Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 189

Onderwerp: Vliegen met American Airlines

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Ik ga het nogmaals proberen. Bij connections wilt het ook niet lukken, de site geeft problemen.

  2. Top | #52
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Probeer anders eens via de site van British Airways. Da's een partner van AA en ik heb vorige week een AA vlucht zo geboekt en betaald met CC.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Het is gelukt! heb via connections tickets geboekt.
    29/07/12 tot 23/08/12
    1.BRU-NY 2. 04/08/12 NY-FT.Lauderdale
    3. 23/08 Mia -BRU. 4028 incl. 20 dossier kosten 5 personen. Bij AA was dat voor 4045.

    Wij zijn erg blij.:-D

  4. Top | #54
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Da's een mooie prijs, dejo!

    Ik heb vorige week ook AA geboekt voor net iets meer dan €800 pp. Via de site van British Airways. BRU-JFK-FLL lijkt op dit moment de gunstigste route / prijs te zijn voor vertrek medio-eind juli.

    Heb jij bij je boeking meteen ook de stoelen vast kunnen leggen? Of heb je daar meer info over gekregen van Connections?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    @ michael66 ik heb na de bevestiging van connections de stoelen op de site van AA kunnen vastleggen.

  6. Top | #56
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Ik las op de site van AA dat alleen hun Boeing 777 toestellen eigen schermpjes hebben. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of hebben andere toestellen (767 of airbus) ook eigen schermpjes. In deze tijd is het toch bijna onvoorstelbaar dat dat niet het geval is.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #57
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Niet onvoorstelbaar. Zeker in deze tijden die voor airlines gewoon moeilijk zijn worden dergelijke investeringen in bestaande vliegtuigen nog wel eens opgeschoven.
    Op de vluchten tussen Brussel en New York JFK vliegen ze met 757's zonder eigen schermpjes. Idem op vlucht JFK-MIA. Da's mijn ervaring tenminste, ik heb die routes gisteren gevlogen.

    Dit was het enige "schermpje" dat ik gisteren gezien heb in de stoel voor me:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Van alle Amerikaanse maatschappijen besteedt AA zowat het minst aan vernieuwing van zijn toestellen. Behalve de 777 hebben hun toestellen geen PTV, het wordt dus kijken op een al dan niet goed zichtbaar scherm dat aan het plafond hangt; alternatieven vanuit Brussel met PTV zijn United, Brussels Airlines, Jet Airways, Air Canada.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-12 om 13:45. Reden: fqe

  9. Top | #59
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Vanaf 1 november stopt American Airlines met zijn vlucht Brussel-New York. De concurrentie van de andere maatschappijen, die veel meer comfort aanboden, is te groot geworden.

  10. Top | #60
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard

    Wil dat dus zeggen dat american airlines de vluchten die je vandaag nog wel kan boeken gewoon omboekt ???? Je kan vandaag voordelig met aa naar miami vliegen in maart volgend jaar .

    Hier is de tekst
    American Airlines vanaf 1 november weg uit BrusselDoor Sam Derdeyn - dinsdag 14 augustus 2012 16:17 UTC+00:00
    Komende winter zal er op Brussels Airport een maatschappij minder te zien zijn. Het gaat niet om de eerste de beste, maar om American Airlines. Vanaf 1 november zal AA de route tussen New York JFK en Brussels Airport immers stopzetten. Daarmee komt een einde aan de jarenlange samenwerking tussen beide partijen, die teruggaat tot in de jaren tachtig. Vroeger vloog American vanuit Brussel ook naar Dallas en Chicago, maar ook die routes zijn in de loop der jaren stopgezet.Blijkbaar is de concurrentie op routes naar Star Alliance-hub Brussels Airport voor de Oneworld-maatschappij te groot geworden. Eerder dit jaar meldde ook Jet Airways al dat ze niet meer tussen JFK en Brussel zal vliegen. Die maatregel gaat trouwens vanaf 1 september al in. Van de vier luchtvaartmaatschappijen die momenteel actief zijn op de route, zal er binnen minder dan 3 maanden dus maar de helft meer overschieten: Delta Air Lines en Brussels Airlines.© Brussels Airlines
    SN zal trouwens niet ontevreden zijn met de stopzetting, want de maatschappij vliegt nog maar sinds 1 juni dit jaar naar New York en is daarmee de jongste concurrent. Nu er twee rivalen minder zullen zijn, zal Brussels Airlines wellicht een graantje kunnen meepikken en zich meer profileren op de route… net op tijd voor de Christmas shopping en Thanksgiving. Hun product op de refurbished A330′s zou in principe ook beter moeten zijn dan dat op de Boeing 767-300ER van Delta Air Lines.Door de volledige terugtrekking uit Brussel, zal ook het American Airlines-kantoor in België de deuren sluiten. Gecombineerd met het banenverlies op Brussels Airport, zullen 33 mensen jammer genoeg hun baan verliezen. De medewerkers zijn geïnformeerd en er loopt momenteel een consultatieronde bij het personeel. Indien nodig zal de maatschappij alle passagiers inlichten over alternatieve routes, of hen een volledige terugbetaling aanbieden.
    Interessante links:
    American stopt Chicago-Brussel na 22 jaar
    Jet Airways stopt wellicht route naar New York JFK

    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-12 om 08:54. Reden: 1+1 en quote



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •