Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 187

Onderwerp: Vliegen met American Airlines

  1. Top | #131
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Ik had dat ook, voor de heenweg kon ik plaatsen reserveren, voor de terugweg alleen tegen betaling. In ons geval was de heenweg belangrijker, mijn schoonzus had later dezelfde vlucht naar Florida geboekt als wij en zo zitten we met zijn drietjes bij elkaar. Terug vliegt ze niet met ons mee, ze blijft langer.

  2. Top | #132
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Kleine review van AA:

    Heen:
    AMS -> LHR (met BA)
    LHR -> JFK (B777)
    JFK -> MCO (B737)

    Terug was volledig met BA

    De lange vlucht van Londen naar New York was eigenlijk prima. We hadden 35/36 dus een rij van 3 en een rij van 2. In tegenstelling tot de BA vlucht terug (ook een 777 maar dan rij 42) hadden de stoelen op rij 36 wel een kleine offset. Niet super vervelend maar je kijkt wel scheef naar je monitor. De raam passagier had daardoor wel wat extra ruimte en degene aan het gangpad sowieso al natuurlijk. Had wel het idee dat het allemaal wat krapper was dan bij BA. Maar bij BA vooral geslapen dus dan krijg je toch net wat minder mee van de vlucht. Anyway prima entertainment met USB en 110v. Lekker eten, ruim voldoende drinken en voor het landen nog een kleine snack.

    De 2e vlucht was wat minder. Was een vlucht van 3 uur maar het wat een wat ouder/krapper toestel. Voor een uurtje was het prima maar voor 3 uur vond ik het toch wel een wat lange zit. Geen entertainment maar je kon streamen naar je eigen telefoon wat opzich prima werkte. Zat verder ook geen eten bij (wel een drankje / nootjes oid) maar dat blijkt normaal te zijn in economy. Toilet was echt super krap. Toestel had wel een paar (oude) overhead schermen om de vlucht op de kaar te kunnen volgen, altijd wel fijn.

    Al met al prima vluchten hoewel ik niet langer dan 3 uur in een (deze) 737 zou willen zitten.

    BA review:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?558-Vliegen-met-British-Airways-(BA)&p=235610&viewfull=1#post235610

  3. Top | #133
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Wij overwegen deze keer in november met American Airlines de plas over te steken omdat zij met de dreamliner vliegen en de prijs wat gunstiger is. Ik lees hier en daar wat slechte reviews over hun service met name en af en toe ook wat berichten over onbeschoft personeel. Heeft iemand nog recente ervaring met AA om te delen?

  4. Top | #134
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Onze meest recente ervaring met AA was in September 2019 , de services op de vlucht naar Philadelphia was prima in orde en ook de services op de aansluitende vlucht naar Jacksonville was niets aan te merken. Bij een goede ticketprijs zou ik zo weer met hun vliegen ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 11:23. Reden: -q
    At the moment on a roadtrip through Texas

  5. Top | #135
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Ik hoop in januari het voor de eerste keer mee te maken. Had een zéér goede ticketprijs.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #136
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Helemaal niks mis mee. Goede ervaring mee..
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  7. Top | #137
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Top, bedankt voor de reacties! Net geboekt ams-phl-tpa met de dreamliner in de premium economy voor november 2021. Stoelen gelijk vastgelegd, tot nu toe alles top.
    Laatst gewijzigd door Bullyleo; 02-05-21 om 19:21.

  8. Top | #138
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Recent meerdere vluchten mee gevlogen met American Airlines en is mij prima bevallen. Had ook mooie nieuwe toestellen dus dat beïnvloed wellicht mijn mening en ervaring. Als we mogen(travelban) vlieg ik er eind juli wederom mee.

  9. Top | #139
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Nou ja oké, toch nog wat te zeuren Omdat het stoelreserverings-systeem online niet lukte en ik de reservering niet bevestigd kreeg, maar anderhalve uur in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de telefoon kreeg van AA. Maar ja, toen was de stoelreservering ook binnen 5 minuten geregeld en zijn we blij met de stoelen van onze voorkeur. Het was het wachten dubbel en dwars waard. Nu maar weer aftellen en vooral hopen dat het meeste "back-to-normal" is in november.

  10. Top | #140
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Een overstaptijd op Philadelphia van 1 uur en 35 minuten is dat voldoende? Heb ooit ergens op dit Forum gelezen dat op bepaalde vliegvelden anderhalf uur wat aan de krappe kant is. Ik kan het alleen niet terugvinden. (Heb wat moeite men de zoekfunctie :-) )



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •