Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Hotelervaring: Days Inn (keten)

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring: Days Inn (keten)

    Hallo, wij willen onze hotels boeken via daysinn. Is dit een goede keten of heeft iemand hier nare ervaringen mee.

    Wij willen ook overnachten in de buurt van de everglades en de keys, wat raden jullie aan?

    Jan willem

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: daysinn

    Days Inn is de laatste jaren - in mijn ogen - meer teruggegaan in kwliteit dan acceptabel is. Maar dat verschilt per locatie, uiteraard.

    Wil je alleen maar overnachten met z'n tweeën en verder niks ... dan kun je er goed terecht. Voor langer verblijf zijn er betere alternatieven ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: daysinn

    hallo

    Ik heb twee maal een overnachting gehad in Days Inn.
    Een maal in Fresno en een maal in Miami.#-o
    Beide malen zijn ze mij NIET bevallen ,in Miami was dit het slechtste wat ik in Amerika ooit gehad heb, ik heb ook besloten in de toekomst geen Days Inn meer te boeken.

    Een goed alternatief voor weinig geld en met breakfast is la Quinta Inn plaza, dit kun je hier goedkoop boeken bij american estates .:-\"

    groetjes P. de Beer

    Orlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt 2007

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard Re: daysinn

    wij hebben ook 2 maal in een DaysInn overnacht.
    Die in Hollywood is OK, maar die is dan ook duidelijk duurder dan de anderen.
    De andere in Kissimmee is het slechtste wat we ooit in Florida hebben meegemaakt, maar ja, wat verwacht je ook voor $27 voor een gezin inclusief ontbijt.

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    5

    Standaard Re: daysinn

    Houd je van een smerig hotel, waar de haren van de vorige gast nog in het bad en op de vloer liggen, waar het personeel meer geinteresseerd is in de tv dan in de gasten, waar nog niet eens een prullenbak op de kamer te vinden is, waar je kinderen hoofdluis oplopen (en dit is geen grapje, echt gebeurd!) .......Boek dan snel het Days Inn!!!!!!

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker ponte007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard Re: daysinn

    In oktober 2001 zijn wij al eens naar Orlando geweest.

    De eerste nacht hadden we geboekt in een Best Western hotel. Dit viel erg tegen. We hadden veel last van de buren. Schreeuwende ouders tegen elkaar en tegen een huilende baby. Leuk zo'n eerste nacht.

    De overige dagen, d.w.z. 13 nachten, hebben wij gelogeerd in Days Inn Lakeside.
    Wij hebben daar toen alleen geslapen en daar was niets mis mee.
    Mooie kamer, echter geen uitzicht want we zaten achter een trap.
    Rustige buren etc.
    Volgens mij bestaat deze Days Inn niet meer.

    Groetjes,
    Nancie



    Orlando: oktober 2001
    Florida: 1 tot 23 oktober 2007

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: daysinn

    Da's nou juist ook het lastige met de Days Inn's: ze zijn allemaal zo verschillend. Het kan zijn dat je een heel erg slechte treft, en er zijn ook hele goede. Heeft veel te maken met de staat van de gebouwen en vooral ook de omzet: als die hoog is is men eerder bereid om te investeren. Maar over het algemeen in Days Inn niet zo investeerderig ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •