Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 187

Onderwerp: Vliegen met American Airlines

  1. Top | #121
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    De B767-300 is zeker niet nieuw, maar prima toestel. Vaak ook gemoderniseerd, maar vwb personal entertainment system kan je het bij AA slecht treffen. (bij United ook trouwens)

    https://www.aa.com/i18n/travel-info/...nes/planes.jsp
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  2. Top | #122

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Niet nieuw.
    Maar de leeftijd zegt niets over het interieur. Dat kan best al eens vervangen zijn.

  3. Top | #123
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Zojuist geboekt met American via Dallas (DFW). Iemand ervaring met dit vliegveld, of ben ik de eerste?

  4. Top | #124
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    DFW??

    Landen en opstijgen,vrijwel altijd choppy...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #125
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    In 2016 van Vancouver via Dallas naar Orlando gevlogen. Volgens mij standaard Amerikaans vliegveld, kan me niets bijzonders herinneren en er staan ook geen bijzonderheden over in mijn blog. Kan me ook niet herinneren dat het landen en opstijgen choppy was. Heeft duidelijk geen grote indruk op me achter gelaten

  6. Top | #126
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Zojuist geboekt met American via Dallas (DFW). Iemand ervaring met dit vliegveld, of ben ik de eerste?

    Ik kwam net dit berichtje tegen.
    Het enige wat ik kan zeggen is dat wij een paar jaar geleden via Dallas naar Las Vegas zijn gevlogen en toen binnen een kwartier langs de immigratie waren.
    Wij vliegen nu dinsdag met AA vanuit Miami naar London.

  7. Top | #127
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Heeft AA tegenwoordig ook stoelreservering tegen betaling? Ik heb een vlucht geboekt in januari en meteen via twitter stoelen vastgelegd; hetgeen gratis was. Nu kwam ik er gisteren achter dat de stoelreservering weg was op de heenvlucht en werd mij verteld dat als ik die stoelen terug wilde maar moet betalen.
    Via twitter kom ik niet verder. Weet iemand waar ik mijn beklag kan doen (buiten het callcenter, daar kom je ook niet verder)?

  8. Top | #128
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    Heeft AA tegenwoordig ook stoelreservering tegen betaling? Ik heb een vlucht geboekt in januari en meteen via twitter stoelen vastgelegd; hetgeen gratis was. Nu kwam ik er gisteren achter dat de stoelreservering weg was op de heenvlucht en werd mij verteld dat als ik die stoelen terug wilde maar moet betalen.
    Via twitter kom ik niet verder. Weet iemand waar ik mijn beklag kan doen (buiten het callcenter, daar kom je ook niet verder)?
    Ook wij hebben (eind) Januari geboekt en konden toen via de site van AA de stoelnummers gratis selecteren en vastzetten. Net n.a.v. jouw bericht nog even gecheckt en wij hebben nog steeds de gereserveerde stoelnummers voor de heen- en terugvlucht tussen Londen en Miami. Uiteraard blijf ik dit vanaf nu dagelijks in de gaten houden ;-)

    Vraagje : Kijk je via de App van AA ?
    Laatst gewijzigd door PENPE; 09-04-18 om 22:24.

  9. Top | #129
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Hier geboekt bij BA (met een AA vlucht) 18 dec vorig jaar. Via twitter zijn de AA stoelen vast gelegd en later heb ik ze nog een keer verplaatst via de site (gratis). Als ik nu kijk staan ze nog keurig op "allocated".

  10. Top | #130
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Ik keek idd via de app van AA. Daarna contact opgenomen en ze kwamen met een rare lulsmoes dat er een “equipment change” heeft plaatsgevonden. Dit is echter niet waar, want ze bevestigden in Januari al dat er met een 767-300 gevlogen zou worden en dat is nog steeds zo...

    En het rare is, de terugvlucht is niet veranderd. Die stoelen kosten nu ook geld maar staan nog steeds op de boeking..
    Laatst gewijzigd door Lindaa; 10-04-18 om 15:05.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •