de prijs is nu hoger geworden, best wel heel wat hoger, namelijk 500 Euro. Dus das best een fikse verhoging (ik weet niet wat de reden ervan is).

    Goed, verwacht geen Waldorf Astoria of iets dergelijks. Dat kan ook niet voor die prijzen. Maar wat je ervoor krijgt, is wat ons betreft echt dik in orde. Ik las ook her en der over onaardige werknemers en zo.. niks van gemerkt eigenlijk. Sterker, we kregen gratis drinken in het winkeltje Ligt ook aan jezelf, hoe je je opstelt t.o. die mensen.

    De shuttle en de tijden dat die reed vonden we ideaal. We wilden geen auto huren, en dat gaan we dit jaar ook weer niet doen. Je kan met de shuttle bij alle Disneyparken, Universal Studio en Seaworld komen. Ik geloof bij bijv. Busch Gardens niet, maar dat ligt ook even verder weg.

    Dus zoek je een hotel voor niet teveel, maar wel alle voorzieningen en waar je voor niet veel kunt eten en drinken (en heb je kids), dan is dit hotel (in onze ogen) gewoon ideaal.

    Overigens, wij hadden onze reis via USA Fun Vacations geboekt, prima tent! Dit jaar dus weer



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •