Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 100 EersteEerste ... 3878868788899098 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

  1. Top | #871

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Volgende week vrijdag (1 maart) richting Orlando, 14 dagen tickets via Attraction.ie besteld (en zijn binnen), 1 week Hard Rock Resort geboekt wat weer ideaal is omdat je Hotelkamer"key" de express pass is.
    Living in Virginia Beach

  2. Top | #872
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Mooi !!!! Ik wens je in iedergeval heel veel plezier !!!!
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #873

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martinm Bekijk Berichten
    Volgende week vrijdag (1 maart) richting Orlando, 14 dagen tickets via Attraction.ie besteld (en zijn binnen), 1 week Hard Rock Resort geboekt wat weer ideaal is omdat je Hotelkamer"key" de express pass is.
    Hoi Martin! Mijn vriend en ik gaan binnenkort ook naar Florida en denken er over om ook het Hard Rock Hotel te boeken bij Universal. Ben jij hier vaker geweest? Op de foto's op internet ziet het er allemaal echt super mooi uit, maar het is natuurlijk ook hartstikke duur! Omdat ik het toch wel heel duur vind vraag ik me af of het de moeite waard is..

  4. Top | #874

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Irma Jansen Bekijk Berichten
    Hoi Martin! Mijn vriend en ik gaan binnenkort ook naar Florida en denken er over om ook het Hard Rock Hotel te boeken bij Universal. Ben jij hier vaker geweest? Op de foto's op internet ziet het er allemaal echt super mooi uit, maar het is natuurlijk ook hartstikke duur! Omdat ik het toch wel heel duur vind vraag ik me af of het de moeite waard is..
    We zijn vorig jaar en het jaar daarvoor naar het ("goedkopere") Loews Royal Pacific Resort geweest, zeer mooi resort. Voor ons was de keuze om 1 van deze resorts te kiezen omdat het op Univeral ligt en de expresskey, onze dochter (15) is een week lang in beide parken aan het rond hollen (samen met een vriendin), voor ons relaxed, tuurlijk gaan we ook de parken in maar kunnen ook erg genieten op een terras of nabij het resort. Inderdaad het is prijzig maar goed wij gaan er puur voor de Universal Studios en IA heen.
    Living in Virginia Beach

  5. Top | #875

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    De reden waarom wij het overwegen is inderdaad ook de expresskey. Mijn vriend kan echt niet tegen wachten en ik niet tegen klagen..hahaha.. dus in de rij staan, al is het maar een half uur maakt de sfeer er meestal niet beter op.
    Ik was eerst van plan om van die passen te kopen, maar op de dag dat wij naar IoA gaan (en daar willen ze vooral voor gebruiken) zijn deze 99.90 dollar voor ons samen. Als je dat dan weer van de prijs van een nachtje Hard Rock Hotel afhaalt....
    Kon je toen je de afgelopen twee jaar in het andere hotel zat inderdaad overal gewoon doorlopen met de expresskey, of moet je dan ook nog weleens wachten?

    Het Loews Royal Pacific Resort heb ik ook naar gekeken, maar aangezien mijn vriend en ik beide echte rock liefhebbers zijn denk ik dat we dat extraatje van het Hard Rock Hotel juist wel leuk gaan vinden, en als je toch al +300 dollar per nacht moet betalen dan ga je niet moeilijk doen over 50 dollar ;-)...

  6. Top | #876

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    De afgelopen 2 jaar waren we er ook tijdens Springbreak dus relatief druk maar met de express pass kan je bijna overal doorlopen, 5-10 minuten wachten is een uitzondering. Jullie redenering van de passen is ook de onze, dan maar wat meer voor een hotel betalen maar wel op het Universal terrein + de expresspassen. Ook kan je 1 uur eerder IA in (als hotel gast) dus Harry Potter waar de express pass niet telt kan je 's ochtends een aantal keer achterelkaar doen. Zaterdag 9 maart zijn wij terug dus geef je wel een update over het Hardrock hotel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-02-13 om 10:57. Reden: FQE
    Living in Virginia Beach

  7. Top | #877

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Thanks! Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met het Hard Rock Hotel.

    Ik heb inmiddels ook geboekt wat nog wel even spannend was. Vorig jaar heb ik voor mijn werk veel gevlogen met Lufthansa en daarmee miles gespaard. Daar wilde ik nu dus (deels) het hotel van boeken. De hele week stond het hotel gewoon op die website van Miles and More, totdat ik zaterdag dus definitief wilde boeken..... Ineens stond er alleen nog het Loewes Pacific op (wel met uitzonderlijk lage prijzen... maar ja)... Wij hadden ons ondertussen natuurlijk al verheugd op het Hard Rock thema met fijne rockmuziek overal

    Uiteindelijk heb ik besloten rustig een dagje te wachten en maar goed ook, want zondag is het me toch gelukt om het Hard Rock Hotel te boeken via Miles and More. Helaas alleen nog maar de duurdere garden view of pool view room beschikbaar, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Ik verheug me er in ieder geval heel erg op!

    Aangezien jij al eerder in de parken van Universal bent geweest, is het mogelijk om op één dag een combinatie te doen van Universal Studio's en Wet 'n Wild? Dat willen we namelijk op maandag doen, volgens de kalender is het dan een rustige dag bij Universal Studio's. Ik kreeg namelijk vanuit de dingen die ik hier las het idee dat Universal Studio's niet zo groot is. We houden overigens niet zo van shows enzo, meer van de attracties.

  8. Top | #878

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Als ik het goed begrijp blijf je dus 2 dagen in het Hardrock Hotel waarvan je 1 dag wilt gebruiken voor IA en de andere voor een combi W'nW en Universal. Wij zijn vorig jaar naar W'nW geweest en zijn daar van 's ochtends tot halverwege de middag gebleven. Wij waren de laatste twee jaar een week in het Royal Pacific dus voor ons maakte het niets uit om een halve dag ergens anders te besteden. Ik weet niet tot hoe laat de parken geopend zijn als jullie er zijn (dit kan je bekijken op de website). Als je een 2 dagen pass hebt voor IA en Universal kan je dat gerust combineren met W'nW zodat je de rest van de tijd in IA en Universal kan besteden, vooral omdat je nergens lang hoeft te wachten door de fastpass.
    Living in Virginia Beach

  9. Top | #879

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    We blijven één nacht in het Hard Rock Hotel, maar we gaan al wel op de eerste dag 's ochtends de expresspass ophalen, dit kan volgens de website van het Hard Rock Hotel zo vroeg als je wilt op de ochtend dat je gaat inchecken.
    Die dag willen we dan eerst naar Universal en dan eventueel 's middags naar Wet 'n Wild. De parken zijn open tot 8 uur 's avonds geloof ik dus we zouden dat inderdaad ook om kunnen draaien en eerst naar Wet 'n Wild kunnen gaan en dan naar Universal.
    's Nachts slapen we dan dus in het Hard Rock Hotel en de volgende ochtend natuurlijk vroeg op voor Harry Potter. Die dag willen we dus de hele dag besteden in Islands of Adventure.
    Via de AAA Club South kan je kaartjes voor Wet 'n Wild kopen voor maar 23.99, dus als we vooraf een kaartje kopen dan is het een stuk minder duur dan wanneer we op maandag merken dat we Universal na een halve dag wel gezien hebben en dan bij Wet 'n Wild aan de kassa een kaartje moeten kopen... Ik las namelijk van meerdere mensen dat ze niet een volle dag nodig hadden voor Universal.

  10. Top | #880

    Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

    Weten jullie waar je leuk kunt avondeten in Islands of Adventure? We ontbijten al in Three Broomsticks, dus die kunnen we voor 's avonds uitsluiten ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •