Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Football: Tampa Bay Buccaneers (NFL)

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Vandaag in Tampa? Buccaneers Fan Fest!

    Vandaag is de officiële fans-aftrap van de American Footballers van de Tampa Bay Buccaneers voor de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Dat doen ze met een open dag in het Raymond James Stadium in Tampa. Dat heet daar een Fan Fest, en is helemaal gratis!!
    The popular Tampa Bay Buccaneers Fan Fest is Saturday (6/3), when you meet Bucs players, coaches and cheerleaders and get free player autographs. There are also lots of interactive games and activities for kids on the field. It runs 9:30 a.m.-2 p.m. at Raymond James Stadium, 4201 N Dale Mabry Highway, Tampa. The Coach's Corner will be in the south end zone (opposite the pirate ship) at 12:15. Last year, 23,000 fans showed up.


    En kun je er vandaag niet heen? De voorbereiding op het seizoen (trainingen e.d.) doen ze in Disney's Wide World of Sports in Orlando/Kissimmee. Van 29 juli tot 17 augustus. Gratis te bezoeken (je betaat alleen de normale entreeprijs voor WWoS).
    Tampa Bay Buccaneers NFL Training Camp -- The Tampa Bay Buccaneers are scheduled to report to training camp on Thursday, July 28, with the first practices at Disney's Wide World of Sports slated for Friday, July 29. The Buccaneers are tentatively scheduled to break camp following a morning practice on Wednesday, August 17. Practice times change daily. General daily practices will be held in the morning and afternoon each day during camp. There will be no charge for admission to Tampa Bay Buccaneers Training Camp. However, if you choose to enter other events and venues at Disney's Wide World of Sports Complex, you will need to go to the Box Office to purchase the appropriate event admission ticket. The training camp schedule will be subject to change without notice. For the latest practice times, visit www.buccaneers.com.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2

    Standaard Football: Tampa Bay Buccaneers (NFL)

    hallo allemaal!
    Ik ben heeel hard op zoek naar een jersey van de tampa bay buccaneers.. weet iemand een bedrijf waar ik dit kan bestellen want ik kan op internet nergens iets vinden!! wie helpt mij!!

    liefs, anouk

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tampa Bay buccaneers

    :tampa+bay+buccaneers+jersey ?
    Misschien dat Michael66 zo z'n adresjes heeft...

    Hun eigen Fanshop heeft trouwens zat keuze: http://buccaneers.teamfanshop.com/NF...aneers_Jerseys
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tampa Bay buccaneers

    Niets kunnen vinden .....

    Ik wil best helpen voor iets speciaals, maar zo ... sorry.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tampa Bay buccaneers

    Moderator:
    we zijn hier inderdaad geen zoekmachine. Als je kan aangeven wat je precies zoekt (bijvoorbeeld van een bepaalde speler) en waar je allemaal al gekeken hebt (en niets kunnen vinden op Internet is onzin!) dan kunnen we misschien nog een poging doen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6

    Standaard Re: Tampa Bay buccaneers

    Bucs Stuff in Valrico, FL (bij Tampa) heeft een aantal jaren geleden weleens iets voor mij geshipped. Ze hebben echter geen site, dus je kunt niet online bestellen.

    The Bucs hebben inderdaad hun online fanshop, daar zou je iets moeten kunnen vinden. In Nederland zelf wordt het moeilijk volgens mij.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Miami
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tampa Bay buccaneers

    Op NFL.COM kun je shirts kopen.

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard [Nieuws] Tampa Bay Buccaneers football komt weer naar Disney!

    Het wordt weer "feest" in Disney's Wide World of Sports deze zomer!



    De American Footballers van het NFL team de Tampa Bay Buccaneers hebben besloten hun drie weken durende trainingskamp (ter voorbereiding op het seizoen) deze zomer weer bij Disney te houden.

    De trainingen vinden plaats op het terrein van Disney's Wide World of Sports en zijn voor toeschouwers geheel gratis te bezoeken. Voor de rest van het complex moet wel worden betaald. Parkeren is daar overigens altijd gratis.

    De spelers, trainers en overige stafleden verblijven in het Celebration Hotel.

    De exacte data zijn nog niet bekend, maar verwacht worde dat de eerste spelers zich gaan melden tussen 24 en 26 juli.



    Zeer waarschijnlijk ga ik er deze zomer wel naartoe. Komende weken eerst naar de Spring Training van vele honkbalteams in Florida, en straks de NFL'ers bekijken. Wat een bofferd ben ik toch!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Newbie snpatty's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Huizingen
    Berichten
    11

    Standaard Re: [Nieuws] Tampa Bay Buccaneers komen weer naar Disney!

    Wij zullen in Orlando zijn die tijd.
    We hebben onze reis zo gepland dat we dan in Orlando eindigen.
    Mijn man speel AF en is fan de Bucs...:-D
    Laatst gewijzigd door snpatty; 19-03-08 om 15:19.

  10. Top | #10

    Standaard Re: [Nieuws] Tampa Bay Buccaneers komen weer naar Disney!

    Ik wil in de zomer van 2009 gaan, ik hoop dat ze er dan ook zijn. Ik ga in ieder geval proberen te boeken rond augustus dan.
    Ben ook al jaren fan van de BUCS! Lijkt me geweldig om die gasten aan het werk te zien!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •