Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 44

Onderwerp: Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Wij zijn net terug van Florida en hebben gelogeerd in Dorchester, Wij vonden de 4 persoonskamers tegenvallen, erg krap voor 4 personen.
    De badkamer is oud en muf.
    Bedden zijn wel goed.
    Personeel is wel vriendelijk maar niet overdreven, ontbijt is erg duur.
    Het zwembad is wel o.k. maar het water veel te warm.
    Het terras is wel gezellig, je mag gewoon bij de supermarkt aan de overkant broodjes en koffie halen en op het terras van Dorchester ontbijten.
    Het was niet slecht maar een volgende keer zou ik toch een ander hotel boeken.

    Groetjes Yvonne

  2. Top | #32
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Of wij hebben 3x geluk gehad óf wij zijn met zeer weinig tevreden.:-# ops:

    Die zwembaden zijn altijd warm, kunnen ze weinig aan doen denk ik.
    Hoop dat je het verder wel naar je zin gehad hebt.
    gr. Paula

  3. Top | #33
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Uitgebreide reactie, leuk!! Maar kun je iets specifieker zijn, zodat het voor mij en anderen beter is een idee te krijen van of het misschien (toch) iets voor ons is? Mij lijkt het namelijk wel een goed hotel. Daarom mijn volgnde vragen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    Wij zijn net terug van Florida en hebben gelogeerd in Dorchester, Wij vonden de 4 persoonskamers tegenvallen, erg krap voor 4 personen.
    Heb je foto's? Ben daar erg benieuwd naar. Ook naar de maat in vergelijking tot andere kamers in andere hotels. Kun je daar wat over zeggen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    De badkamer is oud en muf.
    Schimmel? Foto's?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    Bedden zijn wel goed.
    Qua formaat of comfort? Of ... ??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    Ontbijt is erg duur.
    Bedoel je dat wat betreft kwalitiet/prijs-verhouding of algemeen? Wat was de prijs dan? En wat werd daar voor aangeboden? Heb je er foto's van?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    Het zwembad is wel o.k. maar het water veel te warm.
    Wat bedoel je met "wel OK"? Groot genoeg of leuke vorm of ...?
    En met "water te warm"? Ik heb nl. hotels meegemaakt waar ik het zwembad erg warm vond, maar dat lag meer aan de buitentemperatuur op dat moment (en die fluctueert nogal eens in deze tijd) dan aan mezelf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    Het terras is wel gezellig, je mag gewoon bij de supermarkt aan de overkant broodjes en koffie halen en op het terras van Dorchester ontbijten.
    Da's wel positief. Welke supermarkt zit er aan de overkant? En wat heb je daar aan ontbijt gehaald?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door king Bekijk Berichten
    Het was niet slecht maar een volgende keer zou ik toch een ander hotel boeken.
    Welk hotel dan? Heb je leuke alternatieven gezien die je voor de volgende keer in gedachten houd?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard

    We hebben het SUPER naar onze zin gehad en gaan zeker een keer terug.

    We hebben geen foto s van de kamer gemaakt wel van de voorkant van het hotel maar dat heb je vast al gezien.
    De bedden zijn niet breed maar wel comfortabel.
    Badkamer is niet echt vies maar wel heel oud en erg klein.
    De supermarkt waar wij onze broodjes en koffie haalde is aan de andere kant van de straat dus als je voor het hotel staat dan rechts de straat oversteken. Je kan lekkere stokbroodjes kopen met ham en kaas uit de oven voor 4 dollar. en lekkere verse koffie.
    Het was niet echt een slecht hotel maar ik weet zeker dat er betere zijn bv. Marseille aan de overkant zag er veel beter uit hoewel ik niets weet van de kamers.

    De kwaliteit prijs verhouding is denk ik wel goed, wij betaalde 20 dollar p.p. per nacht.

    Groetjes
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 13-07-08 om 21:48. Reden: samengevoegd

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker nicole-onno's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almere Nederland
    Berichten
    27

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Dorchester (Miami Beach)

    Wij zijn een paar jaar geleden(eind 2005) geweest. Waren wel tevreden. We kregen een suite omdat de gewone kamers vol waren zonder bij te betalen. Was er iets stuk kwam er altijd meteen een monteur al was het sávonds laat. De medewerkers aan de bali namen ook altijd de tijd om rustig dingen uit te leggen. Tja dat de kamers er wat oud bollig uit zien was voor ons geen probleem je slaapt er toch alleen maar. Wij kochten ook gewoon zelf eten en aten dat op het terras op. De supermarkt zat toen der tijd als je de achtertuin uit liep links aan de overkant van de weg. Voor het hotel stoppen ook bussen. Wij hadden geen auto maar hebben we dingen kunnen zien en doen.
    september 2005 cruise Miami, Cozumel, Jamaica Kaaimaneilanden. Strand en winkel vakantie Miami
    juni 2007 dominicaanse republiek
    14 maart 2009,12 dagen Orlando, pretparken bezoeken en winkelen\\/

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Dorchester (Miami Beach)

    Wij hebben in oktober 2005 in ditv hotel gezeten en vonden het helemaal niets. Muffe kleine kamer en een kleine badkamer waar de afvoer van het toilet niet goed werkte. De reactie van het personeel was, dan moet je ook geen toiletpapier gebruiken. Ik zou er nooit meer naar toe gaan. In 2006 hebbem we dan ook het Loews hoetel geboekt. Onvergelijkbaar ook qua prijs maar wel geweldig. als je maar een paar nachtjes daar slaapt zou ik gewoon een goed hotel nemen. Goed en goedkoop is er niet op South Beach. Met de huidige dollarkoers valt het prijsverschil voor een paarnachtenwel mee, zekerals je het op de kosten van de hele vakantie bekijkt. Dan maakt 80 euro per persoon meer of minder ook niet uit. tenminste dat is mijn mening

  7. Top | #37

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Dorchester (Miami Beach)

    Waning, warning, warning :shock:
    Wij zijn in mei in Dorchester geweest en het was het slechtste hotel wat we in Florida hebben meegemaakt. Het hotel was (helaas) opgenomen bij onze rondreis. Zoals hierboven is aangegeven kleine, oude, muffe en ontzettend gehorige kamers. De airco werkte niet, de koelkast maakte een lawaai als een vliegtuig (overigens zonder te koelen) en de kluis stond gewoon los in een kastje. Op de 2 persoonskamers waren naast ons (en ook naast onze medereisgenoten op een andere verdieping) gewoon zes (en op een vd kamers zelfs tien !) mensen aan het feesten of logeren. Slapen hebben we dan ook niet gedaan. Een restaurant was er niet, het ontbijt werd op een gang geserveerd. Klachten helpen niet, de telefoon werd s'nachts niet opgenomen, op de gang voelde ik me echt niet veilig. Toen we gelukkig na 1 nacht weg konden, moesten we over dronken gasten heen naar de uitgang. Oh ja de gratis kranten waren er ook nog, alleen waren die door de gang heen gegooid en samen met pizzadozen en eetresten gebruikt ala voetbal.

    Kortom als je alleen een plaatsje zoekt voor je koffers is het goed, als je ook nog wilt rusten, slapen of gewoon even wat wilt verpozen na een dagje Miami NIET DOEN

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    22

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Dorchester (Miami Beach)

    Wij hebben vorige week in dit hotel gezeten en het personeel was niet echt vriendelijk,maar de kamer die wij hadden niet slecht en weinig lawaai gehoord.Geen vuil op de grond gezien in de gangen,wel de kranten die keurig voor de deur lagen.Vond het niet een echt slecht hotel,alleen het personeel was wat minder!

  9. Top | #39

    Standaard Re: Overzicht hotelervaringen

    Wij zijn net drie dagen terug uit Florida. We hebben het geweldig gehad!!

    Miami Beach: Dorchester Hotel
    Hotel viel ons erg tegen. Kamer was schoon maar meer dan dat niet. Zwembad was wel groot, maar ook vol met gasten. Geen ontbijt inbegrepen. Ook erg prijzig. Een voordeel was dat de auto op het terrein zelf stond maar dit kost wel 25dollar per dag.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 15:37. Reden: afgesplitst van ander topic

  10. Top | #40
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach

    In juli 2010 2 nachten verbleven in Hotel Dorchester in Miami Beach. Kamers was erg netjes, schoon en ruim. Zag er vrij nieuw uit. Op loopafstand van Lincoln Road, Washington ave en Ocean Drive. Parkeren koste 27,95 dollar per dag. Ze verkopen alle parkeerplaatsen 3x zodat je er 's morgens niet vroeg uit kunt. De auto's staan 3 rijen dik. Er wordt momenteel een public parking met 139 plaatsen naast het hotel gebouwd. Volgend jaar zal dan het parkeerprobleem opgelost zijn. Geen ontbijt inbegrepen, maar genoeg mogelijkheden op loopafstand. Leuk zwembad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •