Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 92

Onderwerp: St. Augustine

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard St. Augustine

    Hoi daar,

    Ga deze zomer een combinatiereis maken naar Miami en Orlando.
    Heb wat gehoord over St. Augustine, de oudste stad van Florida ?
    Is dit de moeite waard om een keer naar toe te gaan en is dit lang rijden vanuit Florida? :roll:

  2. Top | #2
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    He daar Santb,

    St. Augustine is het oudste plaatsje van Florida. Het ligt boven Daytona, en wat is nu ver rijden in Florida?? Als je over de tollway gaat of gewoon de interstate, het is ver, maar het is de moeite waard. Je kunt er een oud fort bezoeken en er zijn genoeg winkeltjes en eettenten. Zelfs onze kids, toen 11 en 12 vonden het leuk. Alvast veel plezier.....

    Groeten Petra

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Hey Petra,

    Bedankt voor de tip.

    We gaan ook een keer naar Daytona, is St. Augustine ook goed te combineren hiermee ?

    Nog goede tips om te bezichtigen in Daytona toevallig, ik ken het alleen van Bike Week in Maart en Oktoberfest in jaja oktober (en dan is het wel super en erg druk, maar volgens mij is er buiten deze week een hoop dicht

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Heb net vorige week van Teo van Am. Vac. gehoord dat er tussen Daytona en St. Augustine een levensgrote shoppingmall geopend is langs de highway. Ga er begin maart even naar op zoek. In Daytona is het in de zomer errrrug rustig in vergelijking tot Bike Week en Biketoberfest, maar je kunt dan wel makkelijker het strand op met de auto en het is natuurlijk bloedmooi en warm weer. En dat is ook niet verkeerd :lol: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5

    Standaard Ghost Tours of St. Augustine, FL Inc.

    Hallo ik ben mario,
    en ik gaat met nog 2 anderen van 12 tot 27 september naar Florida.
    op 23 sep zitten we in St. Augustine, FL!
    dus ik zit wat te neuzen op het web en kwam dit tegen..
    http://www.ghosttoursofstaugustine.com/
    Heeft iemand op dit forume deze tour wel eens gedaan??
    En zo ja is het wat of is dit dus 10 keer niks?
    Laat het me even weten!

    Alvast bedankt

    Mario
    bla

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: St Augustine

    Vandaag een leuk artikel over St. Augustine gevonden in de Tavel-sectie van de St. Petersburg Times:

    That old town spirit

    The oldest city in the United States has a rich history that includes more than a few ghost stories.



    Klik.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard

    hallo
    als je naar daytona en st augustine gaat kunt je het beste op een zaterdag of zondag gaan. in het weekeinde is in daytona een hele grote farmersmarkt. deze licht meteen als je daytona binnen komt aan de rechtse kant vlak bij een museum voor oude auto's. op deze markt is alles erg goedkoop en je kunt er wel een paar uur vertoeven. st. augustine is een mooi oud stadje met veel bezienswaardigheden

    Ik heb eigenlijk nog wel een leuke tip voor in St Augustine.
    In st. Augustine rijden tientallen treintjes rond waar je een city tour kunt maken. Dit is een soort excursie door het hele stadje en komt langs alle bezienswaardigheden. Wij reden met onze auto gewoon achter een treintje aan, we draaiden de ramen open en konden zo ook alles horen wat ze vertelden. Zo haden we een gratis excursie en heel St Augustine gezien.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-10 om 17:26. Reden: samengevoegd

  8. Top | #8
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: St Augustine

    Zo, ik ga weer even ontopic en schop dit topic weer even naar boven, want ook wij zijn van plan om in april/mei 2008 een bezoekje te brengen aan St. Augustine, gecombineerd met Daytona.

    Heeft iemand nog leuke tips?

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: St Augustine

    Kom vroeg! Na 16.30/17.00u zijn alle bezienswaardigheden dicht!

    En doe de rondrit met de trolley door de stad. Er zijn meer dan 15 plaatsen waar kunt in- en uitstappen, bij alle bezienswaardigheden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: St Augustine

    Hadden we dat al niet ergens staan of zo.........:lol:

    Wij gaan ook maar kan er niet echt veel over vinden wel heb ik via de site over Daytona Beach een brochure thuis gestuurd gekregen en daar staan veel hotel, motels, b&b in en zo maar ook leuke tips, restaurants.
    Ik had dit ook via de site van St. Augustine volgens mij aangevraagt(twijfel nu.......) maar nooit iets binnen gehad dus ik kijk wel wat ik daar tegen kom in November.
    Mocht er iets tussen zitten om mee naar huis te nemen en hier te kunnen plaatsen dan doe ik het graag hoor!


    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •