Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

  1. Top | #101
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    10 nachten is 10 table service, 10 counter service en 10 snack credits per persoon (das idd 20 van allen voor 2). Als je in een restaurant met tableservice gaat eten ben je per persoon dus 1 table credit kwijt (dus 2 voor 2 personen). Ieder krijgt dan een soda, hoofdgerecht en toetje. 1 counterservice credit geeft recht op 1 menu voor 1 persoon (soda, hoofd en toet) in een counterservice restaurant.

  2. Top | #102
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Ohhh dank je wel x

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Ff vraagje, hoe zit het met tips geven ? Is dit verplicht ? Is dit bij quick en table service ?
    En hoeveel moet je dan geven?

  4. Top | #104
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Alleen bij table service (is dus niet inclusief bij het dining plan). 18-20% is gebruikelijk. Als het goed is krijgt je een bon met het bedrag dat je zou betalen als je geen dining plan zou hebben. Daar staat dan ook op hoeveel 18 en 20% tip is voor dat bedrag. En ja tip geven bij table service is wel heel gebruikelijk (in Nederland (en Belgie?) is het bedrag op de bon inclusief bediening en tip je daar dus eventueel nog bovenop. In Amerika is het bedrag zonder service dus wordt er van je verwacht te tippen (is echt heel raar als je dat niet doet)).

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Ahhh ok alvast bedankt vr alles

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Ff een vraagje ivm disney experience app , ik wil graag een table service boeken maar die zegt dat
    ik mijn dining reserving moeten koppelen ? Maar mijn resort enz is al gekoppeld dus heb het geprobeerd met
    dezelfde wachtwoord enz maar dat gaat niet ?

    we hebben dus degelijk een dining plan bij onze boeking ? Maar op officiele site moete we een visa of mastercard invullen ?
    gaat het dan af van je kaart ookal heb je dining of hoe zit het ?
    help iemand !!!

  7. Top | #107
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Volgens mij willen ze wel een creditcard bevestiging voor je reservering, ook met het dining plan. Er wordt in eerste instantie niets afgeschreven maar als je niet komt op je reservering dan wordt er wel een bedrag in rekening gebracht (en dat heeft dan niets met je dining plan te maken). Dat is een nieuwe regeling omdat veel mensen wel reserveerden maar toch niet kwamen. Ik heb alle reserveringen gewoon via My Disney Experience gedaan en nooit problemen gehad. Ik begrijp niet helemaal waar jij nu tegenaan loopt want ik heb 1 wachtwoord om in My Disney Experience te komen en kan dan alles reserveren. Mijn resort overnachtingen, tickets en dining plan zijn allemaal gekoppeld en ook zichtbaar bij My reservations and tickets.

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Hmmm ja heb gisteren gebeld met mijn reisbureau, hebben het bevestingsnummer gekregen van de dining plan maar krijg hem nog steeds niet gekoppeld , zal weer moete belle na wdw want 1 ste voor onze hotel te koppele lukte het ook niet... Jammer da ze het niet via email kunnen doen ( heb hun al gecontacteerd via ma en zij zegge als het niet lukt da we moeten bellen) wel jammer want het kost nu eenmaal veel geld voor ffkes te bellen ( voor ong 25 min , 32 euro ) dus ht wordt een dure rekening deze maand ��

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Nee er is niks met mijn toetsenbord , heb ook al pc geprobeerd.
    Nee idd maar ze konden vorige keer mijn naam niet echt tegoei spellen...
    ma het zal wel lukke en hopelijk bel ik de volgnde keer niet zo lang

  10. Top | #110
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Als je Skype hebt, kun je ook via Skype bellen. Kosten zijn aanzienlijk lager als je dan belt, in een vakantie van 3 weken In de US bellen we dan hooguit voor een paar euro, terwijl we de wederzijdse ouders regelmatig bellen ( zij hebben geen computer, dus dan bellen we met Skype naar hun vaste telefoon). Als wij naar een US hotel bellen vanuit Nederland doen we dat ook altijd via Skype, kosten zijn dan heel erg laag, terwijl we soms ook wel een kwartier aan de lijn hangen. Misschien een tip voor je?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •