Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker eeyore's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Disney's Dinning pas

    wij hebben dit er ook bijgeboekt
    op deze site staat meer info over de ervaringen van mensen.

    Link
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-12-10 om 09:15. Reden: fqe

  2. Top | #12

    Standaard Dining plan promotie

    Hallo,
    in september gaan wij voor 10 dagen naar orlando, vooral naar disneyworld voor de kids.
    We hadden reeds een hotel geboekt(comfort inn lake buena vista) aan 45 euro/nacht met gratis ontbijt, maar nu doen ze een promotie bij disney voor aankomst in september krijg je bij een verblijf in een disneyhotel gratis een dining-plan(4 personen), dit zou zo'n kleine 1500 dollar kosten voor 5 nachten en 8 dagen toegang tot de parken + de optie voor de waterparken.
    We moesten nog onze tickets kopen +/- 800 euro voor 8dagen.
    Nu had ik volgende vragen:
    Wie heeft ervaring met dat dining plan, is dat de moeite, is het ontbijt al 1 van de 2 maaltijden of is dit inbegrepen in de hotelprijs?
    Moet je nog parking betalen als je in een disneyhotel slaapt?
    Dank voor uw wijze raad

  3. Top | #13
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: dining plan promotie

    Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt, maar weet wel enkele antwoorden.

    Bij het Disney Dining Plan krijg je drie vouchers per persoon per dag; een voor een counter service maaltijd, een voor een table service maaltijd (waarbij reserveren gewenst is) en een voor een snack (ijsje oid). Het ontbijt zit niet bij de hotelprijs inbegrepen. Sommige table service restaurants "kosten" twee vouchers.
    Ik heb gehoord dat het zeer de moeite waard is en als ik in die periode zou gaan, zou ik er zeker gebruik van maken. Het lijkt me wel leuk om alle restaurants in Disney uit te proberen.

    Als je in een Disney hotel slaapt, hoef je niet meer te betalen voor het parkeren.

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: dining plan promotie

    Je krijgt een kaartje (creditcard model)
    Da's tevens je kamersleutel en je credits "dinig plan" worden daar op gezet...
    Die kun je gebruiken... maar op=op..
    Je kunt dus ook sparen, weinig overdag gebruiken, bijv. zelf broodjes
    meenemen en dan het een paar dagen er van nemen... dus duurder eten...

    Vergeet niet tijdig te reserveren...
    PS. alle maaltijden in een "sit down" restaurant zijn incl. 18% fooi... :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker eeyore's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: dining plan promotie

    Wij hebben dit wel gehad, het is echt handig. Het is wel veel eten
    iedere dag een quick service en een sit down meal. Denk idd wel aan
    het tijdig reserveren. Want wij hebben alles ter plekke geboekt en er
    was nog weinig plaats. wij hebben op sommige plaatsen niet kunnen
    eten. Denk naan le cellier in epcot (als je hier wilt eten moet je echt tijdig reserveren).

    En parking hoef je dan niet meer te betalen je krijgt een blad in je auto
    waar je mee in heel dinsey gratis kan parkeren.
    Laatst gewijzigd door eeyore; 13-06-07 om 21:06.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: dining plan promotie

    Wij hebben er vorig jaar gebruik van gemaakt en gaan in september weer. Van alle aanbiedingen die Disney heeft, is dit wel de meest waardevolle. Normaal gesproken betaal je voor het Dining Plan ca. $40 per volwassene per dag. Daarmee behaal je al een aardig kostenvoordeel, want als je er op uit bent, dan kun je daarmee voor $75 aan maaltijden nuttigen. Met 2 volwassenen per kamer is dat een voordeel van $150 per dag. Probeer dat maar eens als korting te krijgen...

    Het is een erg populaire aanbieding, die je nog tot 24 juni kunt boeken. Omdat er zoveel gebruik van gemaakt wordt, is het inderdaad veel drukker in de sit-down restaurants in die periode. Vooraf reserveren is dan wel gewenst, zeker als je op de populairdere tijden en in de populaire restaurants wil eten.

    Je kunt alleen gebruik maken van deze aanbieding als je een "package" boekt. D.w.z. dat je een combinatie van een kamer en een Magic Your Way toegangspas moet hebben. Je krijgt dan per overnachting en per persoon een sit-down, buffet & snack-voucher. Als je maar 1 dag toegang op je MYW-pas hebt en 14 dagen overnachting, dan krijg je toch over de volle periode je dining plan. Er zijn zelfs annual passholders die om die reden een 1-daagse pas kopen (ca. $63 per volwassene) om zo toch gebruik te kunnen maken van deze aanbieding.

  7. Top | #17
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: dining plan promotie

    Voor het ontbijt gingen we altijd in het hotel dat bij dit resort hoort. Lekker makkelijk en dichtbij.

    We hadden toen geen dining plan genomen en achteraf gezien jammer.

    Kijk hier voor de deelnemende restaurants
    http://www.allearsnet.com/pl/packages07a.htm

    Dit gaat over het Car Center en het Magical Express gebeuren.
    http://www.disney.ca/vacations/disneyworld/II/F/1/
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: dining plan promotie

    Wat ben ik toch blij met dit forum!
    Geweldig veel informatie!

    Als je geen dining plan koopt, kun je dan wel gewoon overal terecht? Wij zijn geen grote eters. Ik vraag me af of dat dan wel waard is. ALs ik zie wat er allemaal bij zit.....voorafjes en desserts eten wij echt niet elke dag.
    Op de stie van allearsnet zag ik ook dat het voordelig was voor grote eters...

    Ik begrijp dat het transport van disneyhotels/resorts naar de parken goed is? Daar hoeven we dus geen auto voor te huren?
    Groet!

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: dining plan promotie

    Vanwege het gratis dining plan is het in de restaurants veel drukker dan normaal. Ook als je geen dining plan heb je daar last van. Er kan tenslotte maar 1 persoon op 1 stoel zitten... Reserveren blijft dus aanbevolen in die periode, als je tenminste bepaalde restaurants persé wil bezoeken.

    Transport van en naar de Disney-resorts is gemiddeld elke 20 minuten. Daar hoef je geen huurauto voor te hebben. Naar Magic Kingdom is de bus zelfs sneller, want met de auto moet je parkeren op Ticket & Transportation Center, dan het treintje naar de monorail (of lopen, maar dat kan ver zijn...) en vervolgens de monorail naar het park nemen. De bus zet je vrijwel voor de deur van MK af.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: dining plan promotie

    Als je echt een kleine eter bent, ben je inderdaad beter af met gewoon zonder plan ergens te gaan eten.
    Alle restaurants zijn voor iedereen toegankelijk.
    Binnen Disneyworld is het vervoer erg goed geregeld, behalve als je van resort naar resort wil, dan moet je meestal overstappen.
    Overigens raad ik iedereen toch een auto aan, maar dat is een andere discussie.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •