Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: dining plan promotie

    Zelfs een kleine eter is met het gratis dining plan goedkoper uit dan zonder plan. Normaal moet je ca. $40 per dag per volwassene betalen voor dit plan en dat haal je er ook als kleine eter makkelijk uit. Als het gratis is, dan is het uiteraard helemaal aan te bevelen.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: dining plan promotie

    Als je inderdaad in die restaurants gaat eten wel, maar wij zijn vaak minder dan $ 40 per dag kwijt, omdat we bv. maar 2 keer (brunch en avond) gaan eten, en meestal ook nog buiten Disney.
    Eric

  3. Top | #23
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    3

    Standaard Re: dining plan promotie

    Beste FrankS,
    Wij gaan 20 augustus tot 30 september naar disney. We verblijven in All sports resorts. De reis hebben we via American Estates geboekt, maar zij weten niets van een Dining Plan af. Is dit gratis? Krijg je dit in het hotel waar je verblijft? Moet dit via AE geregeld worden? Kan jij of iemand anders mij hier meer over vertellen?
    Alvast bedankt.

    groetjes Miguel

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: dining plan promotie

    Het was officieel tot 24 juni te boeken, maar het schijnt dat bestaande reserveringen tot 8 augustus te wijzigen zijn, mits er nog "voorraad" is. Het dining plan wordt alleen aangeboden als je een z.g. "package" boekt, dus zowel je hotelkamer én een Magic Your Way toegangspas. Het aantal dagen in je hotelreservering bepaalt vervolgens hoeveel dagen "dining" je hebt. Normaal moet je hiervoor extra betalen (dat kan dus altijd, onafhankelijk van de beschikbaarheid of datum), maar het was nu dus voor beperkte tijd en beschikbaarheid gratis. Je kunt het zelf boeken als je rechtstreeks bij WDW boekt, maar elke reisagent kan dit ook voor je doen. Als ze aangeven dat ze van niets weten, dan hebben ze hun huiswerk niet goed gedaan. Je kunt het bijvoorbeeld boeken bij Small World Vacations (www.wdwvacations.com), waar je een simpel formulier invult en dan een offerte krijgt.

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    3

    Standaard Re: dining plan promotie

    Bedankt voor de info. Het is nu in ieder geval duidelijker geworden. IK heb nog met AE gesproken en wat zij bedoelden is dat ze geen packet hebben met dining plan. Ze kennen het dus wel.
    Groet Miguel

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: dining plan promotie

    Er zijn wat wijzigingen in het (betaalde) Dining Plan voor 2008:

    De prijs p.p. is gedaald met $1, maar vanaf 1 januari is de tip niet meer inclusief. Ook krijg je geen appetizer meer. Per saldo dus een flinke prijsstijging.

    Er is een ook een nieuwe Deluxe versie van het Dining Plan; dit kost $69.99 per volwassene ($19.99 per kind) per dag. Daarvoor krijg je dan 3 maaltijden + 2 snacks per dag, zonder verdere voorwaarden. Je mag dus 3x een table service restaurant bezoeken en daar "all you can eat" (en drink - non-alcholic) kiezen. Je krijgt ook nog een refillable mug voor in je resort. Voor $39.99 per dag mag je ook nog een fles wijn erbij nemen.

  7. Top | #27

    Standaard Re: dining plan promotie

    Hallo,

    eerst en vooral zeggen dat onze reis in september super was, dus
    gaan we in 2008 opnieuw.

    Na lang zoeken is er opnieuw een dining plan promotie(free dining plan), deze is enkel te boeken via de disneysite in de UK.

    Ik heb nu ergens gelezen dat je maar één character meal per dining plan meer mag doen, weet iemand hier meer over?

    De site is te vinden via disneyworld.com, op de main page helemaal onderaan kun je de internationale sites vinden.

    Nog te boeken tot 6 november voor verblijven vanaf 10 aug 2008.

  8. Top | #28
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: dining plan promotie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flubberke Bekijk Berichten

    Ik heb nu ergens gelezen dat je maar één character meal per dining plan meer mag doen, weet iemand hier meer over?
    Ik heb net het de luxe diningplan geboekt en je mag zoveel charactermeals doen als je credits hebt met alle soorten diningplan.

    Er werd me wel duidelijk gezegd dat ik uiterlijk 10 november terug moet bellen omdat anders de meeste diners volgboekt zijn. (de 180 dagen termijn)

    Ik denk ook dat er anders revolutie uitbreekt onder de Amerikanen. Ze zijn al boos omdat de appetizer eraf gehaald is en dat ze volgend jaar de fooi zelf moeten betalen lees ik op verschillende US fora.

    Nu kreeg ik gisteren een mail met een formulier dat waarin ik alleen maar hoefde in te vullen waar en wanneer we wilden eten.
    We hebben een "personal itinerary planner meneer" toegewezen gekregen en die zal er voor zorgen dat alles dan geboekt wordt.:?:

    Geen idee wie of wat dat is maar ik zal straks een bellen wat ze daar mee bedoelen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: dining plan promotie

    Die man zal voor je gaan bellen om de reserveringen te maken, dat hoef jij verder dan niet meer te doen. ( je kunt restaurants alleen maar telefonisch reserveren).
    Wij hebben nu ook doorgegeven dat wij 2 charactermeals willen, Chef Mickeys voor diner, en Cape May voor ontbijt. Onze disney agent gaat dit nu proberen te boeken voor ons op de dag dat de reserveringen mogelijk zijn. Sommige restaurants zijn binnen een paar minuten volgeboekt, zoals het eten in Cinderella's Castle.
    Ik neem overigens aan dat als je wilt deze man ook een plan kan maken voor je voor het bezoeken van de parken. Dat kan bij ons ook, maar ik weet nog niet of ik daar gebruik van zal maken.

    Groetjes, Sandra

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: dining plan promotie

    Als je betaald hebt voor het dining plan, dan kun je n og gebruik maken van een eventueel beschikbare andere actie. Maak je gebruik van "free dining", dan kun je (uiteraard) niet ook nog andere korting krijgen.

    Overigens is "free dining" altijd voordeliger dan welke korting dan ook. Als deze dus beschikbaar is: BOEKEN!!!

    Ik las dat momenteel alleen free dining voor UK-based bezoekers wordt aangeboden. Toen wij eind september / begin oktober in DisneyWorld waren, lag er op onze kamer een flyer waarin werd aangegeven dat wij nu al met free dining voor 2008 zouden kunnen boeken, maar dan moesten we het al wel tijdens dat verblijf boeken. Dat hebben we niet gedaan, maar ik maak er wel uit op dat de free dining promotie voor 2008 onverkort zal gaan gelden. Reken er dus maar op dat vanaf eind mei 2008 de aanbieding gaat komen. Wanneer de promotie daadwerkelijk ingaat is dan nog de vraag, maar meestal is dat tussen eind augustus en begin oktober.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •