Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 187

Onderwerp: Vliegen met American Airlines

  1. Top | #161
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Dan moet het te doen zijn. Mits ons vliegtuig gewoon op tijd vertrekt ….of überhaupt vertrekt

  2. Top | #162
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Dan moet het te doen zijn. Mits ons vliegtuig gewoon op tijd vertrekt ….of überhaupt vertrekt
    Tsja , dat weet je maar nooit , wij moesten nog 2 uur wachten alvorens wij vertrokken , er stonden namelijk nog 50 passagiers voor onze vlucht in de wachtrijen op Schiphol....
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #163
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Tsja , dat weet je maar nooit , wij moesten nog 2 uur wachten alvorens wij vertrokken , er stonden namelijk nog 50 passagiers voor onze vlucht in de wachtrijen op Schiphol....
    Wat was jullie oorspronkelijke overstaptijd dan? Als wij twee uur later vertrekken dan missen we de vlucht sowieso.

  4. Top | #164
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Wat was jullie oorspronkelijke overstaptijd dan? Als wij twee uur later vertrekken dan missen we de vlucht sowieso.
    Bij boeking hebben wij bewust ( doen wij nl altijd ) gekeken naar een vlucht met 3,5 uur overstap , maar toen we eenmaal dus 2 uur later dan gepland vertrokken hadden we nog maar 1,5 uur speling. Bij aankomst in 'Philly' bleek dat onze aansluitende vlucht 1,5 uur delayed was en niet veel later zagen we dat die vlucht zelfs gecanceld was en wij al overgeboekt waren op de volgende vlucht die 4 uur later ging.
    Laatst gewijzigd door PENPE; 21-06-22 om 22:31. Reden: Aanvulling...
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #165
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Jeetje wat een gedoe allemaal
    het reisbureau vond deze overstap prima maar dat was natuurlijk voor alle ellende bekend werd. ik zal binnenkort even bellen over hoe en wat….

  6. Top | #166
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Ik heb al wel gezien dat afgelopen vluchten vanaf AMS naar PHL, om 10:00 uur, allemaal redelijk volgens schema zijn vertrokken en aangekomen.
    Fingers crossed!

  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Wellicht een domme vraag, maar wij hebben eigenlijk alleen nog maar rechtstreeks gevlogen.

    Als wij de aansluitende vlucht niet halen i.v.m. vertraging van de eerste vlucht, zorgt de luchtvaartmaatschappij dan voor een vervangende vlucht?

  8. Top | #168
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Als wij de aansluitende vlucht niet halen i.v.m. vertraging van de eerste vlucht, zorgt de luchtvaartmaatschappij dan voor een vervangende vlucht?
    Daar mag je wel van uitgaan. Wij hebben dat bij AA -PHL 2 keer gehad (1x zelfs door een tankstop onderweg) en bij aankomst was de nieuwe vlucht (een paar uur later) al geheel geregeld.
    Anderhalf uur vindt ik (zelfs in goeie omstandigheden) sowieso wat aan de minimale kant, je moet immers ook nog van terminal switchen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #169
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Ik heb al wel gezien dat afgelopen vluchten vanaf AMS naar PHL, om 10:00 uur, allemaal redelijk volgens schema zijn vertrokken en aangekomen.
    Fingers crossed!
    Ik zag dat je aankomende donderdag vertrekt, wij vertrekken precies drie weken later. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Hoe dichterbij het komt hoe meer ik hem begin te knijpen.
    Misschien kan je laten weten hoe de reis gegaan is als je daar überhaupt de tijd voor hebt uiteraard.
    Hoe lang moet je in de rij staan op Schiphol….
    Is alle bagage aangekomen….
    overstap goed gegaan etc etc

  10. Top | #170
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Wij waren binnen 20 minuten klaar bij United: koffers ingecheckt en door security via vertrekhal 3. Alle koffers op tijd in Houston. In Houston stonden we binnen 5 minuten achter security door onze Global Entry status (aanrader !!). Terug via TSA Pre ook binnen 30 minuten koffers ingecheckt en gelijk door security. Op Schiphol lang wachten op koffers maar ze waren er gelukkig allemaal. 2 juni heen, 3 juli terug.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •