Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44

Onderwerp: Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Wij hebben in 2004 ook in dit hotel gezeten. Op zich was het toen best een goed hotel maar de kamers op zich waren niet echt luxe, meer een beetje verouderd. Het ontbijt was echter heel erg goed dus dat maakte een hoop goed
    Vorig jaar juni gingen we weer naar Miami en dachten we weer naar dit hotel te gaan maar de prijzen waren erg gestegen ten opzichte van 2004 en daarom hebben we toen dus een ander hotel gekozen. We vonden de veel duurdere prijs het verblijf niet waard.

    groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard

    Yes geboekt, We hebben geboekt bij reisbureau Toerkoop in Best ( een aanrader trouwens) zei zoeken echt alles voor je uit!!! We hebben in Miami Beach Hotel Dorchester geboekt en in Orlando- Kissimmi Best Western Lakeside. Het was wel erg moeilijk om een keuze te maken (prijs-kwaliteit verhouding) Bij het reisbureau hebben ze gebeld hoe breed de bedden waren in Dorchester maar dat wisten ze niet haha. Nu nog 3 maandjes wachten, We hebben er in ieder geval kei veel zin in.

    hotel Dorchester 72 euro per kamer per nacht
    hotel best western lakeside rond de 65 euro per kamer per nacht .
    Allebei uit de gids van Holland International.
    Ook uit die gids een auto gehuurd 34 euro per dag.
    Gewoon 4 persoons.Niet slecht he?

    Groetjes Yvonne
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 22:06.

  3. Top | #23
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    weet je zeker per nacht???
    Bij HI is het meestal per persoon hoor, dus moet je de prijs keer twee nemen die op je printbon staat!
    Ik weet het niet zeker maar anders is het niet echt duur hoor!
    Nou ja dat vind ik dan, en ja wie ben ik????

    gr. monique

    fijne vakantie alvast!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 22:03. Reden: full quote eruit
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    hoi , Ja ik weet het zeker. moet er wel bij zeggen dat we met zijn vieren op 1 kamer liggen .
    Dorchester was 18 euro per persoon per nacht = 72 euro per nacht.

    Groetjes

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Hoi Monique,

    We hebben toch geboekt voor Dorchester, we zien wel.
    Op vakantiereiswijzer en zoover staat het hotel toch bovenaan.
    Je hoort er inderdaad verschillende verhalen over.

    Groetjes Yvonne

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Ik ben er en jaar gelden geweest en vond het niks. Kleine muffe kamer, toilet dat niet goed werkte en personeel dat dara niets aan wilde doen. Alleen de locatie is wel goed. Ik zou iets meer uitgeven en een beter hotel nemen. Er is keus genoeg.

  7. Top | #27
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Ik denk niet dat er in een jaar zoveel zal veranderen.
    Wij zijn er vorig jaar 3 keer geweest, één keer een paar dagen voor de cruise, toen nog een paar dagen na de cruise en als laatste nog na een weekje Orlando.
    Alle drie de keren een andere kamer, is ons prima bevallen voor een middenklas hotel, één keer een lekkende airco, maar als je hier iets over zegt komen ze het gelijk repareren of, zoals in ons geval, krijg je gelijk een andere kamer, wij werden gelijk doorgesluisd naar een prachtige suite.
    Zie ook ergens op blz. 2 van dit onderwerp een paar foto's .
    Misschien hebben wij gewoon geluk gehad:grin: :grin: of een ander pech.
    En volgens mij heb je al geboekt, dus zou ik het maar gewoon over me heen laten komen.
    gr. paula
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 22:04. Reden: full quote eruit

  8. Top | #28

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Wij hebben er ook geen goede ervaringen mee. Wij zijn er eind 2005 geweest. De kamers ruiken inderdaad heel erg muf. Zodra de Airco aanging werd het alleen maar erger. Handdoeken roken niet fris. WC spoelde niet goed door. Onvriendelijk personeel. Weinig parkeergelegenheid. Het enige wat positief was de ligging! Meerder mensen die wij kennen zijn daar onlangs geweest en hebben het zelfde ervaren!!

    Dit hotel wordt ook bijna door elk reisburo aangeboden als verblijf. Wij gaan nu in mei weer naar Florida en wij hebben nu voor het Best Western gekozen. Vorig jaar zijn we in Nevada, Arizona, Utah en California geweest en bijna altijd in een Best Western terecht gekomen. Echt een aanrader. Zeker als je rondreist, zorg wel dat je er dan wat vanaf praat.
    Days Inn is ook een aanrader!! Maar die zit niet overal.

  9. Top | #29
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toverfay Bekijk Berichten
    Wij hebben er ook geen goede ervaringen mee. Wij zijn er eind 2005 geweest. De kamers ruiken inderdaad heel erg muf. Zodra de Airco aanging werd het alleen maar erger. Handdoeken roken niet fris. WC spoelde niet goed door. Onvriendelijk personeel. Weinig parkeergelegenheid. Het enige wat positief was de ligging!
    Hebben we het wel over hetzelfde hotel?:razz: :razz:
    Kamers waren prima, niet muf, handdoeken roken lekker, goed en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel en ook geen problemen met het parkeren gehad.
    Voor een middenklas hotel vonden wij dit een prima hotel.

  10. Top | #30

    Standaard Re: Hotel The Dorchester (Miami Beach)

    Kweet niet of we over hetzelfde hotel hebben. Maar als het goed is, moet er maar 1 Dorchester Hotel zijn. Echt...het was zo vies. Zodra ik binnenliep moest ik echt proberen aan de lucht te wennen. Anders ging ik over mn nek. Die Airco zal wel stuk geweest zijn. Maar beneden bij de receptie werd er na meerdere keren gemeld te hebben, niets aan gedaan. Er kwam alleen maar een snauw. Parkeren was elke keer vol...handdoeken stonken echt...en ben al heel wat gewend met hotels in America.
    Maar smaken verschillen he....misschien vinden andere mensen..het een goed hotel.
    USA Rulezzzzzzzz!\\/

    2004 Florida (miami/homestead/Orlando), 2005 Great West (California/Nevada/Arizona/Utah), 2007 Florida (miami/homestead/Naples/Brandenton/Brooksville/Kissimmee/Palm Beach/Fort Lauderdale/ Miami)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •