Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 187

Onderwerp: Vliegen met American Airlines

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Ik zag dat je aankomende donderdag vertrekt, wij vertrekken precies drie weken later. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Hoe dichterbij het komt hoe meer ik hem begin te knijpen.
    Misschien kan je laten weten hoe de reis gegaan is als je daar überhaupt de tijd voor hebt uiteraard.
    Hoe lang moet je in de rij staan op Schiphol….
    Is alle bagage aangekomen….
    overstap goed gegaan etc etc
    Ik vond het ook best spannend. Wij hadden een extra overnachting in Ibis Schiphol in verband met de tijd dat wij op Schiphol wilden zijn. We stonden er om 5:45 uur, voor onze vlucht van 10:00 uur. Geen rijen buiten gelukkig waardoor we rap in de rij stonden voor de incheckbalies. Die rij was niet heel lang, maar ze hadden voor balie 27 een poortje open, waardoor we zo door konden lopen. Boardingpass geprint en daarna koffers ingecheckt(hoop dat we deze weer zien op PHL &#128513 Om 6:05 uur waren we daarmee klaar. Op naar de security line die precies een half uur duude. Paspoortcontrole 10 minuten, waardoor we om 6:45 uur op weg liepen naar de Starbucks. Alles dus in 1 uur gedaan. Wel ruim 3 uur over dus, maar heel blij dat het toch zo vlot ging.

    Hoe de vlucht verliep met overstap laat ik nog weten.

  2. Top | #172
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Poeh spannend allemaal inderdaad. Toevallig ook nog gekeken naar een overnachting op Schiphol maar €600 is wat veel. Misschien toch nog even kijken naar Ibis. Mijn zus was erg tevreden over Luggo maar zo te lezen is dat niet nodig. Een taxi voor ons is redelijk te doen, dat is iets meer dan een half uur rijden.

    Ik zag net dat jullie vlucht in ieder geval op tijd vertrokken is. Had zo’n snelle goede update nog niet verwacht hahahaha. Voorspoedig ingecheckt! Beter tijd over dan stressen tot de laatste minuut. Nu duimen dat de overstap ook zo snel gaat en al jullie bagage ook mee is.

  3. Top | #173
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Wij waren binnen 20 minuten klaar bij United: koffers ingecheckt en door security via vertrekhal 3. Alle koffers op tijd in Houston. In Houston stonden we binnen 5 minuten achter security door onze Global Entry status (aanrader !!). Terug via TSA Pre ook binnen 30 minuten koffers ingecheckt en gelijk door security. Op Schiphol lang wachten op koffers maar ze waren er gelukkig allemaal. 2 juni heen, 3 juli terug.
    Misschien stomme vraag maar wat houd dat in Global Entry status? En hoe regel je dat?

  4. Top | #174
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Met Global entry status hoef je niet meer in de rij als je Amerika binnen komt. Het kost $100 pp voor 5 jaar. Er wordt wel eerst in beide landen(in NL door Kmar)een onderzoek naar jou uitgevoerd voor je deze status krijgt.
    Je kunt het hier aanvragen: https://www.cbp.gov/travel/trusted-t...ts/netherlands

  5. Top | #175
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Bedankt Hannie

  6. Top | #176
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Niet alleen op de heenweg naar de USA heb je een snellere route, maar ook voor de terugweg kun je via de TSA Pre rijen, wat ook best veel tijd scheelt. Let op: je moet ook nog steeds een geldige ESTA hebben.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #177
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Ik zag net dat jullie vlucht in ieder geval op tijd vertrokken is. Had zo’n snelle goede update nog niet verwacht hahahaha. Voorspoedig ingecheckt! Beter tijd over dan stressen tot de laatste minuut. Nu duimen dat de overstap ook zo snel gaat en al jullie bagage ook mee is.
    Nadat we in Philidelphia geland zijn hebben we een half uur in de rij gestaan voor de douane. Toen we daar klaar waren kwamen net de koffers van de band. Deze koffers gelijk weer ingecheckt. Dat gebeurde allemaal in terminal A waar we geland waren. In redelijke pas naar de C terminal gelopen, want van daaruit vertrok onze vlucht. Deze had een kwartiertje vertraging, maar ook zonder die vertraging hadden we het wel gered. Het was dus voor ons vandaag te doen. Security duurde maar 10 minuutjes overigens.

  8. Top | #178
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Bagage is trouwens ook goed aangekomen op onze eindbestemming. 😁

  9. Top | #179
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Wat fijn! Bedankt voor de update. Nu lekker vakantie vieren, geniet ervan. Ik ga duimen dat het bij ons ook zo voorspoedig gaat.

  10. Top | #180
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegen met American Airlines

    Onze vlucht van Philadelphia naar Orlando is gewijzigd, wij moeten de latere vlucht nemen. Dus we kunnen rustig aandoen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •