Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Even voorstellen: Arie

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    hallo
    De disney cruise is het beste, deze is iets duurder met boeken maar de excursies zijn stukken goedkoper.
    Bij de disney cuiselijn gaat in en uitboeken ook een stuk sneller als bij andere cruiselijnen.
    De shows zijn leuker en alle frisdranken zijn gratis aan boord.
    veel plezier

    groetjes p.de beer

    orlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt. 2007
    www.popcornsuikerspin.nl

  2. Top | #12
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Hallo Arie,
    Welkom hier.

    Een cruise is echt een geweldige ervaring, wij hebben er vorige jaar eentje gemaakt met Carnival.
    Ik zou niet weten welke de "beste" is, volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit.
    Als je nog ideeën wilt opdoen, ik heb een tijdje geleden een verslag gemaakt over het cruisen. Reisverslag Paula: Cruise informatie ‎( 1 2 3)
    Misschien heb je er wat aan.
    Cozumel (Mexico) vond ik een beetje tegenvallen maar misschien komt dat ook omdat ze nog steeds aan het proberen waren de schade van de orkaan te herstellen.
    Jamaica was in ieder geval geweldig en ook de cruise zelf.
    Veel plezier.
    gr. paula

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p.debeer Bekijk Berichten
    hallo
    De disney cruise is het beste, deze is iets duurder met boeken maar de excursies zijn stukken goedkoper.
    Bij de disney cuiselijn gaat in en uitboeken ook een stuk sneller als bij andere cruiselijnen.
    De shows zijn leuker en alle frisdranken zijn gratis aan boord.
    veel plezier

    groetjes p.de beer
    Ben benieuwd wanneer jij de Disneycruise hebt gedaan? Volgens mij heb je jezelf ook nog niet voorgesteld op dit forum dus misschien is het leuk als je jezelf (alsnog) even voorstelt?

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    hallo
    Ik heb de Disneycruise in november 2006 gedaan. (st.Thomas- st. Maarten-Castaway cay disneyeiland Bahama,s)
    Deze boot the Disney Magic is klasiek gebouwd ,wat mij ook erg beviel was the quet cove, dit is een rustige zone met zwembad waar geen kinderen mogen komen ,want deze zitten er wel veel op de disney cruise.
    Ouders met kleine kinderen blijven toch altijd bij hun kinderen zitten , dus in het zwembad was weinig te doen ,terwijl de andere zwembaden overvol zaten .
    Ook bij het eten, het lopent buffet ,hier zijn rijen waar kinderen niet aan mogen sluiten .
    Bij de toetjes staat altijd personeel bij , hier kunt je dan aanwijzen wat je wilt en hun pakken het dan, zo ziet het er altijd netjes uit
    Bij het dinner heb je 4 thema zalen, iedere avond zit je in een andere zaal.
    De kamers waren ook een halve meter breder als op de andere boten,ook hadden deze kamers een bad wat de andere niet hadden.
    Wij hadden op alle boten de goedkoopste kamer geboekt,want je zit toch nooit op de kamer alleen om te slapen
    Overigens waren wij de enigen Nederlanders op deze boot
    Met de royal carabean ben ik in jan.2006 geweest, hiervan vond ik dat deze boot (briljans of the seas ) erg lux was,ook erg duur , maar veel oudere mensen op die route.
    In okt. 2004 ben ik met de carnival gegaan( carnival triump), dit was in verhouding goedkoop , hier zaten wel veel mensen uit alle leeftijds groepen.
    Deze cruise in mij aangezien de prijs ook zeer goed bevallen.
    Het eten is op alle boten perfect.

    pretigge vakantie
    groetjes p. de beer

    orlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt 2007
    www.popcornsuikerspin.nl
    Laatst gewijzigd door p.debeer; 12-02-07 om 20:38.

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Leuk detail, voor al deze cruise schepen leverden wij de afsluiters voor het drinkwater, verwarming, koeling, en afvalwater.
    Merknaam WW Eurovalve.

    H.Mensink

  6. Top | #16
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula Bekijk Berichten
    Hallo Arie,
    Welkom hier.

    Een cruise is echt een geweldige ervaring, wij hebben er vorige jaar eentje gemaakt met Carnival.
    Ik zou niet weten welke de "beste" is, volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit.
    Als je nog ideeën wilt opdoen, ik heb een tijdje geleden een verslag gemaakt over het cruisen. Reisverslag Paula: Cruise informatie ‎( 1 2 3)
    Misschien heb je er wat aan.
    Cozumel (Mexico) vond ik een beetje tegenvallen maar misschien komt dat ook omdat ze nog steeds aan het proberen waren de schade van de orkaan te herstellen.
    Jamaica was in ieder geval geweldig en ook de cruise zelf.
    Veel plezier.
    gr. paula
    Heerlijk verslag Paula, ik heb er van genoten, nu nog aan den lijve ondervinden.
    Goeie tip om ontbijt in de hut te nemen op de laatste ochtend.:-D
    Ook bij afvaart een taxi regelen die ons bij terugkomst opwacht is een lekker idee.
    Bedankt voor het lezen van je verslag, en aan iedereen...
    Laat maar komen die ervaringen, goed of minder goed, leren we allemaal van.
    Arie.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Hallo
    Bij het verlaten van de boot heb ik nog wel een goede tip
    Normaal moet je de avond van te voren je koffers in de gang zetten, deze worden dan opgehaald en smorgens mag verdieping voor verdieping het schip verlaten.
    Iedereen zit vanaf ongeveer half 8 te wachten.
    Vervolgens gaat iedereen naar een grote hal voor de koffers op te halen,daarna naar de douane en vervolgens naar een taxi.
    Dit traject duurt meestal tot een uur of 11 als je pech hebt.
    Als je de koffers NIET op de gang zet en smorgens om 7 uur je eigen koffers meeneemt mag je zo het schip verlaten ( expres route) dit kost niets extra.
    Je loopt zo door de douane en staat om 10 over 7 op straat , alle taxi's zijn dan nog vrij en je heb nog de hele dag voor je zelf.

    groetjes p. de beer

    0rlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt 2007

  8. Top | #18
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Ook een hele goeie tip, dus ik hoef ook eigenlijk niet een taxi te reserveren voor de terugkomst?
    Er staan er dan immers genoeg?
    Bedankt Arie.

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    hallo
    Als je dezelfde dag nog een terugvlucht heb kun je misschien beter een excursie boeken op de boot.
    Bijvoorbeeld een route langs de huizen waar de sterren wonen, je mag dan om half 8 van boord en je koffers gaan dan ook mee .
    De tour duurt ongeveer 4 uur en het busje zet je dan op het int.airport af
    Zo bespaar je de taxi kosten (ongeveer 25 dollar)

    veel plezier

    groetjes p. de beer

    orlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt. 2007

  10. Top | #20
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Even voorstellen: Arie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p.debeer Bekijk Berichten
    Hallo
    Bij het verlaten van de boot heb ik nog wel een goede tip
    Normaal moet je de avond van te voren je koffers in de gang zetten, deze worden dan opgehaald en smorgens mag verdieping voor verdieping het schip verlaten.
    Iedereen zit vanaf ongeveer half 8 te wachten.
    Vervolgens gaat iedereen naar een grote hal voor de koffers op te halen,daarna naar de douane en vervolgens naar een taxi.
    Dit traject duurt meestal tot een uur of 11 als je pech hebt.
    Als je de koffers NIET op de gang zet en smorgens om 7 uur je eigen koffers meeneemt mag je zo het schip verlaten ( expres route) dit kost niets extra.
    Je loopt zo door de douane en staat om 10 over 7 op straat , alle taxi's zijn dan nog vrij en je heb nog de hele dag voor je zelf.



    0rlando 1991-1992-1993-1994-1995-1996-1997-1998-1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-25 okt 2007
    Die vlieger ging bij ons echt niet op.
    De gangen en liften stonden vol van mensen met koffers, er zat geen beweging in en wij stonden allang op de wal toen die mensen met koffers nog op het schip stonden, echt chaos dus en dat was om een uur of 9. Maar waarom zou je ook haast hebben, eerst even lekker een ontbijtje in je hut en daarna door de mensenstroom met koffers het schip afwandelen.
    En dan op naar de taxi.

    Volgens mij heeft Arie ook nog een paar dagen in Miami, dus lekker rustig aan doen en geen gestress.
    gr. paula



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •