Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 189

Onderwerp: Vliegen met American Airlines

  1. Top | #41
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    De $60 kosten gelden niet voor reizen tussen Europa en Canada en voor klanten reizende in Economy Class in Y klasse geboekt. Een volledige lijst met uitzonderingen op de toeslag voor de ruimbagage bekijken.

    hoe kan ik op de E tickets zien of ik een Y klasse geboekt heb?
    en ik heb ook nog ergens gelezen dat als je voor 10 februari geboekt had je maar $50 betaald voor de 2e koffer, wij hebben de E tickets 31 januari binnen gekregen...
    hoe zit het allemaal....

    alvast bedankt

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    De $60 kosten gelden niet voor reizen tussen Europa en Canada en voor klanten reizende in Economy Class in Y klasse geboekt.
    Y klasse... Ja, dat snap ik... Da's de duurste Economy Class...

    M.a.w. 1ste koffer gratis, 2de US$ 60,-
    Y-klasse wordt alleen maar gebruikt als opvulling voor C-Cabin...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-08-11 om 07:27. Reden: 1+1
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #43
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard American Airlines vraagt chapter 11-status aan

    Laatste update: 29 november 2011 13:44 info en bron: www.nu.nl
    AMSTERDAM - AMR Corporation, het moederbedrijf van American Airlines, heeft dinsdag faillissement aangevraagd bij de rechter. Dat maakt het Amerikaanse concern bekend.

    Foto: ANP
    Het bedrijf, een van de grootste luchtvaartmaatschappijen ter wereld, gaat gebukt onder hoge kosten en schulden. Beide lasten moeten tijdens het faillissement verminderd worden.
    Reserveringen en vliegschema's blijven vooralsnog ongewijzigd, zo laat het bedrijf weten in een persverklaring. De kosten daarvan worden opgebracht uit een hoeveelheid van 4,1 miljard dollar in 'cash'.
    De herstructurering heeft geen directe impact op de werknemers van het bedrijf, maar het is niet onwaarschijnlijk dat het concern, in navolging van veel andere luchtvaartmaatschappijen, op dat vlak wil inkrimpen.
    AMR Corporation beheert naast American Airlines ook American Eagle, dat bestaat uit een aantal lokale luchtvaartdiensten in 159 Amerikaanse steden.
    Bij elkaar verzorgt AMR in totaal dagelijks ruim 3.300 vluchten tussen 50 landen en 260 vliegvelden. AMR is een van de laatste grote Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen die een dergelijke sanering ondergaat.
    Laatst gewijzigd door r.teeuwsen; 29-11-11 om 13:51. Reden: bron vermelding erbij gezet

  4. Top | #44
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: American Airlines vraag faillissement aan

    Beetje nuance had ik wel verwacht van het ANP. Er is geen faillisement aangevraagd, maar Chapter 11, een beetje vergelijkbaar met onze surceance van betaling.

    Dat is al zo'n beetje gebeurt bij alle Amerikaanse airlines de afgelopen jaren. United heeft wel een aantal jaren onder Chapter 11 gestaan, maar daar heeft de passagier weinig hinder van ondervonden, bij Delta idem dito.

    Hooguit wat schemawisselingen van de vluchten, als er bijv. 1 volle i.p.v. 2 halfvolle vluchten van A naar B op dezelfde dag naar dezelfde bestemming gingen. Die werden/worden dan, uit bezuinigingsoverwegingen, gecombineerd. Uiteraard, zou ik bijna zeggen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #45
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: American Airlines vraag faillissement aan

    @ Ta2 Gerrit.

    Noem dat maar niks.
    De meeste van ons hebben een strak schema en een halve dag of misschien wel hele dag maken een hoop verschil.
    Auto huur,hotel of pretpark tickets zijn allemaal betaald en dus is een dag verlies gewoon een kostenpost.

    Overigens neemt dit niet weg dat wij er nog steeds van overtuigd zijn dat een vlucht minstens duizend Euro PP, ook geldend voor baby's, extra moet kosten om überhaupt te mogen verwachten dat een luchtvaartmaatschappij ook maar de minste service geeft .

    Het is een kwestie van vraag en betalen. Wij vervoeren vaak granen voor de Menaba en Heineken.
    Als de ontvanger/ klant bereid is om een prijs te betalen die loont zullen we alle extra maatregelen nemen die nodig zijn.
    Moet het op een prikje dan is elk risico voor de ontvanger.
    Ratten en een natte lading niet ons probleem.
    Personeel dat het graan lost en meent deze te kunnen gebruiken als toilet en plast of poept in de lading niet ons probleem.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 29-11-11 om 18:05.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #46
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: American Airlines vraagt chapter 11-status aan

    Als een vlucht een paar uur opschuift is dat vervelend, maar niet hinderlijk, in mijn visie.
    Gaat dit om een dag, of nog langer, dan is het een ander verhaal, uiteraard. Maar ik heb het over een paar uur.

    En wat mijn eigenlijke bezwaar was, is de term failliet. Dit is duidelijk niet het geval, maar kan wel voor lichte paniek zorgen bij diegene die een vlucht heeft lopen bij AA.
    De kop van het topic is inmiddels aangepast, en vindt ik de lading beter dekken.

    Ook wij zitten aan dagen en planningen vast, en veranderingen daarin komen ook altijd zeer slecht uit, maar wegen niet op tegen een echt faillisement, iets wat we zelf mochten ondervinden toen Air Holland in onze vakantie op de Can. Eilanden failliet ging, en we dus maar moesten afwachten hoe en wanneer we thuis zouden komen.
    Dat is uiteindelijk wel gelukt, maar het maakt je vakantie wel spannend, en da's niet niks ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: American Airlines vraag faillissement aan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    @ Ta2 Gerrit.

    Moet het op een prikje dan is elk risico voor de ontvanger.
    Ratten en een natte lading niet ons probleem.
    Personeel dat het graan lost en meent deze te kunnen gebruiken als toilet en plast of poept in de lading niet ons probleem.
    Sorry hoor, dit heeft toch niet met geld te maken als je zo omgaat met de spullen van een ander?

    Dit heeft puur met de instelling te maken van de mensen. Mensen met zo'n instelling daar wil je toch niet eens zaken mee doen. Je zou je overigens gewoon de ogen uit je kop moeten schamen als je zo'n instelling hebt.


  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: American Airlines vraag faillissement aan

    Dit klinkt niet goed. Ik wist niet dat het zo ernstig gesteld was net AA. Ik heb een aantal keer met ze gevlogen in het Carribisch gebied. Jammer dat ze in deze misére beland zijn.
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-12-11 om 22:50.

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Vind ik eindelijke vliegtickets tegen leuke prijs wordt mijn ING mastercard niet geaccepteerd door American airlines.
    Heeft iemand dit eens meegemaakt??

  10. Top | #50
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Wij hebben dan wel geen ING cc maar een SNS cc en rechtstreeks bij hen boeken en betalen met die SNS gaf geen problemen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •