Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

  1. Top | #91
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Art of Animation is het nieuwste resort van wdw. Vooral het Cars gedeelte vond ik erg leuk opgezet. Wij hadden 3 kamers (we waren met 7 personen) in het Little Mermaid gedeelte. Dat is het enige gedeelte waar ze "normale" hotelkamers hebben. Voor de rest hebben ze alleen family suites. Ook genoeg keus in de foodcourt, ook veel niet fastfood mogelijkheden. Ik zou jullie het art of animation resort aanraden boven het movies resort. Maar in beide zit je goed! Als je het deluxe dining plan neemt is het misschien handiger om een moderate resort te kiezen. In de moderate resorts is nl altijd een table service restaurant aanwezig en in de value resorts niet. Als je 3 table service meals per dag mag besteden is het misschien wel handig om dat ook in je eigen resort te kunnen doen. Een andere optie is om je verblijf op te splitsen, een aantal dagen in het ene resort en een aantal dagen in een ander. Je kan dan meerdere resorts uitproberen maar ook kiezen voor een deel van je verblijf met of zonder het dining plan of met verschillende dining plans (quickservice, gewoon of deluxe). Het dining plan kan je nl alleen afsluiten voor je gehele boekingsperiode. Als je 2 boekingen hebt kan je dus 2 verschillende planningen kiezen (bv 6 dagen art of animation met gewoon dining plan en 6 dagen port orleans french quarter met deluxe dining plan). Houdt er wel rekening mee dat je dining credits verlopen om 24u op de dag van uitchecken.
    Eten in het Cinderella castle lijkt me erg leuk. Ik had er dit keer ook aan gedacht omdat ik alleen met mijn moeder ga (leek mij vooral een meisjes ding ) maar wij zijn niet zo van de prinsessen dus toch maar niet gedaan. Maar ik heb er veel goede recensies over gelezen (eten niet altijd heel goed (of slecht) maar vooral de sfeer blijkt super).
    Een van onze toppers is de Garden Grill in the land in Epcot. Prima sfeer, lekker eten (ook voor de vega's) en gezellig met Pluto, Chip & Dale en Mickey. En zo heb ik nog veel meer aanraders.... Ik heb er al weer helemaal zin in!

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Super bedankt weet je toevallig ook ,
    Als je zo een armbandje krijgt als je ni via officiele site boekt ?
    (Magic plus systeem ofsoiets ?) alvast bedankt vr alle info !Ik kan ni w8te om het allemaal in het echt te beleven !

  3. Top | #93
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Alle disney hotelgasten krijgen een magic band (voor zover ik het begrepen heb, volgens mij gaan de kaartje er helemaal uit). Je hebt een disney reservation number nodig om op de disney website je reservering te kunnen zien. Als je dan ingelogd bent, kan je de kleur van je magic band uitkiezen. Ik weet niet of je automatisch je disney reservation nr krijgt als je bv via arke boekt maar je kan het natuurlijk altijd opvragen. Of WDW bellen en vragen of ze je reservering terug kunnen vinden en om het nummer vragen. Als je niet kan inloggen dan kan je geen kleur kiezen (en krijg je een grijze) en je kan natuurlijk geen fastpassen vooraf reserveren.

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Ok bedankt voor alle informatie !
    zulle we zeker doen ! (Grijs is maar een neutrale kleur eh )

  5. Top | #95

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Hallo allemaal,

    ter informatie. Op de uk website van disneyworld is er nu weer de actie met free dining plan en andere extra's voor boekingen in 2015. Onze trip is gelijk geboekt

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Nog ff enz vraagje over dining plan
    ik zou graag deze bij willen boeken via officiele site ?
    hoe gaat dit in zijn werk?
    kan ik dit betalen met overschrijving of visa ?
    informatie altijd welkom

  7. Top | #97
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    19

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    @ Antonee.

    Gewoon bellen en je reserveringsnummer bij de hand houden. De kosten van het dining plan komen gewoon op de totaal rekening. Betalen kun je met je Visa.
    Even ter aanvulling. Dit is alleen mogelijk als je rechtstreeks via Disney geboekt hebt. Als je via een andere weg geboekt hebt zul je je reserveringsnummer moeten opvragen of via je orginele bron het dining plan moeten boeken.
    Laatst gewijzigd door C Verkerk; 07-05-14 om 08:26.

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    @Antonee;
    Zoals Whitney als aangaf het Dining plan is op dit moment gratis als je boekt via de UK website http://www.disneyholidays.co.uk/walt-disney-world. Het is gratis bij een Deluxe resort en je krijgt het heel goedkoop bij een Moderate resort. Hebben wij ook al een keer eerder gedaan en het werkt perfect. Het moet bij ons gek lopen willen we niet weer hier gaan boeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-05-14 om 20:10. Reden: q

  9. Top | #99
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Ook via de USA site zijn er regelmatig aanbiedingen voor een Free Dining Plan. Op dit moment ook. De USA site biedt altijd het reguliere plan aan en alleen bij value resorts het quick-service. Ik weet niet welke dan financieel gunstiger uitkomt maar een vergelijking is natuurlijk zo gemaakt. Al lijkt het soms een prima deal, bedenk altijd dat 9 vd 10 keer out of the pocket betalen voor eten goedkoper is en je ook heel leuke kortingen kan krijgen op hotelkamers etc. Bij Free Dining Plan betaal je altijd het volle bedrag voor de hotelkamer.

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Disney's Dining Plan

    Hey , ff vraagje over dining plan hoe zit dit eig in zijn werk ?
    als we de gewone dining plan nemen (1 table, 1 counter, 1 snack) en we zouden 12 d/10 n blijven dus 20 table en 20 counter... En per tafel gaan en daar 2 af of hoe ? Bijvb: 1 table service vr 2 personen dan nog 19 over of 18 ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •